TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kyllä jää epäselväksi mitä Grandie miiteistä hakee. Aina kun sillä on joku mies kierroksessa, niin peruu osallistumisen. Lol.

Toki! Saanko lyödä sua sillä mailalla naamaan kuten Happy Gilmore, jos en osu reikään.

käy, voin kyllä lyödä takas. en lupaa, mutta saatan kuitenkin...

- - - Updated - - -

Ei kyllä jää epäselväksi mitä Grandie miiteistä hakee. Aina kun sillä on joku mies kierroksessa, niin peruu osallistumisen. Lol.

Grandie on panomies, ajaa varmaan civicillä. Voi veljet..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kai se vääri ole. Ja et luultavasti ole saanut tai oot ainakin katkeroitunut jostain syystä :D

Ilmoittautuneet

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. SIC-
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. Suttura
2. MT247
3. Ashta
4. s(AINT)
5. Molly
6. Joxuz
7. Heikki M.
8. Gemstone
9. Tomppa123
10. Jeesuskeppi
11. eerie

Lisäsin nyt itseni jonon hännille, jos vaikka joku ihme tapahtuu ja mahdun porukkaan. Olispahan ainakin hyvä syy raahautua ihmisten ilmoille täältä luolasta.

Se on todella mukavaa, tai vitun pelottavaa, että pidät päiväkirjaa mun mittiperuuntumisista ja mahdollisista kierroksessa olevista miehistä. Valitettavasti tässä ei ole kyse mistään miehistä, vaan silkasta persaukisuudesta.

Taitaa aika monella olla toi sama syy miittailla :lol2:

Ilmoittautuneet

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. SIC-
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. Suttura
2. MT247
3. Ashta
4. s(AINT)
5. Molly
6. Joxuz
7. Heikki M.
8. Gemstone
9. Tomppa123
10. Jeesuskeppi
11. eerie
12. inkku

Sikäli mikäli työt sallii ja muutto hoidettu jo niin jonotellaan.

Koska tää muuten tarvii maksella poies kuleksimasta?

Laitan infoo pian.

E. Ne, joilla ei oo VIPpejä: Laittakaa mulle sähköpostiosotteenne vierasviesteihin, ni laitan maksutietoja tulemaan sitten sähköpostiin.

Mä voisin lähteä hikoilemaan päivällä sinne salille, kuitenkin pääsen kätevästi hotellille sitte kaunistautumaan iltaa varten siinä välissä :D Pitänee sitte lähteä junalla jo aamusella Tampereelle.
Lähdenkin vasta klo 11 maissa Helsingistä junalla, joten voi jäädä treeni väliin. Voi voi.

Maksutiedot tuli perille, hoidetaan!

Kaikki olivatkin vippejä, joten sain maksutiedot heitettyä privaboxiin :)

Kuinka moni on menossa syömään kello 16 tuolloin? Taidan Hämeenkadun (Rautatieaseman läheiseen) Pancho Villaan ilmoitella, että porukkaa on tulossa.
Pancho Villa

Varasijat:

1. MT247
2. Ashta
3. s(AINT)
4. Molly
5. Joxuz
6. Heikki M.
7. Gemstone
8. Tomppa123
9. Jeesuskeppi
10. eerie
11. inkku

Mä jättäydyin pois jonottamasta, tuon päivän menot vielä hiukan auki. Tarkoitus olisi kuitenkin Tampereella tuolloin olla, joten oon mukana sit ainakin jatkoilemassa jos jonnekin baariin meinasitte saunomisen jälkeen :)

Mä voisin ainakin tulla ruokailemaan, vaikka toistaseks ainakin vielä oon varasijalla saunan suhteen.

Taidan Hämeenkadun (Rautatieaseman läheiseen) Pancho Villaan ilmoitella, että porukkaa on tulossa.
Pancho Villa

No siihen jäi se mun mahdollinen cameorooli toteutumatta, syön yksin muualla, paremmin :)

Taidan Hämeenkadun (Rautatieaseman läheiseen) Pancho Villaan ilmoitella, että porukkaa on tulossa.
Pancho Villa

No siihen jäi se mun mahdollinen cameorooli toteutumatta, syön yksin muualla, paremmin :)

Joo, suunnittelin, että ankara reeni, saunominen, ihmisten kanssa juttelu ja reenikamojen kotiin roudaaminen mahtuisi 12-16 välille ja siinä klo 16 sit syömään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom