Tatskat

Itelläni ei ainakaan yksikään leima merkkaa mitään. onkos noita nyt kuus noi äkkiä laskettuna... jossain vaiheessa jos tapahtuu jotain sellasta jonka mielin ihooni laitettavan niin sen siihen hakkaan... siihen asti mennään ihan täysin sillä periaatteella että mitä enempi sen parempi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itelläni ei ainakaan yksikään leima merkkaa mitään. onkos noita nyt kuus noi äkkiä laskettuna... jossain vaiheessa jos tapahtuu jotain sellasta jonka mielin ihooni laitettavan niin sen siihen hakkaan... siihen asti mennään ihan täysin sillä periaatteella että mitä enempi sen parempi :D

No on sulla ainakin selitys, mitä enempi sen parempi :) :thumbs:

Uuh jeeh, käväsin varaamassa ajan että saatais hanska loppuun :) Aika vaan oli alustavasti pakko ottaa lauantaille
ja meni sitten heinäkuun 2. päivälle :D Pitänee tiedustella jos sitä sais höllin jollekkin perjantaille niin saattais saada sen
leiman vähän vilkkaampaan.

Ihan hyvä että on oikeasti jotain selitystä olemassa, kaikilla ei oo. Mullakin tulee olemaan, avaudun kenties kun kuva on valmis. Aika on tiedossa. Voisin laittaa kuvaa sitten.

Kauanko meni tohon kylkitekstiin aikaa, noin? En oo varma mainitsitko jo jossain mutta en mä ilman laseja nähny.

Oikeestaan kaikki tekstit tässä mulla liittyy sukuun, perheeseen ja itseeni. Muistuttaa mua mitä kaikkee on elämässä, kun välillä kovassa alamäessä unohtuu hetkeks.
Ei tohon kylkeen mennyt varmaan, kun alle pari tuntia. Olin tosiaan ihan turpa kiinni ja paikallani koko ajan, kun aattelin vielä, että mitä nopeemmin, sitä halvemmin ja, että se on helpompi tehdä hyvää jälkeä, etten siinä heilu ja vääntelehdi.
Aika pitkiä jaksoja se surras koneella meneen viivat ja värityksen. Se oli hyvä, että kynä oli kropassa kiinni paljon, ettei päässy levähtään liikaa.

Oikeestaan kaikki tekstit tässä mulla liittyy sukuun, perheeseen ja itseeni. Muistuttaa mua mitä kaikkee on elämässä, kun välillä kovassa alamäessä unohtuu hetkeks.
Ei tohon kylkeen mennyt varmaan, kun alle pari tuntia. Olin tosiaan ihan turpa kiinni ja paikallani koko ajan, kun aattelin vielä, että mitä nopeemmin, sitä halvemmin ja, että se on helpompi tehdä hyvää jälkeä, etten siinä heilu ja vääntelehdi.
Aika pitkiä jaksoja se surras koneella meneen viivat ja värityksen. Se oli hyvä, että kynä oli kropassa kiinni paljon, ettei päässy levähtään liikaa.

Ok itse arvelin omaan tatuointiin 3-4 tuntia, menee varmasti reippaasti alle. Mutta hyvä näin, kiitoksia vastauksesta.

Paljon noin suunnilleen maksaisi Turun Individual Inkissä tämän tapainen tatuointi forkkuun?

Paha sanoa. Riippuu varmaankin kenelle siellä olisit menossa ottamaan. Miksi juuri Individual Ink? Olen toki tietoinen Lassen taidoista, mutta "tuon tapainen" työ ei mielestäni tarvitse Lassen kaltaista taiteilijaa, ellei sitten ole äärimmäinen perfektionisti. Itse otin jonkin aikaa sitten kyynärvarteen tekstin Skin Craftin Villellä, ja olen tulokseen tyytyväinen, vaikka olenkin tarkka laadusta. Itse kyselin Lasselta aikoja full-sleeveen. Hinnaksi hän arvioi n.5000e ja ensimmäiset vapaat ajat ovat kesällä 2012. Eli jos kyseessä on tuon tapainen kuva ja sinulle riittää erittäin hyvä ja tarkka työ, niin mene Skin Craftin Villelle. Just my two cents :)

Viimeksi muokattu:
Paha sanoa. Riippuu varmaankin kenelle siellä olisit menossa ottamaan. Miksi juuri Individual Ink? Olen toki tietoinen Lassen taidoista, mutta "tuon tapainen" työ ei mielestäni tarvitse Lassen kaltaista taiteilijaa, ellei sitten ole äärimmäinen perfektionisti. Itse otin jonkin aikaa sitten kyynärvarteen tekstin Skin Craftin Villellä, ja olen tulokseen tyytyväinen, vaikka olenkin tarkka laadusta. Itse kyselin Lasselta aikoja full-sleeveen. Hinnaksi hän arvioi n.5000e ja ensimmäiset vapaat ajat ovat kesällä 2012. Eli jos kyseessä on tuon tapainen kuva ja sinulle riittää erittäin hyvä ja tarkka työ, niin mene Skin Craftin Villelle. Just my two cents :)

Viiden tonnin full sleeve.. Taitaa olla kultaa ja timantteja tatskamusteena mitenkään hänen taitoja vähättelemättä..

Pitkään pyörinyt idea ottaa tatska, mutta ei täällä perähikiässä ole edes kunnon liikettä, jossa voisi käydä kyselemässä ja puhumassa ideoista. Kai se joskus kun Helsinkiin eksyy, niin käydä siellä jossakin katsomassa.

Pitkään pyörinyt idea ottaa tatska, mutta ei täällä perähikiässä ole edes kunnon liikettä, jossa voisi käydä kyselemässä ja puhumassa ideoista. Kai se joskus kun Helsinkiin eksyy, niin käydä siellä jossakin katsomassa.

Jos profiilisi tiedot pitää paikkansa, niin kyllä sieltä päin löytyy muutama liike. Raining Blood Tattoo (old school tyylisiä enimmäkseen) ja Painart Tattoo ois Lpr, Raatimiehenkatu (tuon nettisivut ei oikein kunnolla toiminut, mutta Myspacesta löytyy kaverin töitä). Ja monestihan on myös mahdollista suunnitella etänä, joidenkin liikkeiden kanssa.

Niin joo, täällähän on tuollainen profiilikin, piti oikein tarkistaa että mitä sieltä löytyy. Painokin piti päivittää samalla, köhköh :)
Täytyy tuohon Painarttiin tutustua tarkemmin. Onko Heaven&Hellistä minkäänlaisia kokemuksia/kertomuksia? Yksi kaveri sieltä tatskan otti, eikä kovin kummoiselta näyttänyt. Jos itse jonkun leiman otan, niin sen täytyy olla kyllä täydellinen.

Ei ole suomalainen tekijä muttei pysty paljastaa ;) Oon kans miettiny btw tota lääkkeiden vetoa tatskaa ottaessa kun teetän ulkomaisilla kuvat niin tehään usein pitkillä istunnoilla. Mitään verta ohentavia ei viitti vetää :D

Ota Tramal tai kodeiinia niin ei satu. Tai sitten 10mg Diapam, ei se kipua vie mutta onhan niin mukavaa...
Josta päästäänkin toiseen asiaan. Onko muilla samaa ongelmaa, kuin mulla? Tatskan otto ei käy hyttysenpistoa pahemmalle mutta väriä menee ihan vitusti, kun iho sylkee värin pois. Mulla meni tuplamäärä väriä olkavarteen. Tatuoijakin oli ihmeissään, kun väriä meni niin paljon.

Ota Tramal tai kodeiinia niin ei satu. Tai sitten 10mg Diapam, ei se kipua vie mutta onhan niin mukavaa...
Josta päästäänkin toiseen asiaan. Onko muilla samaa ongelmaa, kuin mulla? Tatskan otto ei käy hyttysenpistoa pahemmalle mutta väriä menee ihan vitusti, kun iho sylkee värin pois. Mulla meni tuplamäärä väriä olkavarteen. Tatuoijakin oli ihmeissään, kun väriä meni niin paljon.

Joo voishan se olla, pitkä päivä tulee kohta taas. Mut en tiiä, kyl sen kivun kestää ku ajattelin ajaa himaankin tuolta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom