Tapaus Debra Lafave

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi perkele, oispa mullakin ollut tollanen opettaja.
Toi jätkä on joko oikeesti homo tai sitten vaan rahan perään. 14v kun saa pesää tollaselta neidolta, niin meikä ei siinä vaiheessa paljoo laista välittäis.

Miksei terve järki voita tuollaisissa tapauksissa? Tuomari voisi antaa tuolle kaverille potkun perseelle ja sanoa että sait pimppiä, get over it ! :whip:

Mutta kuka tietää vaikka poika sai jonkun sukupuolitaudin..

En usko että poika itse on yhtäkkiä päättänyt alkaa 'kärsimään' tästä seksisuhteesta, mutta todennäköisesti on kerskaillut liikaa ja tieto on kulkeutunut jotenkin pojan vanhemmille.

Jenkeissä tälläisistä saa aivan uskomattomia korvauksia, koko perhe varmaankin tulee miljonääreiksi oikeudessa. Tottakai vanhemmat käyttävät tilannetta hyväksi ja haastavat pahan opettajattaren oikeuteen alaikäiseen lapseensa kajoamisesta.

Alunperin tuolla pojalla ei ole varmaankaan mitään tekemistä asian oikeuteen menon kanssa.

MissEvilEve sanoi:
En usko että poika itse on yhtäkkiä päättänyt alkaa 'kärsimään' tästä seksisuhteesta, mutta todennäköisesti on kerskaillut liikaa ja tieto on kulkeutunut jotenkin pojan vanhemmille.

Tuon uutisvideon mukaan juuri näin. Äidillä oli herännyt epäilyjä ja pyytänyt poliisia tutkimaan asiaa... Reilu mamma

MissEvilEve sanoi:

Jenkeissä tälläisistä saa aivan uskomattomia korvauksia, koko perhe varmaankin tulee miljonääreiksi oikeudessa. Tottakai vanhemmat käyttävät tilannetta hyväksi ja haastavat pahan opettajattaren oikeuteen alaikäiseen lapseensa kajoamisesta.

Alunperin tuolla pojalla ei ole varmaankaan mitään tekemistä asian oikeuteen menon kanssa.

Tässähän lähestytään asian ydintä joka on : rikostuomiolla perustelu siviilikanteelle koulua/osavaltiota/liittovaltiota/YK:ta/Vatikaania/koululaitoksen keksijää tms. vastaan, jolloin rahahanat aukeaa. Ainakin juristeille.

.,.

MissEvilEve sanoi:

Ahaa, kenen taskusta ne miljoonat oikein revitään, sen opettajanko? :)

Olen itse ihmetellyt, ettei omaan yläasteaikaan sattuneesta tapauksesta koskaan noussut suurempaa kohua...

Kotikaupunkini yläasteen n. kolmekymppinen ruotsinopettaja-naikkonen päätti vehdata ysiluokkalaisten poikien kanssa. Itse näin omin korvin kuinka pojat tunkivat innokkaita sormia open trikoisiin välitunnilla puun katveessa.

Käry kävi kun rehtori meni koulupäivän jälkeen omilla avaimilla ruotsinluokkaan, yllättäen neljä kiimaista kollia ja yhden vähäpukeisen ruotsinopettajan ikävästi kesken touhun. Tämä siis totisinta totta.

Kyseinen opettaja sai varoituksen ja yllättäen päätti ottaa virkavapaata ja lähteä vuodeksi Kanadaan miehensä kanssa. Nyttemmin hän on palannut paikkakunnalle ja opettaa ruotsinkieltä lukiossa ja yläasteella...

Big hand for all kinky female teachers! :worship:

:hyper:

Raejuusto sanoi:
Ahaa, kenen taskusta ne miljoonat oikein revitään, sen opettajanko? :)

En tiedä kenen, mutta Jenkeissä tämä on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Olettaisin kyseisen koulun/kaupungin/osavaltion joutuvan maksamaan korvauksia. Ehkäpä se on se koulu joka myös jotenkin joutuu edesvastuuseen kun on palkannut näin hirveän syöjättären joka viekottelee alaikäisiä poikia. :rolleyes:

[Koulukiusaustapauksissakin ja vastaavissa koulukiusaajan lisäksi [eli sen rikoksentekijän kuten tässä tapauksessa opettajan] lisäksi maksuvelvollisiksi on joutunut kyseinen oppilaitos... Jenkeissä menee läpi mikä vaan...]

PLUS että toki kaikki erikoishaastattelut, lehdistöjutut ja tv-haastattelut rikastuttavat, sekä ennenkaikkea se KIRJA joka tästä tehdään...

:lol2:

Natu79 sanoi:
Olen itse ihmetellyt, ettei omaan yläasteaikaan sattuneesta tapauksesta koskaan noussut suurempaa kohua...

Toi on varmaankin yleisempää, kuin uskotaan !
Meillä oli enkun ope, joka käytti erittäin syvään uurrettua paitaa ja rintsikoita ei ollut tietenkään. Sitten se kiersi luokassa ja kumartuilli aivan poika oppilaiden silmien eteen, muka katsomaan osaako täyttää tehtävät oikeen. Yritäny siinä murrosikäsenä olla normaalisti, ku hinkit on melkein silmillä. Paras oli kyllä silloin kun se istu opettajan pöydällä lyhyessä minihameessaan ilman pikkuhousuja :hyper:
Muutenkin koko opettaja oli melkonen flirtti, jatkuvia seksuaalisia kaksinaisuuksia vihjailuja. Osa jätkistä myöhemmin väitti porukalla painaneensa sitä ja en paljoo epäile vaikka näin olisikin ollut.

Mä oon häiriintynyt ja tartten korvauksia !

Dobermann sanoi:
Pojan mukaan he harrastivat seksiä luokkahuoneessa, opettajan kotona ja tämän autossa samalla, kun pojan 15-vuotias serkku ajoi autoa.

No kortitta ajo tässä on ainakin tapahtunut, eihän 15-vuotias saa Amerikassakaan ajaa autoa.

mulla on ollut ihan vääränlaiset opettajat...

Kertokaa tarkemmin mistä noita miesten-kouluja löytyy, sinne siis.

niin juuri,imatralla on vaan perverssejä miesopettajia...kuulemma...

Olenko ainoa jota häiritsee tämä kaksinaismoraalisuus? Jos kyseessä olisi ollut miesopettaja, se olisi jo saunan takana. Mutta kaikki onkin ok, kun osat on toisin päin? Turha selitellä että se poikakin halusi :panna:, varmasti löytyy yläaste-ikäisiä mimmejä jotka haluaa opelta kyrsää.

Tyhmä nauta tuo opettaja ainakin on. Monesko vastaava tapaus tämä jo on jenkeissä parin vuoden sisään?

D.Yates sanoi:
Olenko ainoa jota häiritsee tämä kaksinaismoraalisuus?

Et ole. Onhan tämä nähty jo pariin otteeseen näissä keskusteluissa, jos kyseessä oli 14vee tyttö ja 24vee mies niin lynkkauspartio olis jo liikkeellä, mutta kun tilanne on toisinpäin niin kiroillaan vaan sitä kun ei itse saanut pesää aikuiselta naiselta teinipoikana. :)
yllätys.

mr. perfect sanoi:
Et ole. Onhan tämä nähty jo pariin otteeseen näissä keskusteluissa, jos kyseessä oli 14vee tyttö ja 24vee mies niin lynkkauspartio olis jo liikkeellä, mutta kun tilanne on toisinpäin niin kiroillaan vaan sitä kun ei itse saanut pesää aikuiselta naiselta teinipoikana. :)
yllätys.
Ton takia näissä pitäis mun mielestä kysyä sen "uhrinkin" mielipidettä. Jos se on sen mielestä ollu "ihan jees" ja kaikki on okei, niin mitä naputtamista kellään on? Alaikäisellä ei ole omaa mielipidettä?

Powerhousu sanoi:
Alaikäisellä ei ole omaa mielipidettä?
Ni. Sen takia alaikäisten ei periaatteessa suvaita juovan esim viinaksia, vaikka se heidän mielestään kovasti kivaa olisikin.

Powerhousu sanoi:
Ton takia näissä pitäis mun mielestä kysyä sen "uhrinkin" mielipidettä. Jos se on sen mielestä ollu "ihan jees" ja kaikki on okei, niin mitä naputtamista kellään on?

Oikein. Tuo naputtaminen voi olla monesti juuri se trauman herättäjä.

D.Yates sanoi:
Ni. Sen takia alaikäisten ei periaatteessa suvaita juovan esim viinaksia, vaikka se heidän mielestään kovasti kivaa olisikin.
Ton jotenkin ymmärtää, mutta seksi. Mitä vikaa siinä on jos kyseinen henkiö on siinä täysillä mukana. Mun mielestä paha mennä syyttämään ketään alaikäiseen sekaantumisesta, jos "uhri" on toista mieltä asiasta, eli hänen mielestään siinä ei ollut mitään vikaa. Kai alaikäisillä sen verran mielipiteitä jo on, että tietää paremmin kuin muut, että jäiköhän tästä traumoja, vai oliko tämä sitä mitä halusinkin?

Ja kaikille perinteisille irvileuoille voin taas sanoa, että ei, en ole sekaantunut alaikäiseen. :D Eli ei ole oma lehmä ojassa.

Edit:

Trifixion sanoi:
Oikein. Tuo naputtaminen voi olla monesti juuri se trauman herättäjä.
Ollaan me näköjään jostain samaa mieltä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom