TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän päiväseltään reenaamaankin muutama tule, veikkaan. Pitää vain miettiä tuo reenikama-asia, että minne ja miten ne dumppaa reenin ja muun miittailun välissä. Mulla olikin omat vaihtoehdot mietittynä, eikä poissuljettua ole sekään, että olisin kolalinjalla autolla liikkeellä, katsoo nyt. Ainakin siinä päiväseltään voisi olla kätevintä noin, jos on sateista. Jos taas on nätti keli, niin saletisti olen polkupyörällä liikkeellä ainakin päiväseltään.

Wolfilla olisi kätevä istuskella hååseebeebeepalkkaria juomassa reenin jälkeen ja esim. Sokokselta tai Anttilan yhteydessä olevasta K-marketista hakea evästä pique niqueta varten. Siellä kovasti ug tai og varjomiitissä tuppisuu... eikun siis vilkkaasti ja iloisesti jutellessaan voisi olla muihin miittiläisiin yhteyksissä, että mikä on meininki ja minne lähes kaikki ovat lähdössä jatkopilestämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo pidetää perusrunkona sellane, että halukkaat menee reenaa Wolfille kello 12, syömään kello 16 ja ne, jotka mun mukaa tuloo ni saunalle pääsee kello 18 alkaen.

Kattellaa lähempänä sitte ruokapaikka ym. tarkemmi ...Viä mitää järkee :)

Kuulemma toi mun ed. postaus oli sekava, joten pistetääs diktatorisesti aikataulu ainakin:
- Klo 12 Wolfille reenaamaan. Tulee, kuka tulee ja reenaa, miten reenaa. En aio vetää mitään reenejä kenellekään, enkä olla kenenkään mahdollisesti vetämässä reenissä mukana. On vielä täysin auki, mitä ite reenaan, mutta siitä olen varma, että pidän rennon aikataulun, riittävän pitkät sarjapaussit jne., että ehdin tarvittaessa lätistä runsaasti varjomiittiin tulleiden muiden reenareiden kanssa. Eli kunhan jonkunlaisen pienen jumpan ja hien pintaan saa aikaiseksi, niin hyvä, muuten aion keskittyä rentoiluun ja sosiaaliseen meininkiin. Ei sillä, jos joku kaipaa esim. penkkipunnerruksessa tai kyykyssä suoritustekniikkavinkkejä ja uskoo, että vaikkapa minä pystyn niitä antamaan, niin kysykää. Tarkoitus olisi tosiaan pitää kiireetön meininki (joko todella ankaraa reeniä ja huolellisia venyttelyjä varten, jos joku semmoista meinaa tehdä, tai sosiaalista meininkiä varten, kellä semmoinen on päällimmäisenä mielessä), siksi noinkin aikainen kellonaika.
- Klo 16 raflaan syömään, tai pique niquelle vaikkapa Näsinpuistoon. Eli kelivaraus. Jos on nätti keli, niin olisi varmasti kivempaa hakea kaupasta eväitä ja painua puistoon istuksimaan ja syömään. Jos sataa, niin sitten raflaan. Pitää muutama päivä ennen miittiä syynäillä sääennusteita ja tehdä raflavaraus, jos sataa. Mitäs kaikkia riittävän isoja ja kohtuuhintaisia rafloja siinä keskustassa onkaan? Ainakin Pancho Villaa ja muita ketjurafloja. Tuskin mikään hiano kurmeepaikka tulee kyseeseen, eli esim. Masuunin, Ceen, Tiiliholvin ja Berthan voi unohtaa.
- Noin klo 18-20 paikkeilla siirtyminen muualle. Ehkä kuokkim... eikun siis nätisti pistäytymään oikeaan miittiin, mutta jos on nätti keli, niin terdelle?

Kuulostaa ihan hyvälle :) Messissä ollaan ainakin varjomiitissä jos ei varsinaiseen mahdu matkaan. Itsellekin tulee mieleen Panchon lisäksi lähinnä American diner, Hook, Gringos locos, Harald, Maruseki.... Toivotaan hyvää keliä niin pääsis piknikille ja terassille :)

En todellakaan mene kimppatreenaamaan :lol2:

Mä voisin lähteä hikoilemaan päivällä sinne salille, kuitenkin pääsen kätevästi hotellille sitte kaunistautumaan iltaa varten siinä välissä :D Pitänee sitte lähteä junalla jo aamusella Tampereelle.

Kuulostaa ihan hyvälle :) Messissä ollaan ainakin varjomiitissä jos ei varsinaiseen mahdu matkaan. Itsellekin tulee mieleen Panchon lisäksi lähinnä American diner, Hook, Gringos locos, Harald, Maruseki.... Toivotaan hyvää keliä niin pääsis piknikille ja terassille :)

HOOKista lähettii viime kesänä liikkelle, että ehkä ei siipiravintolaa tällä kertaa. Tota Panchoo mietin siks, että se on lähellä saunatiloja, mutta juu... Heitelkää vaa safkaamistoivomuksia (ei välttämättä paikkoja, mutta mitä haluaa syödä), ni edetää sen pohjalta :)

En todellakaan mene kimppatreenaamaan :lol2:

Yäk, hikisiä miehiä, ja naisia!

Mennäänkö me ephe edelleen kahestaan kellariin? Jos mä edes maltan tulla, ku hokasin että tuollon on maturebileet täälä.

Klo 12 Wolfille reenaamaan.

Tähän kimppatreeniin voisin osallistua, kun todennäköisesti olen Wolfilla treenaamassa tuohon aikaan muutenkin. Muuten en taida miittiin osallistua.

HOOKista lähettii viime kesänä liikkelle, että ehkä ei siipiravintolaa tällä kertaa. Tota Panchoo mietin siks, että se on lähellä saunatiloja, mutta juu... Heitelkää vaa safkaamistoivomuksia (ei välttämättä paikkoja, mutta mitä haluaa syödä), ni edetää sen pohjalta :)

Höpö höpö, Hookiin vaan. Vieläkin kaduttaa, kun en pääsiäisenä käynyt syömässä, niin nyt kaipaan kaksi kertaa kovemmin :(

Nojoo, oikeastihan sillä ei ole mitään väliä. Minun mielestäni toi Pancho on hyvä idea, koska sieltä saa vähän kaikenlaista ruokaa, ja se on suht halpaa verrattuna moneen muuhun ravintolaan. Budjettimatkaajat selviää tuolta alle kympillä ja saavat silti suht hyvän kokoisen aterian. Noissa Panchoissa on vaan se, että niihin täytyy soittaa etukäteen ja varailla, koska ne ovat pieniä mutta helvetin suosittuja.

Höpö höpö, Hookiin vaan. Vieläkin kaduttaa, kun en pääsiäisenä käynyt syömässä, niin nyt kaipaan kaksi kertaa kovemmin :(

Nojoo, oikeastihan sillä ei ole mitään väliä. Minun mielestäni toi Pancho on hyvä idea, koska sieltä saa vähän kaikenlaista ruokaa, ja se on suht halpaa verrattuna moneen muuhun ravintolaan. Budjettimatkaajat selviää tuolta alle kympillä ja saavat silti suht hyvän kokoisen aterian. Noissa Panchoissa on vaan se, että niihin täytyy soittaa etukäteen ja varailla, koska ne ovat pieniä mutta helvetin suosittuja.

Siipiweikkoon syömään, Hookki on edelleen texaspetepaskaa.

Kunhan listasin paikkoja, eipä tällanen nyyppä tiennyt että viimevuonna on juuri tuo ollut paikkana :D

mä voisin reenaamisen vaihtoehtona tarjota etkoseuraa minigolffin ja kaljan juonnin merkeissä. anyone?

Meinaako kukaan Tampereen pakkislainen istuskella terassilla huurteisista nauttien nyt tän viikon sunnuntaina?

Pääsykokeisiin menossa Tampereelle (tyyliin neljättä kertaa evah kyseisessä kaupungissa) ja kaikki siellä asuvat kaverit on muualla. Silti tekis mieli terassilla käydä!

mä voisin reenaamisen vaihtoehtona tarjota etkoseuraa minigolffin ja kaljan juonnin merkeissä. anyone?
On muuten mahtis se Tampereen minigolf, etenkin imho betonirata, jos sää on hyvä. Halukkaat voi kiskoa omia juomia siellä.

Joku saa paikkani. Ei pysty, ei kykene.

Ilmoittautuneet

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Sahaaja
7. Lomax (alustava)
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado (alustava)
17. gore (alustava)
18. Ksiina (alustava)
19. Jasmiina (alustava)
20. SIC-
21. slEmppa
22. shayn
23. Daiina
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979 (alustava)
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. wackbear
30. hypnoz3 (alustava)

Varasijat:
1. Suttura
2. MT247
3. Ashta
4. s(AINT)
5. Molly
6. Joxuz
7. Heikki M.
8. Gemstone
9. Tomppa123
10. Jeesuskeppi

Grandie jättäyty pois leikistä, joten SIC- nous hänen tilalleen varasijoilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom