Eli oon täysin pöhkö :D Sori, my bad....
Noh, oisko jo aika? :hyvä:
Koht vois olla kypsä ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli oon täysin pöhkö :D Sori, my bad....
Noh, oisko jo aika? :hyvä:
Pitää huomenna tarkistaa paketista kun käy hakemassa, jos siinä sattuis lukee et ei ohenna verta niin ei ole sit muuta ongelmaa?Toi diklofenaakki huonontaa veren hyytymistä mutta en tiedä miten paljon se sitä sitten ohentaa. Tulehduskipulääkkeet ovat parasta kun otetaan isoa kuvaa, kuitenkin tulee kipeä olo jossain vaiheessa Kantsii vielä tarkistaa kyllä et ohentaako ettei roisku hillo.
Pitää huomenna tarkistaa paketista kun käy hakemassa, jos siinä sattuis lukee et ei ohenna verta niin ei ole sit muuta ongelmaa?
Alaselkä on vaan niin helkutin kipee, ehkä välilevyn pullistuma tai jotain muuta rikki ja siistiä jos ei voi aloittaa tuota kuuria kun joutuu istumaan penkissä kun istuminen muutenki tuntuu aikalailla alaselässä. Onneks ei ole kun parin tunnin aika mut voi sekin tuntua pitkältä, sen näkee sit:D
Tolla samalla kaverilla on myös itse tehdyt ankkurit molemmissa ranteissa. vittu et repesin :lol2:Aika mautonta ottaa Halmeelta idea tohon. Eikä tatuointikaan itsenään näytä oikeen minkäänlaiselta. Voin kertoo kyl et saisin permanenttitussilla ja näillä epätaiteellisilla kätösillä paljon hienomman tekstin tehtyy ko toi.
Ei tsiisus oikeesti. Toi ei edes ole hauska.
Aika mautonta ottaa Halmeelta idea tohon. Eikä tatuointikaan itsenään näytä oikeen minkäänlaiselta. Voin kertoo kyl et saisin permanenttitussilla ja näillä epätaiteellisilla kätösillä paljon hienomman tekstin tehtyy ko toi.
Olishan tollanen ihan hauska, mutta sen kanssa sitten koko loppuelämä :urjo:Semmosen näin joskus kun oli perseen yläpuolelle tatuoitu kielletty ajosuunta merkki
Minkälaista kuvaa tulossa ja mihin?Reilun viikon päästä ottaa leimaa :D
Minkälaista kuvaa tulossa ja mihin?
sori ku utelen tälleen