Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minäki rohkenen ilmoittamaan itsestäni. Elikkä mä oon sit vähä nuorempi (21v). Oon vuoden asunu tampereella ja tällä hetkellä ei ole yhtään "kuntosali ystävää". Mielelläni tutustuisin samankaltaisiin mimmeihin :)

Heh, myös minä olen 21 vuotias ja joulukuun alussa tulee vuos täytee tääl tampereella :D Mulle myös kelpaa puntteja kolistelevat mimmit kaveripiiriin ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tännehän on jo jokunen kiinnostunut tullut lisää. Mukavaa, jos saadaan pieni tapaamisporukka kasaan. Millon olet Tintsu muuttamassa Tampereelle, että voidaan vähän tarkemmin suunnitella treffejä?

Olipa teitä paljon :) Päivämäärä on nyt varmistunut, tulen sinne Tampereelle 30.10 ja palaan pysyvästi takaisin joulukuun lopussa. "Ilmottautuneita" on nyt niin monta, että tuskin kannattaa alkaa kaikkien kanssa lähettelemään sähköpostia, joten sovitaanko jo tapaaminen täällä pakkiksella? Mitä mieltä olette?

Miten ois tytöt, jos mentäis porukalla vaikkapa tän viikon sunnuntaina (15.10.) syömään keskustan Pancho Villaan klo 17? Siinä vois samalla höpötellä niitä näitä, sopia yhteistreenejä ja niin edelleen. Semmoinen rento miitti kaikille niille jotka ehtii mukaan. Ei mitään massiivista vaan tällainen pikaisesti kyhätty aikainen päivällinen. :)

Ilmoitelkaa tähän threadiin ketkä olisivat tulossa, niin varaan meille pöydän keskiviikkona (11.10)!

edit: Niin ja voitaisiin samalla siis pikkuporukalla sopia myös vaikka isommasta miitistä marraskuussa (esim. jälleen uusi videoidenkatselumiitti... muutama organisoija ei olisi pahitteeksi, saataisiin aikaan jotain paljon kivempaa kuin mitä olen tähän mennessä väsännyt yksin!) - vai miten ois?

Lellutin ilmoittautuu!!Eli siis tuolloin 15.päivä?Mikäli siis tuo päivä niin tulen!!

Miten ois tytöt, jos mentäis porukalla vaikkapa tän viikon sunnuntaina (15.10.) syömään keskustan Pancho Villaan klo 17? Siinä vois samalla höpötellä niitä näitä, sopia yhteistreenejä ja niin edelleen. Semmoinen rento miitti kaikille niille jotka ehtii mukaan. Ei mitään massiivista vaan tällainen pikaisesti kyhätty aikainen päivällinen. :)

Ilmoitelkaa tähän threadiin ketkä olisivat tulossa, niin varaan meille pöydän keskiviikkona (11.10)!

edit: Niin ja voitaisiin samalla siis pikkuporukalla sopia myös vaikka isommasta miitistä marraskuussa (esim. jälleen uusi videoidenkatselumiitti... muutama organisoija ei olisi pahitteeksi, saataisiin aikaan jotain paljon kivempaa kuin mitä olen tähän mennessä väsännyt yksin!) - vai miten ois?

Minä en 15.10 pääse, koska majailen vielä täällä kotikonnuilla. 30.10 jälkeen tulen kyllä mielelläni isompaankin tapaamiseen! Seurailen täällä takana mitä olette sopineet. Oisin kyllä halunnut syömään :)

Zone-sarja -42%
Tintsu, koitamme nimenomaan viikonloppuna sopia jotain isompaa miittiä myöhemmäksi (kun sinäkin pääset mukaan :)). Organisoin mielelläni näitä juttuja, mutta nyt tuntuu että mimmejä alkaa olla jo niin paljon että kaipaisin lisäapua järjestelyissä. Sen vuoksi tällainen pikamiitti ennen oikeaa, isompaa miittiä - saadaan asiat järjestykseen ja siten parempi miitti kaikille loppuvuodesta!

Mä olen itseasiassa suunnitellut 2 vuotta panchossa vierailua, mutta vieläkään en ole sinne asti päässyt..joten nyt, vihdoin ja viimein!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm...

Hiljaiseloa vietetty...

Eli onko tämä miitti nyt sitten 11.10 vai 15.10? Päivästä riippuu, pääsenkö mukaan. Kiinnostusta kyllä olisi. ;)

Miten mä muistelisin, että Pancho Villa ei ottais mitään pöytävarauksia?

Hmm mikä tuossa päivässä on epäselvää?

Sunnuntaina 15.10. klo 17 :)

Ilmoittautua voi ke 11.10. saakka jolloin soitan Pancho Villaan ja teen varauksen sunnuntaille, mikäli he ottavat pöytävarauksia vastaan. Varaus pitää varmaan tehdä noin-määrälle ihmisiä, koska ikinä nämä lukumäärät eivät kuitenkaan pidä. Arvelisin, että 5-10 tyttöä?

Hmm mikä tuossa päivässä on epäselvää?

Sunnuntaina 15.10. klo 17 :)

Ilmoittautua voi ke 11.10. saakka jolloin soitan Pancho Villaan ja teen varauksen sunnuntaille, mikäli he ottavat pöytävarauksia vastaan. Varaus pitää varmaan tehdä noin-määrälle ihmisiä, koska ikinä nämä lukumäärät eivät kuitenkaan pidä. Arvelisin, että 5-10 tyttöä?

Veikkaisin et semmonen 5-10 ois ok määrä.Jos ajattelisi että tähän jo ilmoitautuneisiin muutama lisää..:rock:

Voih, olisin niin mielelläni tullu mukaan Pancho Villaan sunnuntaina, mutta kun en voi...:( Muuta menoa sovittuna siis.
Ilmoitelkaahan sitten, mitä suunnittelitte tulevan varalle!:)

Täällä yksi melko tuore pakkislainen, joka mielellään tutustuisi muihin punttimimmeihin. Ja etenkin hyvän ruuan merkeissä ;) Count me in! Puhutaanko muuten Tammelan vai keskustan Panchosta?

Tämä tyttö on ehdottomasti mukana!!! Nälkä, mikä ihana tekosyy... :D

Back
Ylös Bottom