SUPERCARB 1kg -40%

Tankotanssi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon tuolla maksaa jotkut kortit? Ja onko siellä mitään lapsiparkkia?

Moikka eli, kertamaksu on 12 e ja sit 10 kerran sarjakortti oli joku 100e, itse oon maksanut nyt tota kertamaksua :)
Ja on varmaan joku kausikorttikin, mutta silleen turha jos ei sit muuten käy siellä :)
En tiedä onko siellä lapsille mitään, koska itselläni ei ole lapsia. Luulen kuitenkin ettei ole :/ Tykkään siellä käydä senkin takia että se ohjaaja jokaiselle erikseen näyttää juttuja kehityksestä riippuen, eli siellä on esim yksi todella taitava, niin ne tekee sit vähä vaikeempia juttuja ja sitten on yksi joka ei osakkaan kauheasti ni ne tekee ihan perus juttuja :)
Ilmottautumisen voi tehdä netissä!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Muakin on jo kauan kiinnostanut tankotanssi, mutta eihän sitä täällä korvessa opeteta missään.
Olenkin aatellut, että vois hankkia tangon kotiin ja alkaa harjoitella. Eiköhän sitä niinkin opi oikein mainiosti ;)

Tangot on aika kalliita jos liikkeestä ostaa, mulla on onneksi tuttu joka osaa itse tehdä tangot kunhan toimitan mitat! Eli taidanpa ottaa tiiviskurssin ja laittaa tangon kotiin :)

Nyt on kyllä pakko vähän kommentoida tuohon hinta-asiaan. Mun mielestä tangot ei todellakaan ole kalliita. Ihan hyvän tanssitangon saa jo noin 150€ hintaan ja ku tuohon kerran sijoittaa, niin se tanko on sitten käytössä pitkän aikaa. Voisin väittää, että monet maksavata esim. kuntosalimaksuja huomattavasti enemmän ;)

Vappuna olin kaverilla, jolla on tanko himassa, ja pakkohan siinä oli vähän väliä käydä kokeilemassa ja pyörimässä. :D Nyt ihan vakavissani mietin meneväni tankotanssikurssille, kun olis kiva oppia sitä. Kaiken lisäks stadissa sijaitseva Rock the Pole on mun asuintaloa vastapäätä, joten olis ainakin lyhyt matka treeneihin! Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä tankotanssikoulusta?

Mä haluaisin kokeilla tankotanssia myös, ja kattelinkin tuota Jyväskylän uutta tankotanssistudioo. Onkohan siellä minkä hintaista...?

Jaha, tuolla olikin nettisivuilla hinnat.. opiskelijan 10 kerran kortti 100 euroa... hmmmm.... :D

Vappuna olin kaverilla, jolla on tanko himassa, ja pakkohan siinä oli vähän väliä käydä kokeilemassa ja pyörimässä. :D Nyt ihan vakavissani mietin meneväni tankotanssikurssille, kun olis kiva oppia sitä. Kaiken lisäks stadissa sijaitseva Rock the Pole on mun asuintaloa vastapäätä, joten olis ainakin lyhyt matka treeneihin! Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä tankotanssikoulusta?

Rock the Pole on yksi Suomen parhaista tankotanssikouluista, opeina Suomen ykkösnimiä, jotka menestyneet myös kansainvälisissä kisoissa tosi hyvin. Eli melko varmasti saat laadukasta ja kannustavaa opetusta Rock The Polesta, rohkeesti vaan kokeilemaan! :)

Nyt on kyllä pakko vähän kommentoida tuohon hinta-asiaan. Mun mielestä tangot ei todellakaan ole kalliita. Ihan hyvän tanssitangon saa jo noin 150€ hintaan ja ku tuohon kerran sijoittaa, niin se tanko on sitten käytössä pitkän aikaa. Voisin väittää, että monet maksavata esim. kuntosalimaksuja huomattavasti enemmän ;)

Kallis siihen nähden kun voi saada ilmaiseksi ;)

Me ollaan menossa tässä kuussa luokan tyttöjen kanssa kokeilemaan tankotanssia Pole 4 Fit -salille. Saa kivasti edullisemmin kun varaa ryhmänä ja tulee varmasti hauskaa! :)

tankotanssija ilmoittautuu. Kiva että täälä on muitakin :) Olen itse käynyt itse Pole4fitillä noin 3kk. Tosi jees paikka. Siellä otetaan tankotanssi aika pitkälti urheilun kannalta. Voimaa vaativaa touhua, joten punttiksesta on paljon apua.

Yksi tuleva tankotanssija ilmoittautuu. :)

Aloitan tanssit kesäkuussa tuolla Pole4fit salilla, paikka valikoitui juurikin tuon urheilun kannalta ottamisen vuoksi. Mut punttia en kyllä ole lopettamassa, tämä tulee punttailun kylkeen.

kyllä ne pystyy yhteen sovittamaan, ja tukevat toisiaan kivasti. Tosin ylävartalon lihakset on tankoilussa aika kovilla, joten tämä joskus sotkee punttitreenejä

Jälkeen saattaisi olla parempi. Alussa tanlotanssista varmaan tulee lihakset kipeäksi, mutta itselleni ei ainakaan muutaman kuukauden tankoilun jälkeen ole pahemmin tankoiluperäistä lihaskipua esiintynyt, ellen sitten ole treenannut tosi paljon kerralla (niin kuin joku friikki välillä :rolleyes: ). Puntista taas yleenä tulee lihakset kipeäksi, joten tankoilu voi olaa hankalaa jos lihakset ovat tosi kipeänä. Tosin voi edellisen päivän tankoilu vähän syödä tehoa yläkropan treeniltä tai sitten ei jos lihat palautuvat tankoilusta yhdessä päivässä.

Nämä ovat aika yksilöllisiä asioita, mikä nyt sopii kellekkin. En itse tosiaan treenaa viikonpäiväsidonnaisesti niin en säntillisesti treenaa aina ennen tai jälkeen tankopäivän ylävartalon lihaksia.

^^ mulla ollut ongelmia juuri palautumisen kanssa, siksi tankoilu on nyt tauolla :( puntti on mulle kumminkin päälaji, aerobistakin tulee enemmän kuin tarpeeksi ja töissäkin pitäisi jaksaa käydä. Pakko on vähentää jostain päästä, ennen kuin (taas) on ihan lopussa. Jos jossain vaiheessa kyllästyy raudan repimiseen, voi sit lisätä tankoilua :)

Ennen mullakin oli ongelma palautua tosta tankoilusta ajoissa treeneihin, mutta nykyään on paikat tottunut. Pystyn ihan hyvin vetämään tanko- ja punttitreenin samana päivänä. Tosin kyllä välillä aina joudun törmäämään faktaan, että liika on liikaa.

Olen jo pitkään aikonut tankotanssitunnille, olen kuullut paljon positiivista (vaikka se rankkaa kuulemma onkin!). Millainen tuo Rock the Pole Helsingissä on? Kokemuksia?

Mä oon käyny Rock The Polen tekniikkatunneilla, on kyllä siistiä ja hauskaa (joskin rankkaa). Kannattaa testata :) Ja kantsii varautua siihen et käsistä aukeaa nahkat useammaksi päiväksi...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
RTP:n tangot oli kyllä ihan luvattoman huonossa kunnossa mä kun kävin siellä vierailemassa. Kuumuden takia niissä sentää pysy kiinni, mutta talvella kuulemma joutu lotraamaan grippiapujen kanssa. Huonon kunnon takia uskon nahkojenki lähtevän herkemmin. Kaikissa kouluissa on ne omat hyvät ja omat huonot puolet. RTP:n huonoihin puoliin kuuluu ehdottomasti tuo tankojen kunto, mutta toisaalta jos paremmastakaan ei tiedä, niin ei kai niilläkään niin väliä silloin :D Jos tykkää tanssillisemmasta tankoilutyylistä, niin silloin RTP on oikea vaihtoehto :)

RTP:n tangot oli kyllä ihan luvattoman huonossa kunnossa mä kun kävin siellä vierailemassa. Kuumuden takia niissä sentää pysy kiinni, mutta talvella kuulemma joutu lotraamaan grippiapujen kanssa. Huonon kunnon takia uskon nahkojenki lähtevän herkemmin. Kaikissa kouluissa on ne omat hyvät ja omat huonot puolet. RTP:n huonoihin puoliin kuuluu ehdottomasti tuo tankojen kunto, mutta toisaalta jos paremmastakaan ei tiedä, niin ei kai niilläkään niin väliä silloin :D Jos tykkää tanssillisemmasta tankoilutyylistä, niin silloin RTP on oikea vaihtoehto :)

Okei, tää oli mulle uutta! Aattelin et se käsien reikäisyys on tankoilun jälkeen ihan automaatio :D Mut näinhän se on, kun ei paremmasta tiedä niin ei osaa arvioidakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom