12h, voi kiesus! :hyvä:
Jäis kyllä meikältä kesken tommonen setti ja varmasti monelta muultakin, oot kyllä sitkee sälli.
Tiikeriäkö väsätään? Horitsuna?
Mulla tehtiin pisimmillään selkään 5h ja sen jälkeen olin kyllä aika rikki. Selkä osoittautui kyllä muutenkin kovin vittumaiseksi paikaksi. Käsi ja kainalo + jalkaterää opertoitu aikasemmin, eikä mikään niistä kyllä oo vetänyt vertoja tolle selälle. Sanoisin että tuolla alaselässä sivuilla ja persvaon tuntumassa keskellä tuntuu kyllä semmoselta ettei oikein naurata. Lainit varsinkin.
Buranahan on tulehduskipulääke ja se jeesaa myös siinä, ettei tule kuumeista tai pahaa oloa tatuoimisen (pitkän session) loppupuolella tai sen jälkeen ja vähentänee myös tulehdusriskiä jossain määrin. Se ei myöskään ohenna verta tai haittaa tatuoijan työtä kait mitenkään, joten sen syöminen on ihan perusteltua pitkissä seteissä.
Oma sietokyky:
- 3h menee iisiti
- 4h = vika tunti alkaa olemaan vittumaista
+4h kiemurtelua, kellon tuijottamista ja turhan vaikeeta, joten ei nappaa
Selkää tehtiin 2kk aikana 7 kertaa, 3-4h settejä ja yks lyhyempi ja yks pidempi. Toi 3h todettiin (vissiin) molemmat, eli minä ja tekijä, että on semmonen sopiva setti kerralla tossa hommassa.
On tässä yhessä kohdassa sellainenkin ;) Aika perinteistä viimesen päälle tehtyä jälkeä alusta loppuun tosin tekijä vaihtui välissä mutta ei onneksi huomaa. Hullua tää perkele on joo, mut ei näit 3h pätkis jaksa tehä.