View: https://www.instagram.com/p/Bq-HCYBB8Qc/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=js17nxbapryy
7h tänään, olihan melkoisen muikee paikka tuo valtimo ranteessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai että. Kyllä vähän huutais vielä dinosaurrrrrusta viereen.Whiskey and deadlifts. Teki henkisesti kipeetä nähdä oma tarinansa näin yksinkertaistettuna.
Ei tuu saurusta mutta jotain muuta tulee!Ai että. Kyllä vähän huutais vielä dinosaurrrrrusta viereen.
Mikä sitten lopulta on perheaiheinen ja mikä ei? Vaikea mitään tarkkaa rajaa vetää. Joku ”family” tekstinä tai ”mom” ovat sen verran kliseisiä, että eräänlaista ainutlaatuisuutta tavoittelevana en lähtisi tuohon. Eivätkä teksyit ole kyllä muutenkaan mun tyyliä. Toisaalta sitten taas nähty todella siistejä tatskoja vähän samasta aihepiiristä. Joskus näin esimerkiksi tatskan, jossa lapsi istui laiturilla selin kuvan ottajaa kohti ja taustalla laski aurinko. Jotain tuollaista voisin itsekkin ottaa.Onko porukka ottanut täällä perhe aiheisia tatskoja?
Niin oon miettiny itse jotain symbolia ehkä mikä kuvastaa jotenkin omaa perhettä tai jotain vastaavaa. Pitäisi nyt siis ottaa ensimmäinen tatuointi, että hetki varmaan menee ennen kun tässä keksii minkälaisen sitä oikeasti uskaltaa ottaa :D Mut toi tatska mistä puhuit on kyllä hyvä idea, ja ehkä ajankohtainen joskus. Mut kyllä sitä itekkin haluisi jotain "ainutlaatuista" eikä mitään kliseistä.Mikä sitten lopulta on perheaiheinen ja mikä ei? Vaikea mitään tarkkaa rajaa vetää. Joku ”family” tekstinä tai ”mom” ovat sen verran kliseisiä, että eräänlaista ainutlaatuisuutta tavoittelevana en lähtisi tuohon. Eivätkä teksyit ole kyllä muutenkaan mun tyyliä. Toisaalta sitten taas nähty todella siistejä tatskoja vähän samasta aihepiiristä. Joskus näin esimerkiksi tatskan, jossa lapsi istui laiturilla selin kuvan ottajaa kohti ja taustalla laski aurinko. Jotain tuollaista voisin itsekkin ottaa.
Onko porukka ottanut täällä perhe aiheisia tatskoja?
Onko porukka ottanut täällä perhe aiheisia tatskoja?