Kiitos Sanze
Ei mittää :D
---
Kiitos vaa osallistujille ja kattellaa joskus taas uudestaa
E. Slempan kuvasta innostuneena lähden itsekkin hakemaan kebabia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Sanze
Veikkailen, että tässä koomassa meidän porukasta puolet nukkuu ja puolet ei tajua leffasta mitään. Huge success!
Lupaan potkaista kaikkia nukkujia kun leffassa tapahtuu jotain hauskaa.
Yllättävän miedot domsit toistaiseksi, vähän vain takareisissä tuntuu. Unohtui mainita, että olihan anix myös messissä niin reenaamassa, kuin varjomiitissäkin. Eilen illalla maha meinasi olla huonona. Pitäisi uskoa, että valkosipuli, roskaruoka ja olut kombosta enintään kahta samana päivänä. Tai no, mieluiten enintään yhtä noista.Kiitokset varjomiittiläisille seurasta. Mites iivili, onko jalat mureat?
Melkein lähdin tänään reenaan. Mutta totesin että jopa terveelisempää vois olla antaa olla ja meen huomenna.Juopot! Kärventäköön viinapiru sisälmyksiänne koko ensi viikon :D
Niille on tarvetta, kun mun lyönnit meni muka paremmin perille tällä kertaa.Kiitos kaikille mukana olleille. Kiitos myös muille. Oli kiva nähdä tuttuja ja uusia naamoja. Johnny_Furun vatsatreenineuvot otetaan käyttöön tulevalla viikolla. Muistikin säilyi, koska nesteytys pysyi sopivalla tasolla ainakin mun kohdalla. Darrasta ei oo tietoakaan, mutta väsyttää pirusti. Illalla pidetään jatkomiitti Itse Ilkimys 2:n merkeissä.
Hyvä varjomiitti saatiin aikaiseksi erityisesti, kun Kalevassa etkoilleet Ksiina, ERE, Plano ja goretyttö liittyivät mukaan! Sitä ennen siinä MHK:n, omegauroksen ja Tinkauksen kanssa mm. pelasimme Möllisk...eikun siis Mölkkyä ja mää pärjäsin paskasti. :D Normaalistihan pakkismiiteissä ei ikinä puhuta yhtään punttireenistä, mutta olimme hieman Johnny Furun kanssa kapinallisia ja reenijuttujakin hieman pääsi suusta.
Vain olympikarsinnat kattokerroksen kaiteen yli jäi testaamatta. Onhan nää selvinpäin aika munajuuston tuoksuisia tapahtumia, mutta kai siellä hauskaakin oli. Terveisin tampereen mukavin mies.