Mä veikkaan 1v 2kk, sama muuten, mutta lieventävät asianhaarat (jäkiksen pelaaja :D) huomioiden.Paljonkohan räpsähtää, veikkaan että rikoksenuusijana 1,5 v kiinteää:dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä veikkaan 1v 2kk, sama muuten, mutta lieventävät asianhaarat (jäkiksen pelaaja :D) huomioiden.Paljonkohan räpsähtää, veikkaan että rikoksenuusijana 1,5 v kiinteää:dance:
Mä veikkaan 1v 2kk, sama muuten, mutta lieventävät asianhaarat (jäkiksen pelaaja :D) huomioiden.
Mun mielestä näitä "varoittavia esimerkki-tuomioita" on ennenkin odoteltu. Ja yleensä turhaan. Mielummin mä julkkiksena olisin tuomarin edessä, kuin taviksena. :down:Toisaalta tossa voikin tulla sellainen julkkislisä että antavatkin kunnon kakun, tekevät siitä varoittavan esimerkin.
Juu tämähän on yleinen käytäntö Suomessa. Rikoslaista jopa löytyy sellainen kohtakin jossa säädetään, että "mikäli rikoksentekijä on teon hetkellä, taikka tuomitsemisajankohtana, julkisuuden henkilö tulee tämä ottaa huomioon koventamisperusteena rangasístusta määrättäessä. Edellä mainittu pätee erityisesti jos kyseessä on urheilija tai muu sellainen henkilö jolta voidaan odottaa esimerkillistä käyttäytymistä."Toisaalta tossa voikin tulla sellainen julkkislisä että antavatkin kunnon kakun, tekevät siitä varoittavan esimerkin.
Mutta päätyykö Jere Matin osoittamalle tielle jää nähtäväksi
Juu, ei mullakaan usko riitä Varoittavaan Esimerkki-tapaukseen, mutta en silti jaksa uskoa Jeren ainakaan 2vuotta linnassa viettävän.Törkeän huumausainerikoksen minimi tuomio on 2 vuotta kiinteetä. Että eiköhän tosta lähdetä.
Siitä olen kiitollinen, että potauksessa löytyy idoleita joita voi pitää roolimalleina melkein kaikessa. En yhtään ihmettele, miksi kiekkojunnut veivaa sitä alkoholia paljon, koska myös idolinsakin tekevät niin.Purtsi sanoi:"Jos Jere dokaa, niin sitten mäkin voin dokata, ja silti ajelen urheiluautolla.."
Juu, ei mullakaan usko riitä Varoittavaan Esimerkki-tapaukseen, mutta en silti jaksa uskoa Jeren ainakaan 2vuotta linnassa viettävän.
Vähän puhun kyllä nyt sekaisin tuomioista ja istumisista, mutta veikkaan Jeren istuvan 1v2kk vaikka tuomio olisi 5v.No aika raskaasti saa linnassa mokata, että koko tuomiota istuisi.
hmmm...eli ~10kk 3vk.Mun veikkaus että Jere saa 2v 8kk ja istuu tosta yks kolmosen.
Siitä olen kiitollinen, että potauksessa löytyy idoleita joita voi pitää roolimalleina melkein kaikessa. En yhtään ihmettele, miksi kiekkojunnut veivaa sitä alkoholia paljon, koska myös idolinsakin tekevät niin.
Siitä olen kiitollinen, että potauksessa löytyy idoleita joita voi pitää roolimalleina melkein kaikessa. En yhtään ihmettele, miksi kiekkojunnut veivaa sitä alkoholia paljon, koska myös idolinsakin tekevät niin.
Taitaa Änkkäri puhua nyt Hulkista vain :DSiitä olen kiitollinen, että potauksessa löytyy idoleita joita voi pitää roolimalleina melkein kaikessa. En yhtään ihmettele, miksi kiekkojunnut veivaa sitä alkoholia paljon, koska myös idolinsakin tekevät niin.
Juu tämähän on yleinen käytäntö Suomessa. Rikoslaista jopa löytyy sellainen kohtakin jossa säädetään, että "mikäli rikoksentekijä on teon hetkellä, taikka tuomitsemisajankohtana, julkisuuden henkilö tulee tämä ottaa huomioon koventamisperusteena rangasístusta määrättäessä. Edellä mainittu pätee erityisesti jos kyseessä on urheilija tai muu sellainen henkilö jolta voidaan odottaa esimerkillistä käyttäytymistä."
NOT!
Tuskin. Matti on kuitenkin vaan juoppo joka sekoilee, Jerellä sentään saattaa olla rahan teko mielessä...
Ei ole sulle tullut sitten mieleen että siihen tuomioon vaikuttaa myös helvetin moni sellainen asia mitä siihen kirjaan ei ole painettu Toivottavasti sitä kakkua tulee ja kunnolla.
Heh. Kerrotko minullekin mitkä nämä helvetin monet muut asiat ovat? Tuota oikeudenkäyntiä tulee media seuraamaan varmasti ja jos tuomarilla mahdollisesti olisi jotain antipatioita tekijää kohtaa (vaikkeivat nekään vaikuta) niin luuletko, että tuomari voi poiketa yleisestä rangaistuslinjasta ilman, että sitä huomattaisiin ja ilman että siitä nousisi hirveä mylläkkä. Ja jos niin absurdi tilanne tulisi, että KO:den tuomari näin tekisi niin kyllä tuo rangaistuksen määrä tarkistettaisiin kohdilleen ylemmissä oikeusasteissa.Ei ole sulle tullut sitten mieleen että siihen tuomioon vaikuttaa myös helvetin moni sellainen asia mitä siihen kirjaan ei ole painettu Toivottavasti sitä kakkua tulee ja kunnolla.