TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Laitettanpas nyt tuo TML listan perään :)

Varasijat:

1. s(AINT)
2. Molly
3. Joxuz
4. Heikki M.
5. Gemstone
6. Tomppa123
7. Jeesuskeppi
8. eerie
9. inkku
10. TML

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mitäs... gore ja ksiina jättäneet leikin kesken, joten mukaan mahtuisi siis s(AINT) ja Molly! Laitan tietoja.

Varasijat:

1. Joxuz
2. Heikki M.
3. Gemstone
4. Tomppa123
5. Jeesuskeppi
6. eerie
7. inkku
8. TML

UUjee! Ykkösenä varasijoilla :)

Ainoo mikä voi oman tulon estää on ulkomaan äkkilähtö, mutta pyrin ajottaan matkan heti heinäkuun alkuun, jos niitä vaan on tarjolla.

Luovutan paikkani jollekkin innokkaammalle lähtijälle. Rahat syöty ja juotu ni ei täältä pohjosesta lähetäkkää mihinkää..

Voisko joku ihana nainen (tai mies) suunnistaa paikalle mun kanssa yhtämatkaa, niin mun ei tarvia pyöriä siellä yksin eksyneenä?
terv. ekaa kertaa tampereelle.

s(AINT) ja SIC- luovuttivat paikkansa Heikki M.:lle ja Gemstonelle :) Laitan teille viestiä.

Menipä muute säädöks tää miitti...

Varasijat

1. Tomppa123
2. Jeesuskeppi
3. eerie
4. inkku
5. TML

Psst eerie... Oot ihan just mukana ;D

Reenaamaan puolenpäivän paikkeilla olivat lähdössä mun lisäksi siis Johnny Furu, anix ja Ginger81. Muita?

Pitäisikö vääntää lista syömään tulevistakin?

^

Missäs te muuten meinasitte reenata?

Reenaamaan puolenpäivän paikkeilla olivat lähdössä mun lisäksi siis Johnny Furu, anix ja Ginger81. Muita?

Pitää katsoa vähän mihin aikaan olen siellä, jos tullaan shayn:in ka samalla kyydillä, ei oo mietitty mitään aikataulua vielä....

Huutelinkin tuolla jo aikaisemmin, että alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen olen vasta klo 13 jälkeen Tampereella. Menisi varmaan klo 14 ennen kuin saisin itseni hilattua sinne salille , hotellin kautta. Muilla alkais olla treenit jo varmaan ohi, eli näyttää siltä, että treenit jää mun osalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom