Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jyri-possu sai kaverin.

Liitteet

• IMG_20190126_150809_930.jpg
    IMG_20190126_150809_930.jpg
    105,4 KB · Katsottu: 629
Sain kaksi peruutusaikaa niin ylihuomenna jatkuu kahdella päivällä hihaprojekti, kaksi aikaa jo tehty ja tän viikon ajat mukaan lukien 5 aikaa tulossa :LOL:

Onko porukka ottanut täällä perhe aiheisia tatskoja?
Mikä sitten lopulta on perheaiheinen ja mikä ei? Vaikea mitään tarkkaa rajaa vetää. Joku ”family” tekstinä tai ”mom” ovat sen verran kliseisiä, että eräänlaista ainutlaatuisuutta tavoittelevana en lähtisi tuohon. Eivätkä teksyit ole kyllä muutenkaan mun tyyliä. Toisaalta sitten taas nähty todella siistejä tatskoja vähän samasta aihepiiristä. Joskus näin esimerkiksi tatskan, jossa lapsi istui laiturilla selin kuvan ottajaa kohti ja taustalla laski aurinko. Jotain tuollaista voisin itsekkin ottaa.

Mikä sitten lopulta on perheaiheinen ja mikä ei? Vaikea mitään tarkkaa rajaa vetää. Joku ”family” tekstinä tai ”mom” ovat sen verran kliseisiä, että eräänlaista ainutlaatuisuutta tavoittelevana en lähtisi tuohon. Eivätkä teksyit ole kyllä muutenkaan mun tyyliä. Toisaalta sitten taas nähty todella siistejä tatskoja vähän samasta aihepiiristä. Joskus näin esimerkiksi tatskan, jossa lapsi istui laiturilla selin kuvan ottajaa kohti ja taustalla laski aurinko. Jotain tuollaista voisin itsekkin ottaa.
Niin oon miettiny itse jotain symbolia ehkä mikä kuvastaa jotenkin omaa perhettä tai jotain vastaavaa. Pitäisi nyt siis ottaa ensimmäinen tatuointi, että hetki varmaan menee ennen kun tässä keksii minkälaisen sitä oikeasti uskaltaa ottaa :D Mut toi tatska mistä puhuit on kyllä hyvä idea, ja ehkä ajankohtainen joskus. Mut kyllä sitä itekkin haluisi jotain "ainutlaatuista" eikä mitään kliseistä.

Kaippa tuo, että lasten nimet löytyy itsellä ihosta sellaiseksi lasketaan. Kauan asiaa pohdin ja sitten sen lopulta toteutin. Monta nimeä niin hieman aikaa ja tilaakin jo vei, kun en ihan pikkupräntillä nimiä halunnut:)

Lisääkin olisi tarkoitus toteuttaa ja lähinnä teksteinä, jotka jollain tapaa liittyvät lapsiin/rakkaaseen.
Yksi tatska jo oikeastaan vaan toteutusta vaille valmiina....pitänee kohta varailla aikaa(y)

En ihan vielä. Minulla on ajatelmana että jos tästä tilanteesta selviän, niin tulen ottamaan käsivarteeni ylöspäin menevät portaat joissa poikani kävelee yksin kohti ylhäällä siintäviä pilviä. Kuvaan on liitettynä tiimalasi jossa hiekka on valunut tiimalasissa olevasta reiästä ja lasi on siis tyhjä ja aika on ’loppunut’ . Kuvaan tulee luultavasti vielä päivämäärä, jolloin aika pojallani täällä maan loppui. Värimaailma tulee olemaan hyvin tumma.
En sitten tiedä onko tämä perheaiheinen ja tuleeko tuo koskaan iholleni, sen aika sitten näyttää.

Eilen jatkettiin hihaa tällä:
idnMrWe.jpg

Tänään sitten edettiin hiukan ylemmäs:
yULzChW.jpg

TG4ajbF.jpg

Pikkuhiljaa tuosta alkaa muotoutumaan kokonaisuus, 4 kokonaista päivää takana ja 5 vielä edessä. Sama teema jatkuu siis koko hanskaan ja rintalihakseen. Puuttuu siis vielä hauiksen sisäsyrjä, olkapää ja rinta, lisäksi viimeistely (tyhjien alueiden täyttö, varjostukset ym.) on kesken.

Kuvista ja jäljestä kunnia Grey bull tattoon Thaille.

Edit: tosta gladiaattorista mulla ei olekaan kuvaa tarjolla, laitellaan seuraavan ajan jälkeen vähän isompaa kuvaa josta näkee koko käden.

Edit2: Perhetatskoista kun oli yllä juttua, niin toi oliivinlehvykkä (mikälie oikealta nimeltään?) ranteen sisäpinnassa on veljestatska, mulla roomalainen nro 1 ja pikkuveikalle tulee samanlainen numerolla 2.

Viimeksi muokattu:
Perhetatskoista, ex:lle aikanaan tehtiin sellainen jossa lasten nimet kuviksi muutettuna (esim. otso ja vuokko -> karhu ja sinivuokko) ja kuviin piilotettuna syntymäpäivät.

Perhetatska, löytyy tavallaan. Nimittäin timantti vasemman kyynärtaipeen alapuolella jossa on yksi kirjain. Tämä esikoistyttärelle ja oikeaan käteen tulee samanlainen, siihen kuopuspojan nimikirjain. Varmaan laitan jotain muutakin noille rakkaille kakaroille. Muitakin on suunnitelmissa, tuppaa vaan budjetti tulemaan vastaan rajoittavana tekijänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom