TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Ehdotan tutun ja turvallisen, mutta niin perkeleellisen kansoitetun Koskipuiston sijaan Näsinpuistoa varjomiitin paikaksi, mikäli ei sada. Se on kiva alue ja ihan keskustan vieressä. Jos sataa, niin vaikka Hällä sitten plään biinä.

IIK, onko täällä varjomiittikin? Kuulostaa jännältä. Ug-menohan on aina tunnetusti parempaa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmoittautuneet:

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Biroo
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. Grandie (alustava)
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. Ferya
2. SIC-
3. Suttura
4. MT247
5. Ashta
6. s(AINT)
7. Molly
8. Joxuz
9. Heikki M.
10. Gemstone
11. Tomppa123

No laitetaan tuonne nimi perään kerran täällä on varjomiittiäkin suunniteltu. Meinasin itse jo aiemmin ehdottaa, mutten uskaltanut etten joudu itse järjestämään :D Tuohon A-luokan bileisiin ei taida enää mahtua kuin jonkin massaepidemian avulla.

Juu, sehän on perusmeininkiä, että on Oikea Miitti ja varjomiitti. :D Ei vaan, pääasiassa viittasin tuohon, että kun kerta bilepaikka tuli täyteen (mikä on hyvästä ja oikein, tällöin paikan varanneen taloudellinen riski on poistettu), mutta miitistä kiinnostuneita näyttää olevan vielä vaan lisää, niin järkkää jotain eleganttia pique nique tyyppistä puistohässäkkää (=Aperitaa ja hååkåån blöötä, tai vaihtoehtoisesti halpiskeppanaa vaan...eikun siis tiätysti vain laittikolaa ja pakasterasiasta hååseebeebee 4 laif bodimuonaa!) siihen oheen.

Entä olisiko kiinnostuneita yhteisreeneistä päiväseltään, ennen muuta miittimeininkiä? Mä voisin vaihteen vuoksi mennä vaikka korkealla kertamaksulla Wolfille reenaamaan ja saunomaan ennen miittiä. Reeneissä on tosin sitten kamaongelma, joka voi olla tamperelaisille vielä pahempi, kuin muille, jos asuu syrjemmällä (vierailevat tähdet voivat kätevästi Omenahotelliin siihen Hämeenkadun varrelle dumpata reenikamat ohimennen). Tosin mulla mitään todellista reenikamaongelmaa ole, koska voisin viedä reenikamat Tammelaan kaverin luo tai sitten ihan vain maksulliseen lootaan juna-asemalle, ihan sama. Tai ehkä voisin jopa taipua reissaamaan Herwoodiin kotiin tuomaan kamoja.

Aika ison huomion saanu tää miitti kun noin paljon olis tulokkaita.

Kaikki astuivat Santsin naisten huutelun ja kymppikerhojuttujen houkutuksiin mukaan :)

Entä olisiko kiinnostuneita yhteisreeneistä päiväseltään, ennen muuta miittimeininkiä? Mä voisin vaihteen vuoksi mennä vaikka korkealla kertamaksulla Wolfille reenaamaan ja saunomaan ennen miittiä. Reeneissä on tosin sitten kamaongelma, joka voi olla tamperelaisille vielä pahempi, kuin muille, jos asuu syrjemmällä (vierailevat tähdet voivat kätevästi Omenahotelliin siihen Hämeenkadun varrelle dumpata reenikamat ohimennen). Tosin mulla mitään todellista reenikamaongelmaa ole, koska voisin viedä reenikamat Tammelaan kaverin luo tai sitten ihan vain maksulliseen lootaan juna-asemalle, ihan sama. Tai ehkä voisin jopa taipua reissaamaan Herwoodiin kotiin tuomaan kamoja.

Vois sitä nyt treenaamaankin mennä ku kerran tulee tampereelle :)

Ilmoittautuneet:

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. Grandie (alustava)
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. SIC-
2. Suttura
3. MT247
4. Ashta
5. s(AINT)
6. Molly
7. Joxuz
8. Heikki M.
9. Gemstone
10. Tomppa123

Tosi harmi, ettet Biroo pääse, mutta tervetuloo mukaan Ferya!

Voisin ilmoittautua jonotuslistalle tai sit varjomiittiin, jos sellainen järkätään. Treenaamaankin voin lähteä, jos saadaan tarpeaksi jengiä kasaan.

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. Grandie (alustava)
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. SIC-
2. Suttura
3. MT247
4. Ashta
5. s(AINT)
6. Molly
7. Joxuz
8. Heikki M.
9. Gemstone
10. Tomppa123
11. Jeesuskeppi

Ei. Santsi ei hoida, siis ota, siis majoita ketään.

On sullaki elämä. Viljellä ny oman pään tuotoksia vähä joka ketjussa... No mikäs siin jos tykkää.

Tällänen idioottihan mää oon, en oo muuta väittänytkää :D Mutta joo, hoksaan kyllä sillon kun ampuu yli, sorry nyt vaan. Taitaa olla parempi jättää ne mahdolliset miittisyömisetkin unholaan ja jatkaa tätä no-liferin elämää :)

Onpas tänne jo porukkaa ehtiny ilmottautua. Hyvä niin.

Mää ilmoittaudun iivilin treenikaveriksi ja jos sen jälkeen vielä huvittaa niin varjomiitin varajäseneksi. Tuun säälikaveriksi, jos varjomiitin väkimäärä ei muutoin ylitä uutiskynnystä. No en ainakaa sinne ylibuukattuun miittiin olis halunnukkaa! Siä mahu ees hengittää ku on noin kova tunku!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom