SUPERCARB 1kg -40%

Tankotanssi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan tämä kurssi yleisesti avoin eli sellainen, jonne kuka tahansa yksittäinen henkilö voi osallistua vai onko se paketti ryhmälle? Voisi olla toisaalta kiva kysyä myös sellaista vaihtoehtoa, että kurssille pääsisi vain punttimimmit eli kurssi olisi meidän oma. Olisikohan tällöin hinnassa neuvotteluvaraa, jos esimerkiksi kurssille tulisi varmasti 15 osanottajaa? Sinänsä luulen hintojen pyörivän missä tahansa kurssissa noissa luokissa mutta opiskelijabudjetilla onhan se loppujen lopuksi suolainen (+kyydit, ruokailut, yöpyminen...)

Rock the Pole opettaa ainakin omien sivujensa mukaan max. 8 hengen ryhmissä, jotta jokaiselle löytyy oma tanko. Varmasti jos saa jonkun oman porukan kasaan voidaan taas pitää kurssi tilauksesta sille porukalle, vähän niin kuin firmojen virkistyspäivillekin ja niin edelleen.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pole dancing-punttimimmimiitti :rock:

Ei huono ollenkaan, tänne vaan päivityksiä sit kun asiasta saadaan jotain tietoa, olen ehdottomasti mukana!

Jooooo! Mää tuun ainakin, jos Helsingissä punttimimmeille tällainen saadaan järjestymään... :hyper:

Voi tämä olisi varmasti niin kivaa! Harmi vaan että tänne osaan Suomea on tätä harrastusmahdollisuutta tuskin ihan lähivuosina tulossa. :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Hei, onkos tästä mahdollisesta tanssiekskursiosta tullut mitään lisää infoa?

Polttelisi jo kokeilemaan :)

Ei oo tullu minkäänlaista vastausta sähköpostiin. Voisin soittaa sinne, ja kysyä lukeeko ne sähköpostejaan :D. Palaan asiaan.

Onko kellään muuten infoa onko tuo tankotanssi levinnyt jo muuallekkin ku Helsinkiin? vissiin tampereella ainakin voi jo harrastaa mut kiinnostais lähinnä, että joko laji on Turkuun rantautunut?

eipä taida tankotanssikouluja olla ku tampereella ja helsingissä, mut jos kiinnostusta on niin kannattaa hankkia se oma tanko kotiin ;) netistä löytyy mukavasti opastusta ja jos sieltä useampia harrastajia löytyy voitte reenailla aina kimpassa, kaveri näkee kuitenki aina virheet paremmin kuin itse :) ja jos sitä kaveriakaan ei löydy ni videokamera on oiva treeniapu, kuvailee vaan kaiken mitä tekee ja kattelee sit mitä tekee väärin :D

mistä noita tankosydeemeitä voi hankkia, ja mahtaako olla kalliitakin?

Lukaseppas ensin tää tangon valinta opas

Itse tilasin juuri titaanisen 45mm X-polen (jonka saa siis pyörivään moodiin tai sitten ihan staattiseksi) osoitteesta http://www.verticaldance.com/ . Hintaa tuli vähän reilu 300€, mutta itse jouduin ostamaa 0,5 m lisäosan kun on niin korkea katto.

Jos pelkkä staattinen tanko riittää, saa tangon täältä suomesta vähän halvemalla osoitteesta http://www.anti-shop.fi/kauppa/product_info.php?cPath=66_68&products_id=792

Muista tangoista en ole hirveästi kuullut, näillä suurin osa tankotanssi foorumin tanssijoista tuntuu tanssivan

Laitetaas nyt vielä tännekin: Mä ilmoittaudun tankotanssin kokeilutunnille eli siis tekniikka 1 tunnille pääsiäisen jälkeen. Katsotaan mitä hommasta tulee :D Ihastuttaa ja jännittää jo valmiiksi!

Siihen meiliin ei, enkä oo muistanu soittaa. Mut yritän taas huomenna soittaa :). Millos teille muuten sopis? Kun mulle ei ainakaan sovi ennenku joskus toukokuussa, mahdollisesti vasta kesäkuussa :(.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom