Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miltäköhän noi piiperrykset näyttää esim. 10 vuoden päästä? No joo, ihotyypistä riippuen tietenkin leviää ja pystyyhän ne sit peittää helposti :)

Mä oon tavannu duunin puolesta paljon (en oikeesti paljoo, ku niitä ei kauheesti löydy tosta ikäluokasta) vanhuksia, jotka on täyteen hakattuja ja kyllä ne vaan vitun siistiltä näyttää. En toki tiedä mitlä ne on tuoreena näyttäny, mut just sellasia levinneitä ja haalistuneita. Vanhusten iho ei muuten näytä ylipäätään kauheen siistiltä, et ne tatskat lähinnä parantaa sitä lookkia.

katso liitettä 146437

Siin oma tatska. Kuva just ottamisen hetkellä joskus 2012. Kontaktien kautta ja hintaa joku 50e, ellen väärin muista.
Ihan jees, ei häiritse ittee, mut kuka osaa kertoo, mikä täs on menny pieleen :D? Suurin osa, ei meinaan nää täs mitään outoa.
Leimaajal oli 10+ vuoden kokemus ilmeisesti, & oma liike, ni en tiiä, mikä meni vikaan.
Ei tosiaan kyl haittaa, ku yli 5 vuot ollu kädes, ni hyvä ku ees muistaa, et omistaa tatskan.

Nopat?

Mä oon tavannu duunin puolesta paljon (en oikeesti paljoo, ku niitä ei kauheesti löydy tosta ikäluokasta) vanhuksia, jotka on täyteen hakattuja ja kyllä ne vaan vitun siistiltä näyttää. En toki tiedä mitlä ne on tuoreena näyttäny, mut just sellasia levinneitä ja haalistuneita. Vanhusten iho ei muuten näytä ylipäätään kauheen siistiltä, et ne tatskat lähinnä parantaa sitä lookkia.
Tarkoitin noita miniatyyri-piiperryksiä, jossa oli tosi tarkkoja yksityiskohtia ja ohuita viivoja, edellisellä sivulla...

Kyllä :D. 3D ei nyt oikee menny kohillee noissa. Silti jostain syystä hyvin harva huomaa ton, ku kattonu mun tatskaa.
Mun lempinimi tälle tatskalle on ''Juustoraastimet & pääkallo''. Toinen läppä, mut tavallaan jopa siisti juttu tos on, ku toi pääkallon suu näyttää kiinni ommeltulta =D.
Ihan hampaiden urat tarkotus olla, mut näyttää joltain tikeiltä.

Noita vois varmaan aika helposti korjailla... Jos haluaa, persoonallisuuttahan toi toki tuo ja voit selittää, miten 3D on vituillaan pelkästään siksi, että halusit sillä ilmaista symbolisesti, että kannatat maailmanrauhaa ja tykkäät edesmenneessä Murre-koirastasi 4-ever.

katso liitettä 146437

Siin oma tatska. Kuva just ottamisen hetkellä joskus 2012. Kontaktien kautta ja hintaa joku 50e, ellen väärin muista.
Ihan jees, ei häiritse ittee, mut kuka osaa kertoo, mikä täs on menny pieleen :D? Suurin osa, ei meinaan nää täs mitään outoa.
Leimaajal oli 10+ vuoden kokemus ilmeisesti, & oma liike, ni en tiiä, mikä meni vikaan.
Ei tosiaan kyl haittaa, ku yli 5 vuot ollu kädes, ni hyvä ku ees muistaa, et omistaa tatskan.

En kirjottais tätä jos ei olis kysytty, jäin ihan kattomaan kuvaa että ompa vituillaan ennen ku luin tekstin.
Liian tumma, pääkallosta ei saa selvää. Käärme sama.
Nopat vituillaan.
Teksti vituillaan, katoin eka että lukeeko siinä rapes jotain. Alatekstissä eri fontti ku ylhäällä.
Pidän kuvan ideasta mut toteutus ei kummonen.
Vois kyl olla huonompikin ja pääasia että ite tykkää.

Varmasti ollut keskustelua tästä aiheesta aikaisemmenkin, mutta kuinka moni teistä ottaa tatuoinnin sen syvemmän merkityksen takia, kuvan hienouden tai taiteen takia ?
Mitä minuun tulee niin iholta löytyy sekä muistoja että hienouden takia otettuja kuvia.
Lähinnä ihan piruuttaan tulee sotkettua mitä mieleen juolahtaa. Ei oo niin justiinsa.

Viimeksi muokattu:
En kirjottais tätä jos ei olis kysytty, jäin ihan kattomaan kuvaa että ompa vituillaan ennen ku luin tekstin.
Liian tumma, pääkallosta ei saa selvää. Käärme sama.
Nopat vituillaan.
Teksti vituillaan, katoin eka että lukeeko siinä rapes jotain. Alatekstissä eri fontti ku ylhäällä.
Pidän kuvan ideasta mut toteutus ei kummonen.
Vois kyl olla huonompikin ja pääasia että ite tykkää.
Tässähän tää tärkein. Itellä on teknisesti hyviä ja sitten teknisesti ihan saatanan huonoja kuvia ja kaikkea siltä väliltä. Osa on tehty mm. perhosneuloilla linnatyylisesti. Kyllä noita jälkimmäisiä varmaan joku kiiltokuvien ystävä kauhistelee, mutta mulle ne on täysin sopivia.

Onkos kellään kokemuksia isomman tatskan ottamisesta kylkeen? Onko kipu siedettävää? Oletteko käyttäneet jotain puuduttavaa?
On tollanen koko kyljen kokonen pääkallosetti jokusen vuoden takaa. Oisko ollut joku 2x4tunnin setit. Ei se mikään niin erikoisen paha ollut ja pelkäsin pahempaa. En oo itessäni huomannut mitään ruumiinosaa mikä olisi kokonaisuutena mitenkään erityisen vittumainen, vaikka olen melko täynnä leimaa. Se on yleinsä joku sormenpäänkokoinen kipupiste siellä täällä missä joutuu oikeasti tsemppaamaan. Kunhan et nyt kokoajan mieti että vittukun sattuu, muistat syödä hyvin ennen tatskaa ja nukkua edellisyön. Puudutusaineita en oo käyttänyt. En siksi että olisin jotenkin kova jätkä vaan oon kuullut ettei niistä loppupeleissä olisi kummoista hyötyä. IMO kropan kipein paikka on löytynyt lapojen välistä selästä. Mulla tulee reisitatuoinnit melkein kasseihin asti, kylki kuva menee kainaloon ja silti selästä löyty paljon pahempi spotti.

Mikä tämä pääkallovillitys tatskoissa on? Ketjun kuvia ja tekstejä selatessa ehdoton ykkönen pakkislaisilla tuntuu olevan... *rumpujen pärinää*... PÄÄKALLO.

Ja kyse ei ole mistään vittuilusta. Mietin
vaan, että mitä se symboloi juuri nahkaan painettuna vai onko se kuvateemana erityisen hieno?

Tuli varattua itselle kaks aikaa ensimmäistä isompaa kuvaa varten, 17.9. olis tarkoitus hakata 7-9h ja jatkaa 15.10. vielä ~3-5h. Half sleeveä tiedossa forkkuun. Saas nähdä miten hyvin jaksaa odottaa tonne asti.

Mikä tämä pääkallovillitys tatskoissa on? Ketjun kuvia ja tekstejä selatessa ehdoton ykkönen pakkislaisilla tuntuu olevan... *rumpujen pärinää*... PÄÄKALLO.

Ja kyse ei ole mistään vittuilusta. Mietin
vaan, että mitä se symboloi juuri nahkaan painettuna vai onko se kuvateemana erityisen hieno?

Pakkislaiset on niin synkkiä. :LOL:

Omasta mielestä siitä (pääkallosta) aistii tietynlaisen melankolian mutta samaan aikaan kuitenkin kuvana hieno.

Aina vähän kahden vaiheilla viittiikö vai eikö viitti ottaa tatuointia pieni punisher skull joko rintaan tai käsivarteen ollut suunnitteilla jonkinaikaa. (n)

Reilu viikko sitten tuli varattua aika. 4h matka per suunta tatskaajan luokse mutta hän on just se kenen penkkiin haluan istua ja mun mallikuvat nähtyään hänkin halusi minut penkkiinsä, win-win (y)

Mitenkäs pitkälti rankemmalla kädellä tatskattu jengi pysyy tatskoissa samassa tyylisuuntauksessa tai teemassa? Itsellä tällä hetkellä puoli hihaa mustaharmaa realismia ja tarkoituksena vetää toinenkin käsi samaan tyyliin. Toisaalta new school japsikin iskee sen verran kovin, että tekisi mieli ottaa siihenkin tyyliin jotain, vaikka se toisaalta ei ehkä istu tuon loppukropan realismin kanssa yhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom