Tapaus Kimi Räikkönen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Kiva lukea kun ihminen leimataan mulkuksi sen perusteella mitä lööpeissä lukee.
Sitten jos tuntee toisen oikeasti henkilökohtaisesti voisi ehkä vähän arvioda.
Tietenkään kateudella ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.
Mitä tuohon baari asiaan tulee, niin jos on joskus käynyt strippipaikassa niin tietää että kyllä siellä kaikki heiluu heppi ojossa privaatissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MAX_23 sanoi:
Mies tienää niin ku perkele ja millä työllä ajaa autoa.

Joko sun ulosannissa tai mun ymmärryksessä on vikaa mutta saisko saman suomeksi, kiitos? :jahas:

Kyllä ainakin itse toivon menestystä Räikköselle, ja onhan se nähty että kaveri osaa ajaa. Voisi siinä olla jokaisella meistä vaikeuksia pitää pää kylmänä jos elämäntilanne olisi tuollainen, miettikää omalle kohdalle..

Porkkanaraastin sanoi:
Muistanpas vuosien takaa kun Schumi juhli mestaruuttaan niin taisivat hajottaa hotellihuoneen ja Jacques Villeneuve ajoi kännissä autolla ojaan tjsp.
Kumi vain ei osaa varoa paparazzeja, vielä.

Näin kuvan niistä juhlista. Ralfilla oli televisio olkapäillään ja valmiina heittämään sen ikkunasta ulos :D

Ilecules sanoi:
Räkä, Ihmisenä täysi mulkku mutta hyvä ajamaan vormulaa.

Ihmisenä täysi mulkku? Vositkohan perustella?

Veikkaan että taas näitä sinisilmäisiä juusoja, jotka imevät kaiken mitä lehdissä lukee ja tekevät tämän perusteella syvällisen kattavan ihmisanalyysin.

Integrandi sanoi:
Veikkaan että taas näitä sinisilmäisiä juusoja, jotka imevät kaiken mitä lehdissä lukee ja tekevät tämän perusteella syvällisen kattavan ihmisanalyysin.

Ehhehe. Aivan.

Tabloid päättää, kuka on kingi, kuka luuseri ja sen mistä pitää ja täytyy puhua. :wall:

Brittilässä Pekhamit, meillä Kimi ja Matti. Kaikki osaavat sanoa, mitä toinen tekee väärin "kun sen lehdestä luin", muttei ole mitään käsitystä mitä kaikkea muuta asiaan liittyy.

Jos sen ensimmäisen kiven jättäisi sinne taskuun ja keskustelisi sitten vaikka säästä, jos ei ole sen parempaa antia maailmalle suustaan päästettäväksi. :david:

Mika Häkkinen antoi aikoinaan F-ykkösille kasvot ja kaksi ilmettä; huolestuneen ja toiveikkaan. Eddie Irvine oli aikoinaan F-ykkösten viimeinen mohikaani ja jäänne ajoista, jolloin kuskit miettivät enemmän pillua kuin ajamista.

Kyllä Kimikin ehtii vielä hiomaan tyylinsä omannäköisekseen, ajohommat on jo hanskassa.

Ron Dennis sanoi viimeviikolla 45min ohjelmassa about näin. Jos minulla on kaksi huonostikäyttäytyvää mykkää kuskia jotka vuorotellen voittavat kaikki kilpailut,otan heidät mielummin kuin kaksi keskivertokuskia jotka ovat jumalanlahja medialle.
Mun mielestä Räikkösen ajo eilen,kun turva-auto poistui radalta,oli ihan helvetin hienoa.Ei se nyt ihan huonoa ole koskaan ollut mutta mielestäni nousi ihan uudelle tasolle. Ok auto on hyvä ja muilla oli enemmän bensaa mutta se tapa oli silti todella upea -" No sori vaan mutta mun pitää mennä kun on kiire varikolle..."
Sitäpaitsi - mua kyllä henkilökohtaisesti vituttaa enemmän esim. Scumacherin kaltainen markkinointiopasta siteeraava kommentointi.(Toisaalta onhan se istunut haastatteluissakin 5xenemmän kuin kukaan muu,sattuneista,ansiokkaista syistä) Jos vituttaa niin sitten vituttaa. Ja jos joku Barcelonan voitto ei tunnu ihmeelliseltä niin sitten se ei tunnu. McLarenilla/RonDennisillä on AINA ollut asenne ettei kisan voitossa tai kaksoisvoitossa pitäisi olla mitään ihmeellistä.Sitähän siellä oltiin tekemässä? Kaikki muu on pettymystä.

En minä ole käsitystäni muodostanut pelkästään iltapäivälehtien pohjalta vaan perustan ne kuulemaani ja näkemääni, olen kuullut hänet tuntevilta melkeinpä pelkästään huonoa Kimistä ja kahdesti olen itse törmännyt häneen yöelämässä, enkä todellakaan vakuuttunut kaverin älynlahjoista. Ja nyt ei puhuta sitten mistään penaperusjuntin toilailuista, vaan kyllä tää kaveri on ihan omaa luokkaansa. Kaiken huippu on kuitenkin se että tossa asemassa oleva jätkä on esikuvana nuoremmilleen eikä voi siis todellakaan käyttäytyä miten huvittaa.

Hauskaa on myös kuunnella aina kun suomalaiset mollaavat M. Schumacheria joka on oikeasti helvetin hyvä ja vastuuntuntoinen tyyppi (ainoa "imago tahra" uralla on vissiin tuo telkkarin viskeleminen), osallistunut ties mihin hyväntekeväisyyskeräyksiiin huimilla summilla.

En mäkään kyseisestä henkilöstä pidä enkä formuloita seuraa, mutta eihän sen tarvitsekaan mikään fiksu ja supliikki seuramies olla. Sehän ajaa saakeli autoa. Ja mitä kovempaa ajaa niin sen parempi kaikille osapuolille.

Kaiken huippu on kuitenkin se että tossa asemassa oleva jätkä on esikuvana nuoremmilleen eikä voi siis todellakaan käyttäytyä miten huvittaa.
- Tää mua just ihmetyttää. Miten niin? Jos sen työnantaja sanoo ettei tarvi niin silloin sen ei tarvi. Jos sitä joku pikkujamppa pitää idolinaan niin on sen jampan vanhempien asia opettaa sille hyvän ja huononkäytöksen ero.

Onhan tätä aihetta jauhettu jo aiemminkin...
Kimi on vielä nuori sälli, rauhoittuu varmasti lähivuosina ja varsinkin nyt kun tämä
Sorainenkin on palkattu pitämään julkisuuskuvaa puhtaana.

IMO varmasti paras ja nopein kuski tällä hetkellä, tekee loistavaa työtä
auton ratissa ja se on Mäkille tärkein pointti. Kusi varmasti noussut jonkin verran hattuun, mut toisaalta onko se Kimin tapauksessa jokin ihme (nuori, mielestäni hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi joka yhtä äkkiä onkin yksi maailman parhaista F1-kuskeista, tiet auki taivaita myöten) joten se hänelle myös sallittakoon.

MAX_23 sanoi:
SItä jätkää ei jaksa kattoo yhtään sekunttia pitempää ku on pakko eli sen verran ku tv kanavan vaihtamises menee.

Kuka jaksaa kannustaa/pitää sellasesta jätkästä joka pettää muijaansa eli käy huorissa.Ei osaa puhua siitä puheesta saa vitullakaa mitää selvää. Käytäytyy kuin teiniikäiset jos auto sattuu hajoomaan mitää kommanttii ei tuu medialle.
Ja kumma homma aina jos räikkönen ei pärjää autossa vika ei ikinä miehessä todella kummallista. Ja se vituttaa ylikaiken miehellä täysin kusipäässä medialle tule minkäälaista kommenttia muutaku voitin jälkee jotai pientä. .

Auts,kun on hirveetä luettavaa.

MAX_23 sanoi:
SItä jätkää ei jaksa kattoo yhtään sekunttia pitempää ku on pakko eli sen verran ku tv kanavan vaihtamises menee.

Räikkönen ei voita tällä kaudella se on ihan varma eikä tuu muuten ikää voittamaan maailmanmestaruutta

Kuka jaksaa kannustaa/pitää sellasesta jätkästä joka pettää muijaansa eli käy huorissa.Ei osaa puhua siitä puheesta saa vitullakaa mitää selvää. Käytäytyy kuin teiniikäiset jos auto sattuu hajoomaan mitää kommanttii ei tuu medialle.
Ja kumma homma aina jos räikkönen ei pärjää autossa vika ei ikinä miehessä todella kummallista. Ja se vituttaa ylikaiken miehellä täysin kusipäässä medialle tule minkäälaista kommenttia muutaku voitin jälkee jotai pientä. Mies tienää niin ku perkele ja millä työllä ajaa autoa.

Kyllä meikäläinen saa ainakin paremmin selvää Kimin puheesta, kun taas sinun kirjotuslahjat :lol2: . eiköhän Modet vois pikkuhiljaa alkaa miettimään bannin pistämistä tälle MAX_23:lle? :evil:

Kyllähän tuo Räikkösen ajo alkaa näyttää yhtä hyvältä ja varmalta kuin mestari schumacherin ajo. Nostan kyllä hattua, että pystyy jo noin nuorena hallitsemaan noinkin suurta sirkusta aika suvereenisesti.
Itse olen kyllä sitä mieltä näistä kimin seikkailuista, että sehän saa tehä ihan mitä haluaa. Näyttää kaluaan, missä haluaa ja vetää perseet ihan missä se haluaa. Eipä normaalista suomalaisesta silloin eroa milläänlailla. Miksi Kimi ei saisi tehdä samoja asioita kuin normaalit töissä käyvät henkilöt?

Onhan Kimillä opittavaa mutta pitäköön nyt hauskaa, kun poika on vielä suht. nuori ja kaveritkin on.

Ottamatta mitenkään kantaa Räikkösen käytökseen, niin onhan se ollut jo _ensimmäisestä_ kisastaan McLarenilla asti voittaja aivan selvästi. Mäklaarenin tekniikka on mitä on, ja harvassa on ne virheet mitä Räikkösen piikkiin voi pistää.

Suomessa ajatellaan aina että urheilijoiden pitäisi olla vaatimattomia "anteeksi että olen olemassa" -tapauksia, mutta urheilijalta itseasiassa vaaditaan hiukan mulkkua ja itsekeskeistä luonnetta jotta hänestä tulee menestyjä, varsinkin yksilölajeissa.

Esim. kun vaikkapa Tommi Mäkistä haastatellaan neljännen maailmanmestaruutensa jälkeen, suomalaiset hyväksyvät vain yhden vastauksen kysymykseen miksi olet noin hyvä: "no emmää nyt tiedä oonko mää kovin hyvä, mutta... [selitystä tuurista, hyvästä tiimistä jne.]". Kyllähän sen hitto soikoon täytyy olla aika hyvä, ja muualla länsimaissa urheilijat eivät epäröi analysoida vahvuuksiaan ja heikkouksiaan objektiivisesti.

Kateellisten panettelua... :)

Jätkä on tehny vitusti töitä sen eteen, että se on nyt tuolla ja saa kyllä mun puolesta touhuta miten vaan. Se on sen ansainnu! Ja noi lerssinheiluttelut on yleensä kohtuu liioteltuja juttuja + keskivertosuomalainen mieshän tekee tota ihan samoissa määrin. Ja voihan huorissakäymiset... Itehän se jenni siellä pyörii sen jonkun hevosmiehen perässä ainakin lehtien mukaan... Tiedä sitten! Niin kauan kun menestyy, niin hyvä on!

Mun mielestä Räikkönen on aika kova tyyppi. Jätkä vääntää formulaa miljoonat kassakaapissa ja sitten stirppiluolaan, näinhän se pitääkin olla. oN sitten vanhempana(jos elää...)jotain muisteltavaa. Lujahermoinen kaveri, hyvä kuski siitä ei pää mihinkään.
Oli se osannut kysyä täällä päin yheltä tyypiltä et onko sen dusterissa pikku vai isolohko...

Iltalehet kijoittelee paksaa ja paskaa vaikka kodittomasta kissassta, se on vaan niiden työtä. Eli ei kannata aina uskoo mitä kirjoitetaan, mutta on niillä jutuilla aina oma peränsä.

Ilecules sanoi:
En minä ole käsitystäni muodostanut pelkästään iltapäivälehtien pohjalta vaan perustan ne kuulemaani ja näkemääni, olen kuullut hänet tuntevilta melkeinpä pelkästään huonoa Kimistä ja kahdesti olen itse törmännyt häneen yöelämässä, enkä todellakaan vakuuttunut kaverin älynlahjoista. Ja nyt ei puhuta sitten mistään penaperusjuntin toilailuista, vaan kyllä tää kaveri on ihan omaa luokkaansa.

Mielenkiintoista, itse olen kuullut hänet oikeasti tuntevilta ihmisiltä ihan päinvastaista siis lähinnä pelkkää hyvää.

Onkohan nyt sekoitettu Nykänen ja Räikkönen keskenään... :rolleyes:

Niin ja niille jotka huutaa että Kimi on huorissa kävijä ja muuta, eikös tuo tosiaan strippiluolassa käynyt? Noh toki siellä ilmeisesti käyttäytyi hieman tökerösti ja oli aika tunnelissa mutta nuorihan se on ja näin.. virheitä sattuu.

Mut vastaus kysymykseen miksei Jenni jätä sitä vaikka se heiluttelee kikkeliä vähän siellä sun täällä.. ah, ne miljoonat. Vaikka Jenni aika kissa onkin, niin ihan NIIN kissa se EI ole kuitenkaan. ;) Elämän tosiasia ja fakta.

edit: ja virallisesti julkistettakoon että siitä potista jonka jakaa voi niin myös minä voin astella Kimin kanssa alttarin eteen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom