Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on nyt vaikka joitain ehdotuksia. Piazza on ainakin paikkanakin ihan hieno ja on mistä valita. Coyotesta tykkään myös, samoin Amarillosta. Noi on kaikki ainakin ihan kohtuuhintasia ja tollasia peruspaikkoja joista löytyy kaikkea. Sitten hyviä on Frankly, Harald, Salud (hinta onkin sitten jo eri luokkaa) jne. Harald vois muuten kans olla ihan kiva. Hauska paikka, ruoka on hyvää eikä hinnatkaan ole ihan hirveät:).

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitenpä nyt sit päätetään paikka?
Mä katselin netistä noiden paikkojen ruokalistoja niin mä sanosin, että joko Coyoteen tai sit toisena olis Piazza.

Mä lähden syömään mihin vaan, mutta omia lemppareita on Coyote ja Amarillo tai sitten thaimaalaiset ja kiinalaiset ravintolat. Tuon paljon kehutun Coussiccan ruokia olis myös mukava joskus päästä syömään!:)

Coyoten ruokalista on kyllä siitä hyvä, että siellä on tarjolla monenlaista moneen makuun.

No käviskö toi Coyote nyt sitten kaikille? Coussicca on todella hyvä, mut hinnoiltaan vähän kalliimpi taas. Kannattaa kyllä käydä kokeilemassa;).

No mulle ainaki käy. Jos nyt vaan päätettäis ilman mitään liiallisia miettimisiä, että mennään sinne? Tuskin kellään on mitään sitä vastaan? Pitääköhän tuonne tehdä mitää varausta sit?

Joo, parempi lyödä lukkoon mahdollisimman pian, muuten sitä päätöstä ei tuu ikinä. Eli coyote klo 17? Pitäs varmaan varata pöytä, mutta sitten tarvis tietää onko tässä nyt kaikki jotka on tulossa, ettei pamahda sitten kymmenen lisää jossain vaiheessa. Vaikka kivahan se vaan olisikin;).

Zone-sarja -42%
Jep, mä kans 100% varmuudella mukana. Jos nyt varattais se pöytä sen perusteella ketkä varmasti tulee. Ja voihan sinne sit ilmaantua vaikka ei vielä tietäiskään, että tuleeko varmasti vai ei.

Mä voisin varata sen huomenna jos määrä on selvillä. Välttämättä kaikki halukkaat ei kuitenkaan vaan ehdi siihen mennessä ilmoittautua. Perjantaina lähden reissuun enkä varmaan hirveesti netissä käy, mutta jos joku tekee jotain asian eteen niin laskekaa mut siis myös mukaan;).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onpas mukavaa, kun lisää pikkujoulun juhlijoita tulee mukaan!:)

Jos Senttu vielä haluat olla varauksentekijä, niin voisihan sen todellakin nyt alkavan viikon aikana tehdä. Ei mitään käsitystä, kuinka paljon ihmiset syö ulkona itsenäisyyspäivänä, mutta ainahan niitä ruokailijoita tuntuu riittävän.:rolleyes:

Joo tänään just mietin kun siitä coyoten ohi kävelin, että jos mä soitan vaikka tiistaina tai keskiviikkona sinne. Eli alkuviikosta vielä ehtii ilmoittaa jos tulee vielä mukaan, niin mahtuu pöytävaraukseen mukaan.
Mulla ei ole kyllä mitään hajua, että monenko hengen pöytiä sieltä löytyy, jos kyselis ja jos siellä on jotai reilumpaa pöytää niin vois varata semmosen, jos viime tipassa tulee vielä mimmejä mukaan.

Voikun kuullostaa ihanalta teidän suunnitelmat :) Osallistun ehkä ens jouluna kun olen alottelija niin etten erotu joukosta ;D

Hei, ei ole kuule mitään väliä ootko aloittelija. Itekki nimittäin oon ihan vaan aloittelija. Tuu vaan mukaan jos haluat niin en olis ainakaa mä ainut aloittelija paikan päällä.
Huomenna soitan sitten sinne coyoteen ja teen varauksen sen perusteella mitä tänne nyt on porukkaa ilmottautunut.

Harkitsen.. Tuo päivä lähinnä arveluttaa. Mutta ilmottelen :)

Soitin äsken coyoteen ja tein varauksen. :) En uskaltanut sanoa ihan tarkkaa määrää montako meitä sinne tulee, kun voi tulla lisää tai joku peruakkin (toivottavasti kukaan ei kuitenkaan peru).
Mutta sinne voi vielä silloin 6.päivä soittaa aamulla ja ilmoittaa tarkan henkilömäärän. Että vielä voi sit tulla mukaan myöhemminki vaikkei oo viel ilmottanu.
Mä odotan jo niin innolla pikkujouluja :)

Kiitos Senttu, kun hoidit pöydän varailut!:)

Mä odotan myös jo innolla pikkujouluja, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan. :joulu5:

Latest posts

Back
Ylös Bottom