TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Siitähän kun ei-boldattuja tippuu jokunen alkaa olemaan taivaan portit lähellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No höh, ketä mä nyt käytän seksuaalisesti hyväksi?

Eki olisit ollut just sopivan ikäinen, kuten viimeksikin:kuola:
Ja vielä nätti poika:pano:

Sanzeenhan mulla on fantasia mutta kun sitä ei voi toteuttaa, muuten fantasia rikkoutuu:D

Okei...

Noniin, eli reenaamaan näillä näkymin seuraavat:
- iivili
- Tinkaus
- Johnny Furu
- anix
- Ginger81
- omegauros
- TML

Siinäpä alkaa olemaan jo hyvä porukka! :) Wolf on onneksi todella iso kuntosali ja reenimahkujenkin puolesta Suomen parhaita, eli lisääkin mahtuu varmasti mukaan. Ei kai kukaan unohtunut?

Kah, no jos te reenaileen ootte tuohon aikaan kotigymille menossa, niin olen kyllä varmasti itsekkin paikalla :) Miitissä mukana tai ei, siellä silti ;) muihin häppeningeihin en ehdi valitettavasti osallistumaan

Ei kyllä oikein napostele tämä saunailta, niin paljon muutakin hommaa viikonloppuisin. Enkä näköjään ehtinyt maksaakaan ajoissa, kun kello jo neljä minuuttia yli takarajan. Sieltä vain jonotuslistalta seuraava onnellinen mukaan.

Osallistujat

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker
6. Tomppa123
7. Lomax
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83
16. Delgado
17. Joxuz
18. Molly
19. Jasmiina
20. Gemstone
21. slEmppa
22. shayn
23. Ashta
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979
27. S^Hansu
28. Pyr0
29. MT247
30. Heikki M.

Varasijat:

1. Jeesuskeppi
2. eerie
3. inkku
4. TML

Kymppikerho on nyt maksettu.

Gemstonen, Pyr0n ja Tomppa123:n maksut ovat ilmeisesti tulossa? Mites Heikki M.? Vieläkö osallistumassa?

E. Mitäköhän tuo Heikin kanssa nyt sitten tekisi, kun olen hälle maksutiedot laittanu 25.6., mutta hän on käynyt Pakkiksella viimeks 23.6. :D Ehdotuksia?

Venaa nyt pari päivää Heikin kanssa. Saattaa olla vaikka matkoilla, jos ei kerran ole pakkistakaan käyttänyt :)

Näin mä aatteli :) Emmä muutenka olettanu, että varasijoilta mukaan hypänneet ehtis tähän eräpäivään mennessä maksaan osuuttaan.

E. Toki jos joku tuntee Heikin, ni vois vinkata käymää foorumilla välillä :)

Pyr0 on pistänyt lähettiporonsa tuomaan rahoja salkussa Tampereelle, mutta Oulun korkeudella poro päätyi jonkun käristykseen.

Monestakohan ihmisestä ny tarttis varottaa sitte Pancho Villaan? Soitanko vaa ja sanon et joku parikytä henkee tulossa ens viikon la evästää?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom