Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä, osanottajien määrä oli mukava yllätys!!Ja oli todella mukava "tutustua" uusiin ihmisiin. Itse ainakin tiedän nyt että jatkossa osallistun jokaiseen mahdolliseen meetingiin mitä keksitäänkään järjestää!!=)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oikein mukavaa oli ja kaikki vaikuttivat kivoilta tyttösiltä :) Tosin pitkä pöytä rajoitti keskustelua hieman, mutta seuraavaa miittiä vaan järkkäämään niin pääsee juttusille myös pöydän toisen pään kanssa ;)

Vähän :offtopic: , mutta jälkiruoan skippaaminen oli ihan hyvä vaihtoehto. Se Faidran tuoma brownie maistui kotona nimittäin aika taivaalliselle :D Ja osasin jopa tehdäkin sen, heh!! Tosin tänään alkoi uusi elämä ja loput browniet lentää pakkaseen. Viikko mässäilyä riitti mulle, tänks.

Zone-sarja -42%
Jälkkärin skippaus oli hyvä juttu, todellakin.Tämä naikkonen ähkyili kotosalla loppuillan.Tais olla ateria hieman liian raskas meikäläiselle..Mutta tästä lähtien Pancho kutsuu meikäläistä useamminkin!!

Tällaiselle tuoreelle punttimimmille oli kiva nähdä, millaisia tyyppejä täällä liikkuu. Mukavaa, että meitä oli niin monta. Ja kyllä se jälkkärikin maistui ;) Uutta miittiä vaan pian! Se, kenellä on iso asunto/talo, ilmoittautukoon...:D

Juu oli oikein mukavaa eilen. Seuraavia miittejä odotellessa. Täytyy tuumata täällä jotain jatkoa... Lellutin ja Kaisukka me varmaan törmäillään salilla. :)

Juu oli oikein mukavaa eilen. Seuraavia miittejä odotellessa. Täytyy tuumata täällä jotain jatkoa... Lellutin ja Kaisukka me varmaan törmäillään salilla. :)

Kyllä näin tehdään!!Heti kun mä saan tän köhän pois niin sitten painetaan täysillä!!:rock:

Onkos kukaan vielä miettinyt tuota seuraavaa miittiä? Nyt kun tuo joulukin jo lähestyy kovasti olis varmaan mukava pitää vaikka pikkujoulut? Itse ainakin olisin mielelläni mukana suunnittelemassa jotai mukavaa :)

Pikkujoulut ois kyl ihan jees, tosin oon jo menossa pakkiksen virallisii pikkujouluihin mikäli vaan töiltäni kerkeän, mutta kyllähän se olis mukava toisetki pikkujoulut viettää ihan kotikulmilla :)

hei miitti kuulostaa kivalta ^^ minäki haluun mukaan, kelpaankohan tamperelaisesta kun asun 30km päässä valkeakoskella :rolleyes: \o/ tuli tuosta pancho villasta vain mieleen, että sielä on tajuttoman hyvä kanasalaatti.. ja ISO :kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hei miitti kuulostaa kivalta ^^ minäki haluun mukaan, kelpaankohan tamperelaisesta kun asun 30km päässä valkeakoskella :rolleyes: \o/ tuli tuosta pancho villasta vain mieleen, että sielä on tajuttoman hyvä kanasalaatti.. ja ISO :kuola:

Tottakai kelpaat!:)

Olis kyllä tosi mukava jotain pikkujoulujuttua järjestää. Jollei muuta, niin voisko ajatella että mentäis taas jonnekin porukalla syömään? Joku nyyttärityyppinenkin juttu vois olla mukava, mutta mistäs tilat?!

Kivaa, kun tulee joulu!:haart:

Niin olishan seki kiva jos syömään mentäis, mä kun en viimeks päässy mukaan.
Tai nyyttärit kans kävis mulle.Siinähän olis sit mukava vaihdella pikkujoululahjoja tai jotai.. . :)
Tosiaan sit pitäs olla jokin paikka.
Kaikki innokkaat vaan nyt ideoimaan! :)

Tuo Sentun pikkujoululahjojen vaihto kuulostaa kivalta!:)

Vaikka nyt ei mitään kohdetta vielä tiedossa olekaan, niin voisko jo näin alustavasti alkaa jo jotain päivämäärää suunnitella? Kun tunnetusti tää aika ennen joulua vierähtää melkoisen nopeasti. Päivämääräehdotuksia?! Mitenkäs tuo keskiviikko 6.12. jos pitäis ihan päiväsaikaan kekkerit, niin ehtisi sitten illaksi Linnanjuhlia seuraamaan tai mitä nyt kukakin sitten haluaa?:) Tai saman viikon viikonloppu 8., 9. tai 10. päivä?

Pikkojoulut on mhatava idea! Esim. nyyttärit tai ulkonasyönti höystettynä pikku lahjoilla tms. Tuo 6.-10.12. kuulostaa ajankohtana myös hyvältä. Mistäs paikka? Ihmiset on tuskin innostuneita ahtautumaan esim. mun 30m2 yksiöön, onko kellään isompaa lukaalia? Paljonkos maksaisi jonkun saunatilan vuokraus keskustasta? Meneekö liian kalliiksi pienellä porukalla? Itse olen mielelläni lähdössä mukaan mihin vaan mitä keksitäänkin. Olen kuitenkin poissa maasta ens perjantaista 2,5 vk että suunnittelu taitaa jäädä mun osalta vähäiseksi.

Mulle kans sopii todennäköisesti ihan mikä vaan päivistä 6-10.12.
Mä en vaan niin tiedä näistä Tampereen paikoista, että mikä olis hyvä ja mitä maksaa kun tosiaan en täällä niin kovin kauaa oo kuitenkaa viel asunu.
Joku viisaampi nyt vaan keksimään sit paikkaa. Varmaan jos jotai meinaa vuokrata niin pitää olla hyvissä ajoin liikkeellä. Mut jos jollakki on sopiva kämppä missä olla niin käyhän sekin.

Tuskin enää mistään saa mitään paikkaa näin joulun alla vuokrattua. Ne menee kaikki aina jo melkein kesällä:(. Riippuu tietysti koosta, mutta kyllä ne vuokrat on aina ollut sellasen pari sataa euroa vähintään.

Mulle ei käy 8.-12.12. kun oon reissussa, mutta muulloin pitäis olla ok. Toi keskiviikko kuulostais mustakin hyvältä.

Paljonkohan meitä olis nyt tulossa? Meijän tilaihmeeseen on kyllä mahtunut ihmeenkin paljon väkeä, mutta kyllä varmasti ois parempiakin paikkoja.

Joo, aika hintavia ovat nuo sauna- ja kokoustilojen vuokrahinnat. Mutta mun käsittääkseni esimerkiksi Toimintakeskus Vuoltsu vuokraa omia tilojaan myös, ja ilmeisesti vähän halvemmalla. Nyt vaan pitäisi tietää, montako meitä on tulossa, niin voi sitä paikkaakin sen mukaan sitten miettiä.

Eli kättä pystyyn, kuka tulee mukaan!?:rock:
Olisiko se päivä sitten tuo 6.12.?

Back
Ylös Bottom