ironchef
Ironchef's World
EDIT by ironcheffi:
Ei pojat muutu koskaan ne vaan vanhenee... :lol2:
naksu sanoi:No perkele on poikaa onnistanut. :D Tulee mieleen tän ikäisenä olosta, että eihän sitä muuta miettikkään, kuin milloin pääsisi panemaan jotain tyttöä. Jumalaan en ole uskonut sitten pakkotoistoon liittymisen, mutta ainoa asia mitä olen koskaan rukoillut (ihan varmuuden vuoksi, jos siellä ylhäällä sittenkin joku olisi ;)) on, että "tänään kun kävelen kauppaan/kaupasta, niin tule pliis joku tyttö vastaan, joka haluis panna mua".
Baarista, kun lähtee, niin tietysti se pitää yrittää ajoittaa siten, että samaa matkaa kävelisi joku tyttö, joka toivottavasti haluis panna ja tietysti, kun lähtee festareille, niin eihän sitä muuta mietikkään, että toivottavasti joku tyttö haluaisi kuksia jossain pusikossa. Tietenkään salilla ei keskity mihinkään muuhun kuin tyttöjen tuijottamiseen. Muuten jos saa tytön hymyilemään/nauramaan, niin tietenkin ensimmäinen ajatus on, että "jospa se haluaisi panna mua?".
On tää rankkaa aikaa... Muistelen, että koko Baarissa oli 3 tyttöä, joita en olis halunnu panna...
Ei pojat muutu koskaan ne vaan vanhenee... :lol2: