Tatskat

12h, voi kiesus! :hyvä:
Jäis kyllä meikältä kesken tommonen setti ja varmasti monelta muultakin, oot kyllä sitkee sälli.
Tiikeriäkö väsätään? Horitsuna?

Mulla tehtiin pisimmillään selkään 5h ja sen jälkeen olin kyllä aika rikki. Selkä osoittautui kyllä muutenkin kovin vittumaiseksi paikaksi. Käsi ja kainalo + jalkaterää opertoitu aikasemmin, eikä mikään niistä kyllä oo vetänyt vertoja tolle selälle. Sanoisin että tuolla alaselässä sivuilla ja persvaon tuntumassa keskellä tuntuu kyllä semmoselta ettei oikein naurata. Lainit varsinkin.

Buranahan on tulehduskipulääke ja se jeesaa myös siinä, ettei tule kuumeista tai pahaa oloa tatuoimisen (pitkän session) loppupuolella tai sen jälkeen ja vähentänee myös tulehdusriskiä jossain määrin. Se ei myöskään ohenna verta tai haittaa tatuoijan työtä kait mitenkään, joten sen syöminen on ihan perusteltua pitkissä seteissä.

Oma sietokyky:
- 3h menee iisiti
- 4h = vika tunti alkaa olemaan vittumaista
+4h kiemurtelua, kellon tuijottamista ja turhan vaikeeta, joten ei nappaa

Selkää tehtiin 2kk aikana 7 kertaa, 3-4h settejä ja yks lyhyempi ja yks pidempi. Toi 3h todettiin (vissiin) molemmat, eli minä ja tekijä, että on semmonen sopiva setti kerralla tossa hommassa.

On tässä yhessä kohdassa sellainenkin ;) Aika perinteistä viimesen päälle tehtyä jälkeä alusta loppuun tosin tekijä vaihtui välissä mutta ei onneksi huomaa. Hullua tää perkele on joo, mut ei näit 3h pätkis jaksa tehä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvät messut oli, enemmän tilaa onneksi ja vähemmän kuuma mitä viime vuonna mutta esiintymisien aikana suht vaikeeta liikkumista. Safkahommat hoidettu kunnolla kun oli sellanen wokkisysteemi mistä sai ite valita paistettavat ainekset. Melkein 12 tuntia duunia takana yhtäsoittosta nakuttamista hihan jatkon merkeissä, kunnes poke tuli ajamaan ulos, buranaa kyllä voin varauksetta suositella jokaiselle pidempää sessiota ottavalle. En ole ennen tajunnutkaan miten iso vaikutus sillä on pahimman hermoihin asti menevän kivun leikkaamiseksi. 3 tuntia jäi vielä duunia tehtäväksi värityksen muodossa ja se vaatiikin sitten ulkomaille reissaamista.

Tapasin yhden tekijän perjantaina jatkoilla ja se kertoi että ois lauantaina pitkä (12 h?) sessio edessä. Hmm...kenties sama heppu kyseessä? Messut oli ihan jees tänä vuonna, oli siistimpää eikä ollut sellaisia ylisnadeja bokseja missä joutivat tekemään duunia. Parannusta siis tapahtunut. Kyllä tuolla kuitenkin on semmonen juttu, että ei mitkään mukavimmat olosuhteet leimanottoon. Asennot on joillakin hyvinkin epämukavat. :D Yks kundi otti Individualin boksissa pohkeeseen ja se istui puolittain semmosen satulatuolin päällä silleen, että se reuna paino sisäreittä vasten. Sitten se nojas yläkropalla sitä esittelypöytää vasten. Sen kaverit kävi siinä morjenstamassa välillä ja heppu vaan valitteli että sisäreisi puutuu. :lol2:
Istuin jonkin aikaa yhden Inkin infopöydässä "tuuraamassa" kun kaveri piti vessataukoa. Siinä sit jaeskelin niitä ilmaislehtiä ja kattelin väkeä.
Samassa pöydässä istui myös freelance-valokuvaaja Cindy Frey, joka promosi omia töitään. www.cindyfrey.com
Se nappas mustakin muutaman foton inva-vessassa. Reiden daamista ja sitten käden ruususta. Kattoo saankohan jostain sitä kuvaa joskus itelleni. Kait sitä vois pyytää.

Mut jäi ihan hyvä fiilis näistä messuista, paremmat kuin viime vuonna. :)

Olin tossa vähän aikaa sitten jenkkilässä ja olin Mandalay bayssa ja siellä oli alakerrassa Starlight Tattoo, kävin kysymässä varjostusta teksteihin, helppo homma ja menee varmaan 45min ni sano tuhat dollaria hinnaksi, sit kysyin että oletko tosissasi ni sano että taksa on tuhat dollaria. Sit menin Stripiltä ulos ja menin siistiin tatskapaikkaan ni teki sadalla dollarilla sen saman homman. Nauratti ku tatuoijalla oli Sig Sauer takataskussa, huomasin puolessa välissä sen.

Tapasin yhden tekijän perjantaina jatkoilla ja se kertoi että ois lauantaina pitkä (12 h?) sessio edessä. Hmm...kenties sama heppu kyseessä? Messut oli ihan jees tänä vuonna, oli siistimpää eikä ollut sellaisia ylisnadeja bokseja missä joutivat tekemään duunia. Parannusta siis tapahtunut. Kyllä tuolla kuitenkin on semmonen juttu, että ei mitkään mukavimmat olosuhteet leimanottoon. Asennot on joillakin hyvinkin epämukavat. :D Yks kundi otti Individualin boksissa pohkeeseen ja se istui puolittain semmosen satulatuolin päällä silleen, että se reuna paino sisäreittä vasten. Sitten se nojas yläkropalla sitä esittelypöytää vasten. Sen kaverit kävi siinä morjenstamassa välillä ja heppu vaan valitteli että sisäreisi puutuu. :lol2:
Istuin jonkin aikaa yhden Inkin infopöydässä "tuuraamassa" kun kaveri piti vessataukoa. Siinä sit jaeskelin niitä ilmaislehtiä ja kattelin väkeä.
Samassa pöydässä istui myös freelance-valokuvaaja Cindy Frey, joka promosi omia töitään. www.cindyfrey.com
Se nappas mustakin muutaman foton inva-vessassa. Reiden daamista ja sitten käden ruususta. Kattoo saankohan jostain sitä kuvaa joskus itelleni. Kait sitä vois pyytää.

Mut jäi ihan hyvä fiilis näistä messuista, paremmat kuin viime vuonna. :)

Ei varmaan ollu sama kun oli puhe vähän lyhyemmästä mutta lähti homma vähän kätösestä ;) Nojuu on noissa aina ongelmansa, nyt ei ollu edes sellasta sänkyä/pöytää missä makailla kuten viimereissulla kun otin messuilla kuvaa. Istuin siis kokoajan ja asennot oli vähän mielenkiintosia kädelle.Eniten mua häiritsi melkein se että tatskaajille tuli kokoajan joku juttelemaan, muut tatskaajat.ym eli homma sai senkin takia vähän lisäkestoa. Tänään taas oli niin paljon hiljaisempaa että ei olis ollu sitä ongelmaa.

Viimeksi noide kuvien kanss meni ihan vituiks homma kun mistään ei löytyny mitään jälkeenpäin, ihan muutamia kuvia jossain. Nytkin kokoajan joku kuvaamassa mutta jännä nähä mistä sitten näkee noita. Tatuointilehtikin on varmaan menny nurin kun ei oo tullu lehtiä jonka jossain voitin, sivutkin on alhaalla :)

Oon kelaillu parin leiman ottamista jo yli ½ vuotta.

Entuudestaan kun ei kuvia ole niin mietityttää semmonen homma että kun oon suunnitellu rintaan yhden (tekstin joka menee kaarella noin 15 cm pitkä) ja Oikeaan jalkaan tohon ulkoreiteen toisen (koko reiden pitusen tekstin) niin entäs jos jossain vaiheessa alkaa hakkaamaan itteensä läskiä kunnolla niin leviääkö kuvat kun tulee lisää biffiä?

Nyt laihduttanu 108 -> 90,5 Kg viimesen 5 kk Aikana (eli ihokin kiristyy) niin entäpä jos syksyllä vedän taas vaikka sikabulkin päälle tavoitteena saada kunnolla massaa niin ihohan venyyy jos pakkaa itteensä 20 kiloa lisää painoa, miten käy kuville ?

Sekavasti selitetty ja ehkä tyhmä kysymys mutta kokemukset ois jees :D

Oon kelaillu parin leiman ottamista jo yli ½ vuotta.

Entuudestaan kun ei kuvia ole niin mietityttää semmonen homma että kun oon suunnitellu rintaan yhden (tekstin joka menee kaarella noin 15 cm pitkä) ja Oikeaan jalkaan tohon ulkoreiteen toisen (koko reiden pitusen tekstin) niin entäs jos jossain vaiheessa alkaa hakkaamaan itteensä läskiä kunnolla niin leviääkö kuvat kun tulee lisää biffiä?

Nyt laihduttanu 108 -> 90,5 Kg viimesen 5 kk Aikana (eli ihokin kiristyy) niin entäpä jos syksyllä vedän taas vaikka sikabulkin päälle tavoitteena saada kunnolla massaa niin ihohan venyyy jos pakkaa itteensä 20 kiloa lisää painoa, miten käy kuville ?

Sekavasti selitetty ja ehkä tyhmä kysymys mutta kokemukset ois jees :D

Kysymys joka toistuu täällä jatkuvasti ja askarruttaa jokaista treenaavaa tatskanottajaa.. Ei ne juuri veny. Itselläni on hanska ja tissi kasvanu tatskanoton ajasta varmasti yli 5-8 senttiä ympärysmittaan haukan osalta ja hyvältä näyttää edelleen, puhutaan kuitenkin vielä erittäin tarkasta värikuvasta. Ja sit jos haalenee ajan mittaan niin käydään täyttämässä uutta väriä päälle, yksinkertasta :) Iho kuitenkin muokkaantuu uskomattomiin suorituksiin.

Olin tossa vähän aikaa sitten jenkkilässä ja olin Mandalay bayssa ja siellä oli alakerrassa Starlight Tattoo, kävin kysymässä varjostusta teksteihin, helppo homma ja menee varmaan 45min ni sano tuhat dollaria hinnaksi, sit kysyin että oletko tosissasi ni sano että taksa on tuhat dollaria. Sit menin Stripiltä ulos ja menin siistiin tatskapaikkaan ni teki sadalla dollarilla sen saman homman. Nauratti ku tatuoijalla oli Sig Sauer takataskussa, huomasin puolessa välissä sen.
Jep, oli varmaan erittäin hauskaa nähdä joku pyssy takataskussa..

Kuulin just tatskaajaltani että homma tuntuu vittumaisemmalta jos on treenannut samalla viikolla, kuulemma huomannut saman monen treenaajan kanssa :D Ei kyllä huvita jättää sen takia treenejä väliin vaikka pahempi oiskin, kun muutenkin tää kuvan jälkeinen viikko-pari yhtä helvettiä olla reenaamatta. Vedän kyllä aerobista niin ettei käsi hikoa mutta yläkroppaa lienee turha treenata vielä niin kauan kun nahkaa lähtee tumpusta.

Kuulin just tatskaajaltani että homma tuntuu vittumaisemmalta jos on treenannut samalla viikolla, kuulemma huomannut saman monen treenaajan kanssa :D Ei kyllä huvita jättää sen takia treenejä väliin vaikka pahempi oiskin, kun muutenkin tää kuvan jälkeinen viikko-pari yhtä helvettiä olla reenaamatta. Vedän kyllä aerobista niin ettei käsi hikoa mutta yläkroppaa lienee turha treenata vielä niin kauan kun nahkaa lähtee tumpusta.

Myös tää samperin ikä ajaa saman asian. :jahas: Kiva sitten kun yhdistää molemmat, niin onko vittumaisuus maksimoitu silloin? :D

Myös tää samperin ikä ajaa saman asian. :jahas: Kiva sitten kun yhdistää molemmat, niin onko vittumaisuus maksimoitu silloin? :D

No mul on muutama vuos vielä aikaa ottaa kroppa täyteen kuvaa siis ennenkun tulee 30 täyteen.. ;) Tai sit pitää vaan lyhentää näitä sessioita..

Laitahan Comodo kuvia kuvistas, olis mukava nähdä minkä näköisiä?

Pitäis aloittaa tulehduskipulääke kuuri (motifene dual) niin onko haittaa kun pitäis ens tiistaina mennä värjäilemään selässä olevaa kuvaa?

Pitäis aloittaa tulehduskipulääke kuuri (motifene dual) niin onko haittaa kun pitäis ens tiistaina mennä värjäilemään selässä olevaa kuvaa?

Comodolla on kuvia jo tässä ketjussa, joten eikun etsimään. Käytä tämän ketjun hakua, niin varmasti löytyy. :)

Comodolla on kuvia jo tässä ketjussa, joten eikun etsimään. Käytä tämän ketjun hakua, niin varmasti löytyy. :)

Onko? Oon mahtanu olla sitten sekasin jos oon pistäny :P Monesti on pyydetty mutta vielä en oo tohtinu anonymiteetin säilyttämiseksi laittaa. Nyt on vielä keskeneränen toi kuva kun jäi pari tuntia värejä tekemättä, jatketaan huhtikuun lopulla, jos silloin rohkaistuisi laittamaan kun kerta muutkin. :)

Onko? Oon mahtanu olla sitten sekasin jos oon pistäny :P Monesti on pyydetty mutta vielä en oo tohtinu anonymiteetin säilyttämiseksi laittaa. Nyt on vielä keskeneränen toi kuva kun jäi pari tuntia värejä tekemättä, jatketaan huhtikuun lopulla, jos silloin rohkaistuisi laittamaan kun kerta muutkin. :)

Eikö muka ole?? :wtf: Muistan sit tosi väärin tai oon vaan pöhkö. :jahas:

Toi diklofenaakki huonontaa veren hyytymistä mutta en tiedä miten paljon se sitä sitten ohentaa. Tulehduskipulääkkeet ovat parasta kun otetaan isoa kuvaa, kuitenkin tulee kipeä olo jossain vaiheessa :) Kantsii vielä tarkistaa kyllä et ohentaako ettei roisku hillo.

Oot kyl muistaakseni joskus kysyny et laittasin, ainakin ekan kerran vuos sit ;)

Eli oon täysin pöhkö :D Sori, my bad....

Noh, oisko jo aika? :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom