Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdotan tutun ja turvallisen, mutta niin perkeleellisen kansoitetun Koskipuiston sijaan Näsinpuistoa varjomiitin paikaksi, mikäli ei sada. Se on kiva alue ja ihan keskustan vieressä. Jos sataa, niin vaikka Hällä sitten plään biinä.
Tälle sattu nyt sellanen, että tuliki yllättäen töitä toiseen kaupunkiin. Joten jää mun osalta väliin ainaki tämän kerran. Varasijalta on ny siis mahollisus hypätä viel mukaan. Olen maksanu jo osuuteni joten maksu tulis mulle.
Mä joudun todennäköisesti perumaan :( Liikaa järjestettävää tulisi ko. viikonlopulle että en taida jaksaa alkaa edes yrittämään. Eli mun paikan voi saada joku, eikä tarvi maksaa mitään.
Tälle sattu nyt sellanen, että tuliki yllättäen töitä toiseen kaupunkiin. Joten jää mun osalta väliin ainaki tämän kerran. Varasijalta on ny siis mahollisus hypätä viel mukaan. Olen maksanu jo osuuteni joten maksu tulis mulle.
Mä voisin lähteä syömään tuolloin. Tuun varmaan aika lailla tasan neljäksi. Kaikkia naamoja en kyllä välttämättä tunnista, saa tulla nykimään hihasta mikäli joku sattuu tunnistamaan meikän.
Varasijat:
1. Jeesuskeppi
2. eerie
3. inkku
4. TML
Jeesuskeppi vielä halukas osallistumaan? Jos, niin sovi jasmiinan kanssa.
Ferya luovutti sitten paikkansa eerielle
Vilu: Pidetäänkö aloittelut sun luona? Mää en aatellu mihinkään syöminkeihin mennä.
Saattaa olla että on muuta menoa nyt vkl, selvinnee viimeistään keskiviikkona. Eli jos joku jonossa oleva tietää varmasti pääsevänsä, niin voi ottaa mun paikan. Menen sit varjomiittiin. Jos ei kukaan tarvi paikkaa ja pääsen tulemaan, niin maksan viimeistään keskiviikkona.
Mä voisin lähteä syömään tuolloin. Tuun varmaan aika lailla tasan neljäksi. Kaikkia naamoja en kyllä välttämättä tunnista, saa tulla nykimään hihasta mikäli joku sattuu tunnistamaan meikän.
Minäkin tähtään neljäksi, ja sama homma, en ketään tunnista joten nykikää hihasta sitten kun en muuten tajua :D
Saattaa olla että on muuta menoa nyt vkl, selvinnee viimeistään keskiviikkona. Eli jos joku jonossa oleva tietää varmasti pääsevänsä, niin voi ottaa mun paikan. Menen sit varjomiittiin. Jos ei kukaan tarvi paikkaa ja pääsen tulemaan, niin maksan viimeistään keskiviikkona.
Minä ainaki pääsen.
Mä tuun kans syömään, koska en jaksa ruveta kotona kokkailemaan mitään. Yritän ehtiä vähän ennen neljää siihen Panchon ovensuuhun seisoskelemaan. Mun mielestä ois kiva, jos sais jonkinlaisen porukan kasaan jo siinä ovella, niin ei tarvi jokaisen yksinään pööpöillä hoomoilasena siellä sisällä ettimässä muita. Varsinkin, jos ei välttämättä tunne vielä porukkaa.