^^ pöh kyllä tatska ilman kipulääkkeitä pitää ottaa, höh!
T:koko v'tun rintakehä tatuoitu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^^ pöh kyllä tatska ilman kipulääkkeitä pitää ottaa, höh!
Minä nyt en ole omine pitkine sessioineni mikään tätä sanomaan mutta eipä noissa 10h seteissäkään nyt kauheasti järkeä ole. En ota suotta enää tuollaisia, kun esim 5+5 on paljon fiksumpaa kaikkien kannalta. Ja ei todellakaan mitään kipulääkkeitä , olipa 1 tai 10h istunto.
Ei muuta järkeä kuin se että jos reissataan jonnekin ottamaan kuvaa tai tatskaaja tulee ulkomailta niin on vähän pakko tehä isompaa siivua kerralla. Rankkaa se toki on kun samaa kohtaa nakutetaan kauan.Minä nyt en ole omine pitkine sessioineni mikään tätä sanomaan mutta eipä noissa 10h seteissäkään nyt kauheasti järkeä ole. En ota suotta enää tuollaisia, kun esim 5+5 on paljon fiksumpaa kaikkien kannalta. Ja ei todellakaan mitään kipulääkkeitä , olipa 1 tai 10h istunto.
Ei muuta järkeä kuin se että jos reissataan jonnekin ottamaan kuvaa tai tatskaaja tulee ulkomailta niin on vähän pakko tehä isompaa siivua kerralla. Rankkaa se toki on kun samaa kohtaa nakutetaan kauan.
Onhan se "rankkaa" omalla tavallaan. Mutta kuten sanottu, niin muutaman tunnin nyt kestää ihan mitä tahansa. Nuo perustelemasi syyt ovat oikeastaan ainoita syitä minkä takia noita isoja kuvia pitäisi ottaa. En nyt sanoisi että kuvan parantelu kauheasti elämää haittaa (koska rasvaa ei tarvita paranteluun). Koko touhu kuitenkin kestää sen 5-14 päivää. Ellei kuva sitten ole tyyliin jalkapohjassa :D Kuitenkin pitkää istuntoa tehdessä ei ole tatuoijakaan luonnollisesti enää parhaimmillaan, vaan väsymys iskee päälle myös hänellä. Eli tosiaan, IMO ainoa perusteltu syy jollekin 10h istunnolle on juurikin tuo, että jos ajaa helvetin pitkälle kuvaa ottamaan / kuva otetaan ulkomailla / messuilla yms.
Onhan toi nyt aika tissiposkeilua vetää jotain puuduttimia tai kipulääkkeitä :D Mua näin "vanhemmiten" kyllä selkeesti enemmän sattuu toi tatskan tekeminen ku sillon nuorempana. Toki tätä ikuisuusprojektia on nyt hinkattu niin paljon, että sekin varmaan tekee oman osansa kipuiluun. Me tehdään yleensä semmosia 3 tunnin sessioita, ne on musta ihan sopivan pituisia.
Mun tekijä ei suostu sen pidempään tekemään ;) Ja miksi edes pitäis?
Mun tekijä löytyy ihan perhepiiristä, joten mulla ei oo mitään tarvetta istua montaa tuntia tatskaajan penkissä. On sitäkin aikoinaan koitettu, että tehdään 6 tuntia putkeen, mutta kun ei pakkotarvetta oo moiseen..