Tapaus Debra Lafave

Miettikääs, jos oma tyttö panisi 24-vuotiasta ja kuulisitte siitä->:saunantaakse:
Oma poika panee 24-vuotiasta->"ISäänäsä tulloo PERKELE! OTA poika olut!

:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Spidey sanoi:
Mites tämä laki toimii muuten? Onko siinä jotain lieventävää jos vaikka 18 vuotias ja 15 vuotias seurustelee. Tuo kun ei ole mitenkään erikoista ainakaan täällä päin. Pystyisikö vaikkapa "käräyttämään" jonkin ärsyttävän kaverin alaikäiseen sekaantumisesta :D
Jostain oon saanut sellaisen käsityksen, että jos jompikumpi osapuoli on alle sen 16v, se toinen voi olla korkeintaan 4v vanhempi eli 15v ja 18v ois vielä lain mukaan ookoo..

Kyllä pitää olla kieroutunut (aikuinen), jos jotakin 14-vuotiasta haluaa nussia. Sen kyllä ymmärrän että 14-vuotias haluaa nussia, oli hän sitten tyttö taikka poika. :)

Missukka sanoi:
Kyllä pitää olla kieroutunut (aikuinen), jos jotakin 14-vuotiasta haluaa nussia.

Mutta kun niin monet 14-vuotiaat tytöt näyttää jo 19-vuotiaalta :kuola:

Merica sanoi:
Jostain oon saanut sellaisen käsityksen, että jos jompikumpi osapuoli on alle sen 16v, se toinen voi olla korkeintaan 4v vanhempi eli 15v ja 18v ois vielä lain mukaan ookoo..

Minä olen kuullut että 6 vuotta vanhempi saa olla eli esim. 15 ja 21 :kippis1:

........mene ja tiedä... :confused:

No perkele on poikaa onnistanut. :D Tulee mieleen ton ikäisenä olosta, että eihän sitä muuta miettinytkään, kuin milloin pääsisi panemaan jotain tyttöä. Jumalaan en ole uskonut sitten ala-asteen lopun, mutta ainoa asia mitä olen koskaan rukoillut (ihan varmuuden vuoksi, jos siellä ylhäällä sittenkin joku olisi ;)) on, että "tänään kun kävelen kouluun/koulusta, niin tule pliis joku tyttö vastaan, joka haluis panna mua".

Koulusta, kun lähti, niin tietysti se piti yrittää ajoittaa siten, että samaa matkaa kävelisi joku tyttö, joka toivottavasti haluis panna ja tietysti, kun lähti luokkaretkelle, niin eihän sitä muuta miettinytkään, että toivottavasti joku tyttö haluaisi kuksia jossain pusikossa. Tietenkään koulun tunneilla ei keskittynyt mihinkään muuhun kuin tyttöjen tuijottamiseen. Muuten jos sai tytön hymyilemään/nauramaan, niin tietenkin ensimmäinen ajatus oli, että "jospa se haluaisi panna mua?".

Oli se rankkaa aikaa... Muistelen, että koko ylä-asteella oli 3 tyttöä, joita en olis halunnu panna...

steven_seagal sanoi:
Mutta kun niin monet 14-vuotiaat tytöt näyttää jo 19-vuotiaalta :kuola:

Se on vaan illuusio. Kun oot itse 19, niin ei varmaan näytä ykskään mielestäsi sun ikäiseltä. Usko pois.

jaki_ sanoi:
Se on Taisto?

Oho, jäin kiinni. Mä olen niin ruma, että Someron kaupunki ei suostunut laittaa minun kuvaa nettiin. Vähän se harmitti mutta sain sentään 24-vuotiaalta opettajattarelta säälipesää.

Tai sitten meiltä kysyttiin kaikilta suostumus laittaa kuva nettiin ja minä kieltäydyin. Pari vuotta sitten nousi koulukuvista netissä vähän kohua ja koulu kysyy suostumuksen.

Täällä oli pakkiksellakin pari vuotta sitten ketju missä naurettiin koulukuville. Pääasiassa huumoria revittiin joistakin Kiteeläisistä ammattiin valmistuvista.

steven_seagal sanoi:
Minä olen kuullut että 6 vuotta vanhempi saa olla eli esim. 15 ja 21 :kippis1:

........mene ja tiedä... :confused:

Ihan pakko ei tietenkään ole mutuilla, vaan voi tarkastaa asiat esimerkiksi painetusta lakitekstistä.

finlex.fi sanoi:
RL 20 luku
6 § (24.7.1998/563)
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

Joka

1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,

2) koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan hänen kehitystään, tai

3) saa hänet ryhtymään 2 kohdassa tarkoitettuun tekoon,

on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.

Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka menettelee 1 momentissa tarkoitetulla tavalla kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden sekä asuu lapsen kanssa samassa taloudessa.

reinhardt sanoi:
Todennäköisyys, että 14-vuotias oikeasti tietäisi, mitä haluaa, on sangen pieni.

Kyllä mä ainakin 14-vuotiaana lerssin osoittaessa vektorin z suuntaan 24/7 tiesin aika tarkkaan, että ois tehny mieli panna kaikkea millä on kaksi jalkaa. Tää saattaa kuulostaa aika hullulta, mutta mun mielestä on aika perseestä, että tätä tilannetta verrataan suoraan päinvastaiseen tilanteeseen. Eli siis, että nainen olisi se nuorempi osapuoli. Luonto on kuitenkin tällä alueella nuorilla miehillä ja naisilla vähän poikkeava. 14-vuotias sälli nyt panisi kaikkea liikkuvaa/liikkumatonta kun taas naiset eivät välttämättä ihan tällä tavalla ajattelisi. Raakaa yleistystä, mutta tällainen on oma näkemys.

Mutta paha tuomita tapahtunutta kun ei tiedä muuta kuin lööpit. Veikkaisin kuitenkin ettei kyseinen hemmo ole joutunut tota naista pyssy ohimolla panemaan.

Integrandi sanoi:
Kyllä mä ainakin 14-vuotiaana lerssin osoittaessa vektorin z suuntaan 24/7 tiesin aika tarkkaan, että ois tehny mieli panna kaikkea millä on kaksi jalkaa. Tää saattaa kuulostaa aika hullulta, mutta mun mielestä on aika perseestä, että tätä tilannetta verrataan suoraan päinvastaiseen tilanteeseen. Eli siis, että nainen olisi se nuorempi osapuoli. Luonto on kuitenkin tällä alueella nuorilla miehillä ja naisilla vähän poikkeava. 14-vuotias sälli nyt panisi kaikkea liikkuvaa/liikkumatonta kun taas naiset eivät välttämättä ihan tällä tavalla ajattelisi. Raakaa yleistystä, mutta tällainen on oma näkemys.

Mutta paha tuomita tapahtunutta kun ei tiedä muuta kuin lööpit. Veikkaisin kuitenkin ettei kyseinen hemmo ole joutunut tota naista pyssy ohimolla panemaan.
Mä olen vähän samaa mieltä, että neljätoistavuotias miespuolinen henkilö ei juuri draumoja saa, vaikka vähän sutaseekin. Se on enemmänkin :worship: -arvoinen suoritus. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tuollainen ei miehille kovin helpolla traumoja aiheuta. Osin se johtuu tietysti kulttuurisistakin tekijöistä, eli on tosi mies jos pääsee pukille. Eli kasvetaan sihen, että se on ok, toisin kuin tyttöjen kohdalla. Jos mies saa seksiä, niin 99 kerrasta sadasta täytyy kyllä olla paljon kamalampi tilanne, että se tuntisi itsensä hyväksikäytetyksi. Tosin alle 14-v onkin äkkiä jo eri asia.

Tosin hieman huonoa arvostelukykyä aikuiselta naiselta osoittaa sekin, että 14-vuotiaaseen sekaantuu.

naksu sanoi:
No perkele on poikaa onnistanut. :D Tulee mieleen ton ikäisenä olosta, että eihän sitä muuta miettinytkään, kuin milloin pääsisi panemaan jotain tyttöä. Jumalaan en ole uskonut sitten ala-asteen lopun, mutta ainoa asia mitä olen koskaan rukoillut (ihan varmuuden vuoksi, jos siellä ylhäällä sittenkin joku olisi ;)) on, että "tänään kun kävelen kouluun/koulusta, niin tule pliis joku tyttö vastaan, joka haluis panna mua".

Koulusta, kun lähti, niin tietysti se piti yrittää ajoittaa siten, että samaa matkaa kävelisi joku tyttö, joka toivottavasti haluis panna ja tietysti, kun lähti luokkaretkelle, niin eihän sitä muuta miettinytkään, että toivottavasti joku tyttö haluaisi kuksia jossain pusikossa. Tietenkään koulun tunneilla ei keskittynyt mihinkään muuhun kuin tyttöjen tuijottamiseen. Muuten jos sai tytön hymyilemään/nauramaan, niin tietenkin ensimmäinen ajatus oli, että "jospa se haluaisi panna mua?".

Oli se rankkaa aikaa... Muistelen, että koko ylä-asteella oli 3 tyttöä, joita en olis halunnu panna...

Hehehe! Vittu että alko naurattamaan :D Been there, done that. Tosin pistää ajattelemaan että onko se oma ajatusmaailma loppujen lopuksi hirveesti muuttunu vaikka ikää on mittariin jo jonkun verran tullukin... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom