Tapaus Debra Lafave

EDIT by ironcheffi:
naksu sanoi:
No perkele on poikaa onnistanut. :D Tulee mieleen tän ikäisenä olosta, että eihän sitä muuta miettikkään, kuin milloin pääsisi panemaan jotain tyttöä. Jumalaan en ole uskonut sitten pakkotoistoon liittymisen, mutta ainoa asia mitä olen koskaan rukoillut (ihan varmuuden vuoksi, jos siellä ylhäällä sittenkin joku olisi ;)) on, että "tänään kun kävelen kauppaan/kaupasta, niin tule pliis joku tyttö vastaan, joka haluis panna mua".

Baarista, kun lähtee, niin tietysti se pitää yrittää ajoittaa siten, että samaa matkaa kävelisi joku tyttö, joka toivottavasti haluis panna ja tietysti, kun lähtee festareille, niin eihän sitä muuta mietikkään, että toivottavasti joku tyttö haluaisi kuksia jossain pusikossa. Tietenkään salilla ei keskity mihinkään muuhun kuin tyttöjen tuijottamiseen. Muuten jos saa tytön hymyilemään/nauramaan, niin tietenkin ensimmäinen ajatus on, että "jospa se haluaisi panna mua?".

On tää rankkaa aikaa... Muistelen, että koko Baarissa oli 3 tyttöä, joita en olis halunnu panna...

Ei pojat muutu koskaan ne vaan vanhenee... :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl se meikäläisen 8 luokankuva näyttää paremmalta ku nykyää :) :itku:

Allekirjoittanut menetti poikuuden 14-vuotiaana, ensimmäinen "vakava" seurustelusuhde (vakisuhde kesti 1,5 vuotta, sisälsi säännöllistä seksiä) alkoi 15-vuotiaana. Siihen saakka oli masturboitu pari-kolme vuotta toivoen että joku antaisi. Seinällä oli mm. Samantha Foxin ym. tuntemattomampien mallien tissikuvia ja jos joku olisi antanut panna, varmasti olisin pannut ilman traumoja.

Sen kyllä myönnän että "kinky"-luonteinen on oltava että aikuinen malli olisi minua pannut... :D

En silti olisi sulattanut että nainen olisi 30-vuoden tuomiota siitä saattanut saada...

Itse muistan jo 6-luokalla kun poikien kanssa kuolattiin meidän naisopettajan perään. Siihen aikaan oli yksi luokanopettaja joka opetti kaikkia aineita. Vieläkin joskus vilkaisen vanhaa luokkakuvaa.... Ai niin se opettaja käytti aina levi´s 501 farkkuja jotka tuohon aikaan oli kovasti muodissa :kuola:
Yhden kerran sillä oli sisko opettamassa jotain toista luokkaa, sekin oli aika :kuola:
8-luokalla sain ihan ikioman tukiopettajan äidinkieltä opettamaan. Se oli sellainen hoikka blondi... Oli oikein vaikea keskittyä opetukseen.

edit. Ei olis traumoja jääny ainakaan jos jälkimmäistä olis päässy pamputtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom