Tatskat

No eihän se hiha valmiiksi tullut. Tehtiin vielä yksityiskohtia ja ehdittiin jo vähän aloittamaan varjostuksia ja värityksiä, mutta hyvin vähän.

Montako tuntia takana??? :)
Eilinen oli viides viiden tunnin aika. Tekijällä on oma viipyilevä tyylinsä tehdä.
Eikä kiireellä kai synny muuta kuin niitä kusipäisiä kakaroita.

Alunperin oli neljä 5:n tunnin aikaa varattuna, mutta tiesin kyllä jo lähtiessä että nuo ajat ei tule riittämään. Sama oli edellisen ison kuvan kanssa, kaksi 5:n tunnin aikaa varattiin, mutta lopulta taisin 5 aikaa tarvia. Mutta kuvat on hyviä, se kai tärkeintä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kuvaa, tekijä: Jartsa / Ducks Tattoo

ase.jpg

kotka.jpg

paakallo.jpg

Nätti !

No eihän se hiha valmiiksi tullut. Tehtiin vielä yksityiskohtia ja ehdittiin jo vähän aloittamaan varjostuksia ja värityksiä, mutta hyvin vähän.

Eilinen oli viides viiden tunnin aika. Tekijällä on oma viipyilevä tyylinsä tehdä.
Eikä kiireellä kai synny muuta kuin niitä kusipäisiä kakaroita.

Alunperin oli neljä 5:n tunnin aikaa varattuna, mutta tiesin kyllä jo lähtiessä että nuo ajat ei tule riittämään. Sama oli edellisen ison kuvan kanssa, kaksi 5:n tunnin aikaa varattiin, mutta lopulta taisin 5 aikaa tarvia. Mutta kuvat on hyviä, se kai tärkeintä on.

Laatujuttu kuulostaa hyvältä mutta toi aika ei.. Mulle teki eräs huippuammattilainen tissistä hauikseen ison ja tarkan japsihihan 9 tunnissa ja nyt on koko päivän aika varattu että vedetään vähän lootusta.ym kyynerpään yli 3/4 osa hihaksi. Ei nyt pitäs yli ton yheksän tunnin mennä. Vituttaa itekin jos tekijä on liian hidas. Mutta kuten sanoit, laatu on tärkeintä :)

Rippuu ihan ihmisestä miten koskoo. Ei kannata ottaa ihan luun päälle/aivan ympärille, sillä ei tule pysymään kunnolla.

Hei vielä. Kuvan tekee yks virtuoosi. Mä oon niin huono piirtämään, se tekee kuvan ja tekstin johonki paperille tms. On tatuoinutkin, 20e tunti piirtää. Kylki olis tosiaan paikka, mulla on rasvaa aika vähän ja perkeles luut paistaa. Sattuu siis aivan varmasti perkeleesti, voin kiskoa kolmiolääkkeitä jonki verran. Dolania yms. mutta pysyykö toi, tossa kerroit ettei kannata luun päälle laittaa kun ei tuu pysymään. Mulla ei varmaa muuta ookaa ku lihasta ja luuta.

EDIT: on mulla tramadoliakin, voiko sitä vetää. Siitä kyllä tulee nii pöllyyn ettei varmaa tatuoija tee mitään..

Kylki olis tosiaan paikka, mulla on rasvaa aika vähän ja perkeles luut paistaa. Sattuu siis aivan varmasti perkeleesti, voin kiskoa kolmiolääkkeitä jonki verran. Dolania yms. mutta pysyykö toi, tossa kerroit ettei kannata luun päälle laittaa kun ei tuu pysymään. Mulla ei varmaa muuta ookaa ku lihasta ja luuta.

Kyllä kyljessä kuva pysyy, mutta kyynärpää ja sormeat on sitten eri juttu. Donalia 6kpl naamaan ja lepimään :)

Laatujuttu kuulostaa hyvältä mutta toi aika ei.. Mulle teki eräs huippuammattilainen tissistä hauikseen ison ja tarkan japsihihan 9 tunnissa ja nyt on koko päivän aika varattu että vedetään vähän lootusta.ym kyynerpään yli 3/4 osa hihaksi. Ei nyt pitäs yli ton yheksän tunnin mennä. Vituttaa itekin jos tekijä on liian hidas. Mutta kuten sanoit, laatu on tärkeintä :)

Tekijän nimi ?

Ei ole suomalainen tekijä muttei pysty paljastaa ;) Oon kans miettiny btw tota lääkkeiden vetoa tatskaa ottaessa kun teetän ulkomaisilla kuvat niin tehään usein pitkillä istunnoilla. Mitään verta ohentavia ei viitti vetää :D

Löytyy kaapista suihkutettavaa puudutusainetta :)

Huhheijakkaa, eka kuva tuli otettua. Ei voi muuta sanoa ku, että onneks rohkaistuin ja tein sen. Japskityylillä olkapäätä ja haukkaa, tosta sitte mukava sutata joskus koko käsi, nyt kun kerran vauhtiin päästiin ;D

Kaikki aina pelotteli, että kylkeen sattuu kauheesti ja tossa liikkeen artistitkin sano, että oot mukavan paikan valinnut.
Ei se ainakaan mulla tuntunut juuri missään ja mullakaan tota turhaa fläsää ei siinä oo päällä kans liikaa. Alavatsa oli kivuliaampi jossain kohdin ja selkärangan luun päälle tulleet rustaukset sattu kans välillä enemmän, kun kylkeen missään vaiheessa.

Tai sit mä olin henkisesti vaan varautunut niin hyvin...

Kaikki aina pelotteli, että kylkeen sattuu kauheesti ja tossa liikkeen artistitkin sano, että oot mukavan paikan valinnut.
Ei se ainakaan mulla tuntunut juuri missään ja mullakaan tota turhaa fläsää ei siinä oo päällä kans liikaa. Alavatsa oli kivuliaampi jossain kohdin ja selkärangan luun päälle tulleet rustaukset sattu kans välillä enemmän, kun kylkeen missään vaiheessa.

Tai sit mä olin henkisesti vaan varautunut niin hyvin...

Niin tää on vähän varmasti makujuttu. Mutta tuo tieto lohdutti. Oliko isokin kuva?

Cmon pistäkääs nyt vaihteeksi niitä kuvia :) Itse en ole vielä musteneitsyyttäni menettänyt mutta katsotaan nyt kunhan saa vähän fyrkkaa kasaan. Sitkun mustetta tulee iholle lupaan pistää tänne kuvia!

Niin tää on vähän varmasti makujuttu. Mutta tuo tieto lohdutti. Oliko isokin kuva?

No ei mitään järisyttävän isoo ja aika simppeliä tekstityyliä, mistä ite tykkään. Otin pari räpsyä profiiliini kavereille, mut voihan ne tännekkin laittaa, kun se tarkotus tällä ketjulla kai on. On vaan ehkä vähän turhan isoja kuvia ja nyt duunis ei kerkee muokkaileen... Eli:

reinzell-albums-behind-nickname-picture64904-jas-p.jpg

reinzell-albums-behind-nickname-picture64905-fbs-p.jpg

Lisää pitäs ottaa vielä ja varmaakin tekstiä. Jossain vaiheessa täytyy miettiä, millä kuviolla sitä sitten yhdisteleen kaikki isommaks ja yhteneväisemmäks kokonaisuudeks.

No ei mitään järisyttävän isoo ja aika simppeliä tekstityyliä, mistä ite tykkään. Otin pari räpsyä profiiliini kavereille, mut voihan ne tännekkin laittaa, kun se tarkotus tällä ketjulla kai on. On vaan ehkä vähän turhan isoja kuvia ja nyt duunis ei kerkee muokkaileen... Eli:

reinzell-albums-behind-nickname-picture64904-jas-p.jpg

reinzell-albums-behind-nickname-picture64905-fbs-p.jpg

Lisää pitäs ottaa vielä ja varmaakin tekstiä. Jossain vaiheessa täytyy miettiä, millä kuviolla sitä sitten yhdisteleen kaikki isommaks ja yhteneväisemmäks kokonaisuudeks.

Onks noissa Kanji(?)merkeissä btw joku tarina tai teksti takana :) Ettei sentään oo "Fried rice with chicken" :D Muutenhan toi toimii mutta sotkee vähän kun on noin kahta fonttia eli vanha teksti tossa ylhäällä...

Ne on samaa ns. kokonaisuutta, mitkä piti ottaa jo n. 7 vuotta sitten, kun poika syntyi.
Eli ylempänä on hänen nimikirjaimet ja sitten kanjit kertoo, miten paljon mä ikuisesti häntä rakastan...
Tekstit mä otin muutama vuos sitten ja sillon päädyin tohon Old English-tyyliin. Kanjien otto sit vähän viivästyi.
On niissä sitten vielä vähän syvempikin merkitys, mikä liittyy sukuun, perheeseen, vastuuseen ja muhun itteeni...

Noi tehtiin 07.02.2011 ja kuvat on n. viikko sen jälkeen. Nyt ne on parantunut jo sileeks, kuvissa vähän on jotain rupea, kun näyttää noin erikoiselta... ja samankokoisia ne on, että toi selän levitys on venyvämpää tossa keskellä :)

Jännä, etten oo ennen ikinä kertonut näin avoimesti kellekkään merkitystä, mutta mitäs tässä enää omaa itseään salailemaan.

Ne on samaa ns. kokonaisuutta, mitkä piti ottaa jo n. 7 vuotta sitten, kun poika syntyi.
Eli ylempänä on hänen nimikirjaimet ja sitten kanjit kertoo, miten paljon mä ikuisesti häntä rakastan...
Tekstit mä otin muutama vuos sitten ja sillon päädyin tohon Old English-tyyliin. Kanjien otto sit vähän viivästyi.
On niissä sitten vielä vähän syvempikin merkitys, mikä liittyy sukuun, perheeseen, vastuuseen ja muhun itteeni...

Noi tehtiin 07.02.2011 ja kuvat on n. viikko sen jälkeen. Nyt ne on parantunut jo sileeks, kuvissa vähän on jotain rupea, kun näyttää noin erikoiselta... ja samankokoisia ne on, että toi selän levitys on venyvämpää tossa keskellä :)

Jännä, etten oo ennen ikinä kertonut näin avoimesti kellekkään merkitystä, mutta mitäs tässä enää omaa itseään salailemaan.

Ihan hyvä että on oikeasti jotain selitystä olemassa, kaikilla ei oo. Mullakin tulee olemaan, avaudun kenties kun kuva on valmis. Aika on tiedossa. Voisin laittaa kuvaa sitten.

Kauanko meni tohon kylkitekstiin aikaa, noin? En oo varma mainitsitko jo jossain mutta en mä ilman laseja nähny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom