Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MissEvilEve sanoi:En usko että poika itse on yhtäkkiä päättänyt alkaa 'kärsimään' tästä seksisuhteesta, mutta todennäköisesti on kerskaillut liikaa ja tieto on kulkeutunut jotenkin pojan vanhemmille.
MissEvilEve sanoi:En usko että poika itse on yhtäkkiä päättänyt alkaa 'kärsimään' tästä seksisuhteesta, mutta todennäköisesti on kerskaillut liikaa ja tieto on kulkeutunut jotenkin pojan vanhemmille.
Jenkeissä tälläisistä saa aivan uskomattomia korvauksia, koko perhe varmaankin tulee miljonääreiksi oikeudessa. Tottakai vanhemmat käyttävät tilannetta hyväksi ja haastavat pahan opettajattaren oikeuteen alaikäiseen lapseensa kajoamisesta.
Alunperin tuolla pojalla ei ole varmaankaan mitään tekemistä asian oikeuteen menon kanssa.
MissEvilEve sanoi:Jenkeissä tälläisistä saa aivan uskomattomia korvauksia, koko perhe varmaankin tulee miljonääreiksi oikeudessa. Tottakai vanhemmat käyttävät tilannetta hyväksi ja haastavat pahan opettajattaren oikeuteen alaikäiseen lapseensa kajoamisesta.
Raejuusto sanoi:Ahaa, kenen taskusta ne miljoonat oikein revitään, sen opettajanko?
Natu79 sanoi:Olen itse ihmetellyt, ettei omaan yläasteaikaan sattuneesta tapauksesta koskaan noussut suurempaa kohua...
Dobermann sanoi:Pojan mukaan he harrastivat seksiä luokkahuoneessa, opettajan kotona ja tämän autossa samalla, kun pojan 15-vuotias serkku ajoi autoa.
D.Yates sanoi:Olenko ainoa jota häiritsee tämä kaksinaismoraalisuus?
Ton takia näissä pitäis mun mielestä kysyä sen "uhrinkin" mielipidettä. Jos se on sen mielestä ollu "ihan jees" ja kaikki on okei, niin mitä naputtamista kellään on? Alaikäisellä ei ole omaa mielipidettä?mr. perfect sanoi:Et ole. Onhan tämä nähty jo pariin otteeseen näissä keskusteluissa, jos kyseessä oli 14vee tyttö ja 24vee mies niin lynkkauspartio olis jo liikkeellä, mutta kun tilanne on toisinpäin niin kiroillaan vaan sitä kun ei itse saanut pesää aikuiselta naiselta teinipoikana.
yllätys.
Ni. Sen takia alaikäisten ei periaatteessa suvaita juovan esim viinaksia, vaikka se heidän mielestään kovasti kivaa olisikin.Powerhousu sanoi:Alaikäisellä ei ole omaa mielipidettä?
Powerhousu sanoi:Ton takia näissä pitäis mun mielestä kysyä sen "uhrinkin" mielipidettä. Jos se on sen mielestä ollu "ihan jees" ja kaikki on okei, niin mitä naputtamista kellään on?
Ton jotenkin ymmärtää, mutta seksi. Mitä vikaa siinä on jos kyseinen henkiö on siinä täysillä mukana. Mun mielestä paha mennä syyttämään ketään alaikäiseen sekaantumisesta, jos "uhri" on toista mieltä asiasta, eli hänen mielestään siinä ei ollut mitään vikaa. Kai alaikäisillä sen verran mielipiteitä jo on, että tietää paremmin kuin muut, että jäiköhän tästä traumoja, vai oliko tämä sitä mitä halusinkin?D.Yates sanoi:Ni. Sen takia alaikäisten ei periaatteessa suvaita juovan esim viinaksia, vaikka se heidän mielestään kovasti kivaa olisikin.
Ollaan me näköjään jostain samaa mieltä. :DTrifixion sanoi:Oikein. Tuo naputtaminen voi olla monesti juuri se trauman herättäjä.