Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^ pöh kyllä tatska ilman kipulääkkeitä pitää ottaa, höh!:rock:

T:koko v'tun rintakehä tatuoitu

Joo nää on aina näitä hauskoja juttuja ettei "saa ottaa kipulääkitystä kun kuuluu tuntua vittumaiselta" :D Ja sama se jos on koko kroppa tatuoitu mut jos otetaan joka kerta jotai kymmenen tunnin settejä niin siinä alkaa oleen oikeesti ihan vitullisen korkeella stressihormonit. Hyvin se tosin meni viimeksikin niin enköhän mä nytkin mee ihan luomuna kun aikaa ei varmaan mee ihan niin kauan.

^^ No juu en nyt sillä mutta millai ne lääkkeet vaikuttaa esim verentuloon? Ja jos puhutaan 10-tunnin seteistä, niin ehkä ne siinä vois olla tarpeen tai sitten pitää taukoa tarpeeksi usein( tosin sattuu sekin kun taas alotetaan). No tsemppiä leiman otolle vaan :)

Minä nyt en ole omine pitkine sessioineni mikään tätä sanomaan mutta eipä noissa 10h seteissäkään nyt kauheasti järkeä ole. En ota suotta enää tuollaisia, kun esim 5+5 on paljon fiksumpaa kaikkien kannalta. Ja ei todellakaan mitään kipulääkkeitä , olipa 1 tai 10h istunto.

Minä nyt en ole omine pitkine sessioineni mikään tätä sanomaan mutta eipä noissa 10h seteissäkään nyt kauheasti järkeä ole. En ota suotta enää tuollaisia, kun esim 5+5 on paljon fiksumpaa kaikkien kannalta. Ja ei todellakaan mitään kipulääkkeitä , olipa 1 tai 10h istunto.

Iso kuva = pitkä istunto, sillä parantuminen taas rajoittaa normaalia elämää.

Ei muuta järkeä kuin se että jos reissataan jonnekin ottamaan kuvaa tai tatskaaja tulee ulkomailta niin on vähän pakko tehä isompaa siivua kerralla. Rankkaa se toki on kun samaa kohtaa nakutetaan kauan.

Ei muuta järkeä kuin se että jos reissataan jonnekin ottamaan kuvaa tai tatskaaja tulee ulkomailta niin on vähän pakko tehä isompaa siivua kerralla. Rankkaa se toki on kun samaa kohtaa nakutetaan kauan.

Onhan se "rankkaa" omalla tavallaan. Mutta kuten sanottu, niin muutaman tunnin nyt kestää ihan mitä tahansa. Nuo perustelemasi syyt ovat oikeastaan ainoita syitä minkä takia noita isoja kuvia pitäisi ottaa. En nyt sanoisi että kuvan parantelu kauheasti elämää haittaa (koska rasvaa ei tarvita paranteluun). Koko touhu kuitenkin kestää sen 5-14 päivää. Ellei kuva sitten ole tyyliin jalkapohjassa :D Kuitenkin pitkää istuntoa tehdessä ei ole tatuoijakaan luonnollisesti enää parhaimmillaan, vaan väsymys iskee päälle myös hänellä. Eli tosiaan, IMO ainoa perusteltu syy jollekin 10h istunnolle on juurikin tuo, että jos ajaa helvetin pitkälle kuvaa ottamaan / kuva otetaan ulkomailla / messuilla yms.

Onhan se "rankkaa" omalla tavallaan. Mutta kuten sanottu, niin muutaman tunnin nyt kestää ihan mitä tahansa. Nuo perustelemasi syyt ovat oikeastaan ainoita syitä minkä takia noita isoja kuvia pitäisi ottaa. En nyt sanoisi että kuvan parantelu kauheasti elämää haittaa (koska rasvaa ei tarvita paranteluun). Koko touhu kuitenkin kestää sen 5-14 päivää. Ellei kuva sitten ole tyyliin jalkapohjassa :D Kuitenkin pitkää istuntoa tehdessä ei ole tatuoijakaan luonnollisesti enää parhaimmillaan, vaan väsymys iskee päälle myös hänellä. Eli tosiaan, IMO ainoa perusteltu syy jollekin 10h istunnolle on juurikin tuo, että jos ajaa helvetin pitkälle kuvaa ottamaan / kuva otetaan ulkomailla / messuilla yms.

Just näin, mahtaa olla muutenkin kovaa hommaa tehä tollanen duunipäivä :D eivät aina paljon röökitaukoja pitele.

Onhan toi nyt aika tissiposkeilua vetää jotain puuduttimia tai kipulääkkeitä :D Mua näin "vanhemmiten" kyllä selkeesti enemmän sattuu toi tatskan tekeminen ku sillon nuorempana. Toki tätä ikuisuusprojektia on nyt hinkattu niin paljon, että sekin varmaan tekee oman osansa kipuiluun. Me tehdään yleensä semmosia 3 tunnin sessioita, ne on musta ihan sopivan pituisia.

Onhan toi nyt aika tissiposkeilua vetää jotain puuduttimia tai kipulääkkeitä :D Mua näin "vanhemmiten" kyllä selkeesti enemmän sattuu toi tatskan tekeminen ku sillon nuorempana. Toki tätä ikuisuusprojektia on nyt hinkattu niin paljon, että sekin varmaan tekee oman osansa kipuiluun. Me tehdään yleensä semmosia 3 tunnin sessioita, ne on musta ihan sopivan pituisia.

No kai se nyt on tissiposkeilua tissiposken mielestä joka ottaa vaan 3 tuntia kerrallaan ;) Ei ehi ees sattuu toisin kuin jos vedetään 5 kertaa samaan kohtaan.

Laitetaan nyt tänne infoa jos jotakin kiinnostaa käväistä.

Eli vuosittaiset Helsinki Ink-tatuointimessut järjestetään Helsingin Kaapelitehtaalla 25. - 27.3.2011 ja mukana on artisteja iso liuta ulkomailta ja Suomesta.
www.helsinki-ink.fi

Friday 18.00-01.00, Saturday 12.00-24.00, Sunday 12.00-19.00
Age limit 18, under 18 accompanied by parents permitted before 18:00.
Tickets

Friday 17€, Saturday 17€, Sunday 12€, Weekend ticket 20€.
Free entry for the carers of the disabled.
Tapahtuman liput suoraan R-kioskeilta numerokoodilla: 24380

Ja jos ei jaksa messuille asti itseään viedä, niin jatkot löytyy Bar Bäkkäriltä/Green Roomista (Kamppi) perjantai- ja lauantai-iltoina.
http://www.bakkari.fi/

Iltoja viihdyttää livenä:
FRIDAY:
GRENDEL
I LIED
PRO WIDOW

...SATURDAY:
ANAL THUNDER
KILJUVELKA -70
MMD

Sisään maksaa narikan verran.

Mun tekijä ei suostu sen pidempään tekemään ;) Ja miksi edes pitäis?

Vaikka siks jos matkaat ulkomaille ottamaan kuvaa taikka sitten tatskaaja matkaa tänne tekemään.. Eihän ekan kolmen tunnin kohalla edes satu vaan vähän kutisee ja kipristelee.. Mutta sitten siinä kaheksan tunnin paikkeilla alkaa olemaan jo aika vitun paska olo ja alkaa miettiin että vois loppuu jo. :)

Tuon maagisen 3 tuntia tosiaan istuisi vaikka joka päivä. Siitä eteenpäin vitutuskäyrä lähtee sitten tasaiseen ja varmaan laskuun mitä pidemmälle siitä vielä mennään :D

Mun tekijä löytyy ihan perhepiiristä, joten mulla ei oo mitään tarvetta istua montaa tuntia tatskaajan penkissä. On sitäkin aikoinaan koitettu, että tehdään 6 tuntia putkeen, mutta kun ei pakkotarvetta oo moiseen..

Mun tekijä löytyy ihan perhepiiristä, joten mulla ei oo mitään tarvetta istua montaa tuntia tatskaajan penkissä. On sitäkin aikoinaan koitettu, että tehdään 6 tuntia putkeen, mutta kun ei pakkotarvetta oo moiseen..

Joo sillonhan se ei kantsi eikä ole missään nimessä perusteltua.. Oon vaan itse viehättyneempi noista ulkomaalaisista tekijöistä..

Hyvät messut oli, enemmän tilaa onneksi ja vähemmän kuuma mitä viime vuonna mutta esiintymisien aikana suht vaikeeta liikkumista. Safkahommat hoidettu kunnolla kun oli sellanen wokkisysteemi mistä sai ite valita paistettavat ainekset. Melkein 12 tuntia duunia takana yhtäsoittosta nakuttamista hihan jatkon merkeissä, kunnes poke tuli ajamaan ulos, buranaa kyllä voin varauksetta suositella jokaiselle pidempää sessiota ottavalle. En ole ennen tajunnutkaan miten iso vaikutus sillä on pahimman hermoihin asti menevän kivun leikkaamiseksi. 3 tuntia jäi vielä duunia tehtäväksi värityksen muodossa ja se vaatiikin sitten ulkomaille reissaamista.

12h, voi kiesus! :hyvä:
Jäis kyllä meikältä kesken tommonen setti ja varmasti monelta muultakin, oot kyllä sitkee sälli.
Tiikeriäkö väsätään? Horitsuna?

Mulla tehtiin pisimmillään selkään 5h ja sen jälkeen olin kyllä aika rikki. Selkä osoittautui kyllä muutenkin kovin vittumaiseksi paikaksi. Käsi ja kainalo + jalkaterää opertoitu aikasemmin, eikä mikään niistä kyllä oo vetänyt vertoja tolle selälle. Sanoisin että tuolla alaselässä sivuilla ja persvaon tuntumassa keskellä tuntuu kyllä semmoselta ettei oikein naurata. Lainit varsinkin.

Buranahan on tulehduskipulääke ja se jeesaa myös siinä, ettei tule kuumeista tai pahaa oloa tatuoimisen (pitkän session) loppupuolella tai sen jälkeen ja vähentänee myös tulehdusriskiä jossain määrin. Se ei myöskään ohenna verta tai haittaa tatuoijan työtä kait mitenkään, joten sen syöminen on ihan perusteltua pitkissä seteissä.

Oma sietokyky:
- 3h menee iisiti
- 4h = vika tunti alkaa olemaan vittumaista
+4h kiemurtelua, kellon tuijottamista ja turhan vaikeeta, joten ei nappaa

Selkää tehtiin 2kk aikana 7 kertaa, 3-4h settejä ja yks lyhyempi ja yks pidempi. Toi 3h todettiin (vissiin) molemmat, eli minä ja tekijä, että on semmonen sopiva setti kerralla tossa hommassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom