TAMPEREMIITTI lauantaina 13.07.2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mä en saletisti selviä Wolfilta (siellä TML reenaillaan) ennen kolmee pois. Aion reenailla rentoon tahtiin, mutta kunnolla, saunoo ja sen jälkeen istuksia aulassa palautusjuomalla ainakin Tinkauksen kanssa jutellen, miksei muidenkin ja sitten rauhassa viedä kamat kämpille ja syömään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reenaamaan puolenpäivän paikkeilla olivat lähdössä mun lisäksi siis Johnny Furu, anix ja Ginger81. Muita?

Pitäisikö vääntää lista syömään tulevistakin?

Mä lienen joka tapauksessa noihin aikoihin Wolfilla myös.

Siis mä en saletisti selviä Wolfilta (siellä TML reenaillaan) ennen kolmee pois. Aion reenailla rentoon tahtiin, mutta kunnolla, saunoo ja sen jälkeen istuksia aulassa palautusjuomalla ainakin Tinkauksen kanssa jutellen, miksei muidenkin ja sitten rauhassa viedä kamat kämpille ja syömään.
Oolsprait, jos tosiaan teen ilmiömäisen nousen varasijalta 83 niin vois jopa käydä reenaa. Aikaa siellä menee varmasti aivan pirusti, jos yhtää porukalla kesken reenin höpisee ja aikoo saunassa istua.

Joo ja sen on oppinut, että tämmöisissä miiteissä aina palaa aikaa tuohon ja tähän ylimääräiseen. Tai siis ei ylimääräiseen, vaan olennaisen tärkeään, eli jutusteluun. Muutenkin olen lomalla, joten haluan järkätä joka juttuun semmoisen aikataulun, ettei vaan ikinä tule kiire ja hätä. Siksi olen menossa Wolfille möykk...eikun siis asiallisesti reenaamaan, saunomaan, juttelemaan kovasti ihmisten kanssa ja palautusjuomaa hörsimään jo klo 12 ja oletan, että selviän ulos Wolfilta siinä jossain klo 15 paikkeilla.

Noniin, eli reenaamaan näillä näkymin seuraavat:
- iivili
- Tinkaus
- Johnny Furu
- anix
- Ginger81
- omegauros
- TML

Siinäpä alkaa olemaan jo hyvä porukka! :) Wolf on onneksi todella iso kuntosali ja reenimahkujenkin puolesta Suomen parhaita, eli lisääkin mahtuu varmasti mukaan. Ei kai kukaan unohtunut?

Mää joudun valitettavasti näköjään jättämään kotonaistumisen välistä :(

Jes, menitte halpaan! Kesti hetki keksi miten ton kirjoittais epäselvästi.

Jes, menitte halpaan! Kesti hetki keksi miten ton kirjoittais epäselvästi.

No höh, ketä mä nyt käytän seksuaalisesti hyväksi?

Eki olisit ollut just sopivan ikäinen, kuten viimeksikin:kuola:
Ja vielä nätti poika:pano:

Sanzeenhan mulla on fantasia mutta kun sitä ei voi toteuttaa, muuten fantasia rikkoutuu:D

Osallistujat alla. Ne, joiden maksu näkyy tililläni -> Boldilla

1. Sanze
2. Joint Lock
3. Weak
4. eetueppu
5. stocker

6. Sahaaja
7. Lomax
8. Vilu
9. Mölliskö
10. Kride
11. Fusioni
12. Ferya
13. Ginger81
14. Seagram
15. Jani83

16. Delgado
17. Joxuz
18. Molly

19. Jasmiina
20. Gemstone
21. slEmppa
22. shayn

23. Ashta
24. beginner
25. Johnny Furu
26. Mika1979
27. S^Hansu

28. Pyr0
29. MT247
30. Heikki M.

Varasijat:

1. Tomppa123
2. Jeesuskeppi
3. eerie
4. inkku
5. TML

Joten te, jotka ette oo tummennettuna osallistujalistassa, niin ilmotusta kehii jos ette osallistu tai rahoja tulemaan :) Huomautus on aiheeton, mikäli massia on tulossa jo eri pankin tililtä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom