SUPERCARB 1kg -40%

Tankotanssi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HeatN
  • Aloitettu Aloitettu
Touko-kesäkuu kuulostaa paremmalta mullekin. Kaikennäköistä tulossa ja ehdin parannellä kipeää olkapäätäkin parempaan tankotanssikuntoon varmaan.. :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tätä ois kyllä mahtavaa testata! Olen aina tykännyt tangoista, vaikkakaan en ole koskaan oikealla tangolla kokeillutkaan taiteilla!

Olis kyllä kiva kokeilla! Missä tätä pääsee Tampereella harrastamaan?

Suomen tankotanssi Oy vaikuttaa täällä tampereella, googlella löytää helposti sivut. Jos haluat niin voit myös laittaa mulle mailia jos haluat päästä kokeilemaan tankoa aluksi, sillä multa löytyy semmonen kotoa :)

edit. joo vois sen mailiosotteenki laittaa :D elikkäs ashta @ pakkotoisto.com

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitos Ashta!
Tässä nyt hetken kestää että voin mitään harkitakaan, pitää saada tää vauva ulos masusta ja vähän kuntoa takaisin tasolle missä oli... Mutta ehkä syksyllä:)

Mää sain jopa vastauksen nyt sieltä tankotanssimestasta. Ilmeisesti kyseinen henkilö ei kuitenkaan lukenut viestiäni kovin tarkkaan, sillä ei vastannut kysymyksiini :wtf:. Ehdotti, että yhden päivän koulutus jonain sunnuntaina sopisi parhaiten. Tankoja oli ilmeisesti alle kymmenen, joten jos tulee enempi porukkaa mukaan, niin sitten pitää välillä vuorotella tankojen kanssa.

Nyt sit pitäs miettii mikä viikonloppu sopii. Ite saan varmaan melkeen kaikki sunnuntait järjestymään aikavälillä 15.5.-juhannus.

Sunnuntait sopii mullekin mainiosti!

Mäkin haluun!
Keskiviikkona tuli G-pisteessä siitä pätkän ja se sai taas mut innostuu, kun jo pariksi viikoksi ehdein unohtaa koko tanko tanssin. Porissa sitä ei järjestetä, mutta mutta.. Löytyiskö täältäpäin muita kiinnostuneita?

Nyt sit pitäs miettii mikä viikonloppu sopii. Ite saan varmaan melkeen kaikki sunnuntait järjestymään aikavälillä 15.5.-juhannus.
Mulla myös sunnuntait hyvin vapaana - mikä vaan käy toistaiseksi ainakin :)

Tankotanssi on aivan loistava laji! olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti Rock The Polessa treenaamassa vuoden verran, mutta nyt ajattelin ostaa myös kotiin oman tangon. Jos muuten joku kaipaa treeniseuraa niin mulle saa laittaa viestiä!

Tankotanssista oon lukenut ennenkin ja kiinnostais kyllä paljon. Ehkä sitten kun muutan kaupunkiin ja tulee mahdollisuus niin, ettei tarvis sitä 70km reissata joka viikko, niin ois aika jees.

Toteutitteko ton suunnitelman tosta kesän viikonloppu kurssista? Joku tollanen olis kyllä tosi kiva...:thumbs:

No ei toteutettu. Niille olis sit lopulta sopinu eri viikonpäivä ku mikä mulle koskaan olis sopinu ja sittemmin on ollu mielessä kyl mut itellä ei oo rahatilanne sellanen että vois mennä.

Mut nii, niillä on vissiin vaan 7 tankoa siellä ja siis niin pienellä porukalla pitäis mennä TAI jos haluaa että vaihtelee välillä kaverin kanssa tankoa ni sit voi tulla useempi. Vois tota kyl vielä yrittää.

tanssistudio muuttaa joulukuun lopussa uusiin tiloihin ja sitten on tilaa mun tiedon mukaan 16 hengelle! Kannattaa tulla kokeileen, tosi kiva laji!

Heippa!
Olisin menossa ensi kuussa ensimmäistä kertaa kokeilemaan tankotanssia Tampereelle intensiivikurssin muodossa, jos vaikka sitten innostuisi niin, että ostaisi oman tankon.. Eli nyt kaikki, kertokaa kokemuksianne tosta intensiivikurssista?

Tack Tack:)

tanssistudio muuttaa joulukuun lopussa uusiin tiloihin ja sitten on tilaa mun tiedon mukaan 16 hengelle! Kannattaa tulla kokeileen, tosi kiva laji!

Puhutko nyt Helsingin tanssistudiosta? Oon muutamassa sinne tammikuussa ja vihdoin mullakin ois mahdollisuus päästä kokeilemaan ko. lajia :hyper: Mistä tuo uusi studio löytyy?

Puhutko nyt Helsingin tanssistudiosta? Oon muutamassa sinne tammikuussa ja vihdoin mullakin ois mahdollisuus päästä kokeilemaan ko. lajia :hyper: Mistä tuo uusi studio löytyy?

moi, joo Helsingissä nimenomaan. Se on Lönnrotinkadulla, en nyt muista ulkoo numeroa, mutta www.rockthepole.fi ! Tuu ihmeessä kokeileen, todella kiva laji!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom