Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mukana myös!

Eihän tässä vielä ole niin isoa joukkoa ilmoittautunut että mahduttas varmaan ihan jonku asuntoon. Ja mun mielestä se ehkä oliski parempi niin, olis ehkä jotenki parempi tunnelma.

Jos mä nyt oikein laskin, niin meitä olis nyt kuusi osallistujaa. Liian pitkä työpäivä ja treenit sen jälkeen takana, joten laskutkin voi jo olla vaan jotain sinne päin...:hyper:

Ei siis todellakaan mahdoton määrä, mentiinpä sitten minne tahansa. :)
Mikäli ei keksitä mitään paikkaa niitten nyyttäreitten järjestämiselle (eikä tämän kokoisella porukalla varmaankaan kannata mitään tiloja vuokrata?!), niin miltäs teistä kuulostais, että mentäis ensin jonnekin porukalla syömään ja sitten jatkettais johonkin kotoisaan kahvilaan/kuppilaan, missä vois vaikka pelailla jotain peliä ja vaihdella pikkujoulupaketteja? Tämä siis vaan ehdotus, jota saapi muokata ja muutella!:)

Jep, jos kukaan ei meitä halua majoittaa, niin tuo suunnitelma kuulostaa hyvältä. Joistain rafloista saa varmasti jotain kabinettejä varata?! Saludista semmoinen ainakin löytyy, kerran meillä oli isommalla porukalla Coyotessakin oma "nurkkaus". Hyviä kahviloita? Mie en niistä kauheasti tiedä...

Zone-sarja -42%
Mun mielestä tuo ehdotus on hyvä jos ei nyt tosiaan ole kämppää missä oltais. Se joka tietää hyviä paikkoja mihin sit mennä syömään ja kahvittelemaan niin kertoo ehotuksia, kun mulle tosiaan ei ole kovin tuttuja nämä tampereen paikat.
Eiköhän me mukavat pikkujoulut saada aikaseksi :)

Coyote vois olla hyvä tai sitten Amarillo. Siellä oltiin just n . 10 ihmisen porukalla sellasessa pitkässä pöydässä ja ihan hyvin mun mielestä pystyttiin kaikki kommunikoimaan. Johonki loosiin voi olla vähän hankala ahtautua. Tai sitten Bella Roma tulee kans mieleen kun ainaki siellä perällä on sitä tilaa kanssa niin vois olla vähän eristyksissä muusta maailmasta:).

Kahviloista mun ainaki omia suosikkeja on Coffee House ja Wanha Wanilja:kuola:. Mut sitähän voi varmaan sitten harkita vasta ruokailun jälkeenkin mihin suuntaan siitä suunnistetaan?

Mulle ainakin käy mikä tahansa ruokapaikka. Coyotessa ja Amarillossa on ainakin tullut testattua ja hyväksi todettua ruokalistat!:) Vois valita sellasen ravintolan, joka ottaa vastaan pöytävärauksia, niin saadaan paikat varmasti.

Tunnelmallisia, kotoisia paikkoja istua iltaa ruokailun jälkeen olis ainakin Koti Baari ja Grand Star Cafe. Coffee House mukava myös. Tuohon Wanhaan Waniljaan en oo vielä pääsyt tutustumaan.

Eli päivä olis sitten keskiviikko, kun mennään, joten mitä ajatuksia teillä on kellon ajasta? Mulla on ainakin ihan koko päivä täysin vapaata, joten koska tahansa käy. Torstaina aamulla taas tunnollisesti töihin, joten aamutunneille asti en ihan kykene jäämään...:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisko joskus iltapäivästä hyvä? Mullaki on heti torstaina koulua, että ei kovin myöhään välttämättä viiti olla missään. Ja linnan juhliaki voih ehtii kattomaan viel illan päälle. :) Mutta ei se oo niin justiinsa, että ihan miten muille sopii parheiten?

Yksi mimmi lisää ilmoittautuu, kun viimeksikin oli niin mukavaa plus hyvää seuraa.:)
Käviskös viiden aikaan tai sen jälkeen, kun varmaan aika moni työssäkäyvä on kiinni siihen asti? Minä sanoisin että mielummin ravintola kuin kahvila, kahviloissa on hankalampi järjestää pöytää isolle porukalle. Sitähän ei koskaan tiedä kuinka monta ilmaantuu paikalle.

Niin sitä minäkin mietin, et jos menis syömään ja sit kattoo mihin jatkaa kahvitteleen kun ei tosiaan tiedä tuleeko ees kaikki lopulta vai lähteekö osa jo siinä vaiheessa. Ja isot pöydät on todella vähän kortilla kahviloissa. Mutta eiköhän me johonkin saada sullouduttua;). Mutta että toi ruokailu olis se pääohjelma:D.

Jep, näin minäkin asian ajattelin, että pidetään se ruokailu pääohjelmanumerona.:) Ja voihan ne pikkujoulupaketit siinäkin vaihtaa, jos innostusta sellaiseen löytyy kaikilta.

Ja tuo kello viisi kuulostaa musta ainakin ihan sopivalta. Toki aiemmin tai myöhemminkin käy. Monelta muuten Linnan juhlat alkaa?:D

Eikös ne linnan juhlat ala joskus seitsemän aikaan.. ainaki muistelisin että siihen aikaan on yleensä se lähetys alkanut.
Minustaki tuo viiden aika kuulostaa sopivalta. Ja sovitaanko, että kuka lahjan tuo, se lahjan saa. :)

Hei! :) Täällä matti-myöhänen.. Voisin tulla mukaan syöpöttelemään, jos vaan ei mitään äly-tärkeetä ilmaannu. Tosi kiva olis hyvällä porukalla syödä jotain herkkuruokaa ja sitten vaikka siihen glögit tms. päälle :). Laitetaanko joku noin-hinta sille lahjalle?

No ei nyt varmaan kannata alkaa mitä kalliita lahjoja hommailee. Ite ainaki mennään opiskelija budjetilla, että varmaan se lahja jää alle 10e. Kait sillä jotai saa.. Pitää nyt katsoa mitä kivaa sitä löytää.

Jee, mukavaa kun saadaan lisää osallistujia - toivottavasti Amelie pääset mukaan!:)

Voisiko vaikka sopia niin, että pikkujoulupaketin arvo olis rahallisesti noin 5e?

Mitenkäs me nyt sitten toimittaisiin sen ravintolan suhteen? Varataanko pöytä jostain vai luotetaanko siihen että tilaa on?

Mietin kans että 5e vois olla aika sopiva lahjan hinnaks. Pöytä kannattais kyllä varmaan varata etukäteen, mut mun mielestä Amarillo ei ainakaan ota varauksia. Täytyy viä varmistaa mut niin se mun mielestä meni. Pitäis vaan päättä ensin että mihin mennään:).

No mulle on oikeestaan melkein ihan sama minne mennään, kunhan ei mihinkää älyttömän kalliiseen paikkaan. Mitäpäs niitä sit olis vaihtoehtoja missä olis hyvät ruoat ja tunnelma?

Latest posts

Back
Ylös Bottom