Siis mä en saletisti selviä Wolfilta (siellä TML reenaillaan) ennen kolmee pois. Aion reenailla rentoon tahtiin, mutta kunnolla, saunoo ja sen jälkeen istuksia aulassa palautusjuomalla ainakin Tinkauksen kanssa jutellen, miksei muidenkin ja sitten rauhassa viedä kamat kämpille ja syömään.
Siis mä en saletisti selviä Wolfilta (siellä TML reenaillaan) ennen kolmee pois. Aion reenailla rentoon tahtiin, mutta kunnolla, saunoo ja sen jälkeen istuksia aulassa palautusjuomalla ainakin Tinkauksen kanssa jutellen, miksei muidenkin ja sitten rauhassa viedä kamat kämpille ja syömään.
Oolsprait, jos tosiaan teen ilmiömäisen nousen varasijalta 83 niin vois jopa käydä reenaa. Aikaa siellä menee varmasti aivan pirusti, jos yhtää porukalla kesken reenin höpisee ja aikoo saunassa istua.
Joo ja sen on oppinut, että tämmöisissä miiteissä aina palaa aikaa tuohon ja tähän ylimääräiseen. Tai siis ei ylimääräiseen, vaan olennaisen tärkeään, eli jutusteluun. Muutenkin olen lomalla, joten haluan järkätä joka juttuun semmoisen aikataulun, ettei vaan ikinä tule kiire ja hätä. Siksi olen menossa Wolfille möykk...eikun siis asiallisesti reenaamaan, saunomaan, juttelemaan kovasti ihmisten kanssa ja palautusjuomaa hörsimään jo klo 12 ja oletan, että selviän ulos Wolfilta siinä jossain klo 15 paikkeilla.
Noniin, eli reenaamaan näillä näkymin seuraavat:
- iivili
- Tinkaus
- Johnny Furu
- anix
- Ginger81
- omegauros
- TML
Siinäpä alkaa olemaan jo hyvä porukka! Wolf on onneksi todella iso kuntosali ja reenimahkujenkin puolesta Suomen parhaita, eli lisääkin mahtuu varmasti mukaan. Ei kai kukaan unohtunut?
Joten te, jotka ette oo tummennettuna osallistujalistassa, niin ilmotusta kehii jos ette osallistu tai rahoja tulemaan Huomautus on aiheeton, mikäli massia on tulossa jo eri pankin tililtä :D