Joo, rintarangan kohdalta oli aika annelista, läskimmästä kohdasta ei niinkään. Tatuoija kehu et alatissi on pahempi.. no reilun parin viikon päästä saan sen sit todeta onko näinAi saakeli, toi rintalastan kohta ehkä yks pahimmista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, rintarangan kohdalta oli aika annelista, läskimmästä kohdasta ei niinkään. Tatuoija kehu et alatissi on pahempi.. no reilun parin viikon päästä saan sen sit todeta onko näinAi saakeli, toi rintalastan kohta ehkä yks pahimmista
Otitko tällaisen? Tai löytyikö tekijä? Voisin tän tyyppisen aasialaisen lohikäärmeen kans ottaa, mutta pitäisi löytää tekijä joka osaa tän tehdäAasialainen lohikäärme ois mielessä, mistä löytyisi hyvä tekijä?
Jotain tän tyyppistä.
katso liitettä 224826
Vielä on suunnitelma-asteella.Otitko tällaisen? Tai löytyikö tekijä? Voisin tän tyyppisen aasialaisen lohikäärmeen kans ottaa, mutta pitäisi löytää tekijä joka osaa tän tehdä
se on kyllä tosi härskin tuntusta kun tosta aatamin omenan päältä tikataa menemääHirvee ero pään alueella siinä miten inhottavalta mikäkin paikka tuntuu. Leuka sivu meinasin nukahtaa, kaulan sivun ristit, ei tuntunut missään, silmäkulma semi-iisi, mut kurkku, by far vittumaisimman tuntuinen.
Se kohta just ikävin. En äkkiseltään keksi mikähän paikka vois tuntua pahemmin. Naama ei tosiaan satu ollenkaan. Oliskohan kainalo kaikista ikävin tai jalkapöytä?se on kyllä tosi härskin tuntusta kun tosta aatamin omenan päältä tikataa menemää
kainalossa ja polvitaipeessa taitaa olla eniten tuntoherkkyyttä, noissa just se sellanen raastava terävä pisto tuntuu ihan hirveeltä, itku siinä tulee :DSe kohta just ikävin. En äkkiseltään keksi mikähän paikka vois tuntua pahemmin. Naama ei tosiaan satu ollenkaan. Oliskohan kainalo kaikista ikävin tai jalkapöytä?
Suosituksia pk-seutu/uusimaa mustavalko kuvalle? Ihan simppeli kuva sinänsä, mutta sitä paremmalla syyllä haluaisin just eikä melkein.
Kämmenet oli kans yhtä tuskaa.Se kohta just ikävin. En äkkiseltään keksi mikähän paikka vois tuntua pahemmin. Naama ei tosiaan satu ollenkaan. Oliskohan kainalo kaikista ikävin tai jalkapöytä?
Kysymys kuuluu, miksi ei? Kyllähän naisetkin esim kirurgisesti laittaa tissejä jne. Mä ainakin otan ollakseni vielä enemmän uniikki minä. Haluan erottua massasta ja harmaasta tavallisesta omalla tapaani mahdollisimman hyvin. Vihaan itse kaikkea normaalia ja normaalista voi poiketa monella tapaa. Normaalista poikkeaminen ei tarkoita kuitenkaan sitä että se tehdään vain ja ainoastaan se tarkoituksena, sen pitää olla samalla mielekästä itsellensä, että en mä esim alkais maalaamaan itseäni kokonaan siniseksi. Kun arvatenkin joku neropatti kuitenkin sanoo että laita päähän persreikä ja hypi voltteja niin et ole normaali.Tyhmä kysymys, miks ihmiset ottaa itseensä kuvia?
No en mä kyllä pyytänyt sua kommentoimaan noita kuvia, vaan ne liittyi mun vastaukseen miksi mm. otan itse tatuointeja liittyen ajatusmalliin normaali.En halua olla epäkohtelias joten en kommentoi liittämiäsi kuvia.
Kysymys kuuluu, miksi ei? Kyllähän naisetkin esim kirurgisesti laittaa tissejä jne. Mä ainakin otan ollakseni vielä enemmän uniikki minä. Haluan erottua massasta ja harmaasta tavallisesta omalla tapaani mahdollisimman hyvin. Vihaan itse kaikkea normaalia ja normaalista voi poiketa monella tapaa. Normaalista poikkeaminen ei tarkoita kuitenkaan sitä että se tehdään vain ja ainoastaan se tarkoituksena, sen pitää olla samalla mielekästä itsellensä, että en mä esim alkais maalaamaan itseäni kokonaan siniseksi. Kun arvatenkin joku neropatti kuitenkin sanoo että laita päähän persreikä ja hypi voltteja niin et ole normaali.
Esim tatskatut tytöt on mun silmään aivan upeita, toisen silmään ei. Normaaliudessa elävä ihminen on niin ahdistava, ettei se osaa nähdä kuin vain oman normaalinsa ja todennäköisesti ihmettelee sanoin "miten kukaan voi pitää tommoista hienona?".
katso liitettä 260247katso liitettä 260248katso liitettä 260249katso liitettä 260250
Ymmärrän pointin, toisaalta onkohan tuosta jotain statistiikkaa, kuinka suurella prosentilla länsimaalaisista ihmisistä alkaa noita tatuointeja jo olemaan..? Havahduin meidän treeniporukassa siihen, että olen ainoa n. kymmenen jätkän porukassa, jolla ei yhtäkään tatuointia ole. Mulla ei siis mitään noita tatskoja vastaan ole, ei ole vain tullut otettua. Varmaan johtuen ylipäätään luonteesta, koskaan en vaatteitakaan uusia osta ja harvemmin tulee peiliin katseltua.Esim tatskatut tytöt on mun silmään aivan upeita, toisen silmään ei. Normaaliudessa elävä ihminen on niin ahdistava, ettei se osaa nähdä kuin vain oman normaalinsa ja todennäköisesti ihmettelee sanoin "miten kukaan voi pitää tommoista hienona?".
IkäkriisiTyhmä kysymys, miks ihmiset ottaa itseensä kuvia?