Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
taisto sanoi:
taisto sanoi:Nyt jokainen 24-vuotias punttimimmi voi kertoa panisiko:
http://koulut.somero.fi/kiiruu/8A.htm
Se on Taisto?-Marchi- sanoi:Miks toi keskimmäinen sälli on sensuroitu?
Jostain oon saanut sellaisen käsityksen, että jos jompikumpi osapuoli on alle sen 16v, se toinen voi olla korkeintaan 4v vanhempi eli 15v ja 18v ois vielä lain mukaan ookoo..Spidey sanoi:Mites tämä laki toimii muuten? Onko siinä jotain lieventävää jos vaikka 18 vuotias ja 15 vuotias seurustelee. Tuo kun ei ole mitenkään erikoista ainakaan täällä päin. Pystyisikö vaikkapa "käräyttämään" jonkin ärsyttävän kaverin alaikäiseen sekaantumisesta :D
Niin sen täytyy olla :Djaki_ sanoi:Se on Taisto?
Missukka sanoi:Kyllä pitää olla kieroutunut (aikuinen), jos jotakin 14-vuotiasta haluaa nussia.
Merica sanoi:Jostain oon saanut sellaisen käsityksen, että jos jompikumpi osapuoli on alle sen 16v, se toinen voi olla korkeintaan 4v vanhempi eli 15v ja 18v ois vielä lain mukaan ookoo..
steven_seagal sanoi:Mutta kun niin monet 14-vuotiaat tytöt näyttää jo 19-vuotiaalta
jaki_ sanoi:Se on Taisto?
Puhuin aikuisista. Sinä olet 17wee, teini.steven_seagal sanoi:Mutta kun niin monet 14-vuotiaat tytöt näyttää jo 19-vuotiaalta
steven_seagal sanoi:Minä olen kuullut että 6 vuotta vanhempi saa olla eli esim. 15 ja 21 :kippis1:
........mene ja tiedä...
finlex.fi sanoi:RL 20 luku
6 § (24.7.1998/563)
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka
1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,
2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään, tai
3) saa hänet ryhtymään 2 kohdassa tarkoitettuun tekoon,
on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.
Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.
Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka menettelee 1 momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.
reinhardt sanoi:Todennäköisyys, että 14-vuotias oikeasti tietäisi, mitä haluaa, on sangen pieni.
Mä olen vähän samaa mieltä, että neljätoistavuotias miespuolinen henkilö ei juuri draumoja saa, vaikka vähän sutaseekin. Se on enemmänkin -arvoinen suoritus. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tuollainen ei miehille kovin helpolla traumoja aiheuta. Osin se johtuu tietysti kulttuurisistakin tekijöistä, eli on tosi mies jos pääsee pukille. Eli kasvetaan sihen, että se on ok, toisin kuin tyttöjen kohdalla. Jos mies saa seksiä, niin 99 kerrasta sadasta täytyy kyllä olla paljon kamalampi tilanne, että se tuntisi itsensä hyväksikäytetyksi. Tosin alle 14-v onkin äkkiä jo eri asia.Integrandi sanoi:Kyllä mä ainakin 14-vuotiaana lerssin osoittaessa vektorin z suuntaan 24/7 tiesin aika tarkkaan, että ois tehny mieli panna kaikkea millä on kaksi jalkaa. Tää saattaa kuulostaa aika hullulta, mutta mun mielestä on aika perseestä, että tätä tilannetta verrataan suoraan päinvastaiseen tilanteeseen. Eli siis, että nainen olisi se nuorempi osapuoli. Luonto on kuitenkin tällä alueella nuorilla miehillä ja naisilla vähän poikkeava. 14-vuotias sälli nyt panisi kaikkea liikkuvaa/liikkumatonta kun taas naiset eivät välttämättä ihan tällä tavalla ajattelisi. Raakaa yleistystä, mutta tällainen on oma näkemys.
Mutta paha tuomita tapahtunutta kun ei tiedä muuta kuin lööpit. Veikkaisin kuitenkin ettei kyseinen hemmo ole joutunut tota naista pyssy ohimolla panemaan.
naksu sanoi:No perkele on poikaa onnistanut. :D Tulee mieleen ton ikäisenä olosta, että eihän sitä muuta miettinytkään, kuin milloin pääsisi panemaan jotain tyttöä. Jumalaan en ole uskonut sitten ala-asteen lopun, mutta ainoa asia mitä olen koskaan rukoillut (ihan varmuuden vuoksi, jos siellä ylhäällä sittenkin joku olisi ;)) on, että "tänään kun kävelen kouluun/koulusta, niin tule pliis joku tyttö vastaan, joka haluis panna mua".
Koulusta, kun lähti, niin tietysti se piti yrittää ajoittaa siten, että samaa matkaa kävelisi joku tyttö, joka toivottavasti haluis panna ja tietysti, kun lähti luokkaretkelle, niin eihän sitä muuta miettinytkään, että toivottavasti joku tyttö haluaisi kuksia jossain pusikossa. Tietenkään koulun tunneilla ei keskittynyt mihinkään muuhun kuin tyttöjen tuijottamiseen. Muuten jos sai tytön hymyilemään/nauramaan, niin tietenkin ensimmäinen ajatus oli, että "jospa se haluaisi panna mua?".
Oli se rankkaa aikaa... Muistelen, että koko ylä-asteella oli 3 tyttöä, joita en olis halunnu panna...