Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä yksi melko tuore pakkislainen, joka mielellään tutustuisi muihin punttimimmeihin. Ja etenkin hyvän ruuan merkeissä ;) Count me in! Puhutaanko muuten Tammelan vai keskustan Panchosta?
Faidra sanoi:
Miten ois tytöt, jos mentäis porukalla vaikkapa tän viikon sunnuntaina (15.10.) syömään keskustan Pancho Villaan klo 17?
:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oops.. Kun oikein innostuu niin sisälukutaito unohtuu.. :nolo: Kiitos lihavoinnista Emmah!

Meikä on messissä mukana ku työt loppuu sopivasti klo 16 :D Mulla ois sellanen kysymys et missä on keskustan pancho villa ku mä tiedä vaan tammelan pancho villan :nolo: enhän mä oo tällä ku kohta vasta vuoden asunu ;)

Meikä on messissä mukana ku työt loppuu sopivasti klo 16 :D Mulla ois sellanen kysymys et missä on keskustan pancho villa ku mä tiedä vaan tammelan pancho villan :nolo: enhän mä oo tällä ku kohta vasta vuoden asunu ;)

Satakunnankadulla, melkein Anttilaa vastapäätä Makuunin vieressä.. Olipas monimutkaisesti selitetty :nolo:... mutta sinne on tosi helppo löytää.

Taidanpa olla työvuorossa tuolloin sunnuntaina, mut kiinnostusta myöhempään miittiin löytyy kyllä!
Terkkuja siis tätä kautta kaikille:)

Ainakaan tammelan Pancho ei ota pöytävarauksia pe-su,mutta keskustan omasta en tiedä.

Noh, ilmoittaudun nyt sitte... vaikka olen siitä vanhemmasta päästä :D - olettaisin.

En minäkään nuorimmasta päästä ole, :D mutta sunnuntai-iltapäivän ohjelmaan mahtuisi kivasti yksi ruokailuhetki samanhenkisten seurassa eli ilmottaudun mukaan.

Hö, ja mä tietty olen sunnuntaina tuolloin töissä. :wall: Voi kekkonen. :lol2:

Mutta siihen seuraavaan haluaisin tulla, jos vaan kynnelle kykenee! Ilmoittelettehan sitten, milloin ja missä! :)

Yritän päästä tulemaan! En tosin ole vielä ihan varma, viikonlopulle on jo sovittuja menoja, mutta todennäköisesti vapaudun ennen viittä. Niin ja sitten on vielä tämä flunssa joka on piinannut varmaan jo kuukauden päivät, mutta tänään sain antibiootit, joten jos lääkkeet puree niin olen loppuviikosta taas ihan kunnossa. Mutta joka tapauksessa, kiva olisi tulla joten yritän päästä paikalle näistä selityksistä huolimatta :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yritän tulla paikalle, mikäli tupareistani selviän :kippis1:

Voihan itku. Miksi pitää taas sattua huonona ajankohtana tää tapaaminen. Meillä alkaa syysloma ja mä lähen jo torstaina kohti pohjoista..
Olisin niin tahtonu olla mukana ja päästä tutustuu kunnolla muihin mimmeihin!!! :(
No toivottavasti seuraava tapaaminen sit järjestettäis pian.

Näitä tapaamisiahan saa järjestää kuka tahansa ja milloin vaan :) Tämä nyt on vaan tällainen ex tempore -pikamiitti. Tuntui olevan niin paljon puhetta asiasta, mutta kukaan ei tehnyt mitään aloitetta että homma menisi eteenpäin?

Tulin hetki sitten vasta työmatkalta joten en ole vielä soittanut varauksesta. Yritän ehtiä huomenna, joskin joudun jälleen reissuun ja kotiin pääsen vasta iltasella. Tarvii laittaa puhelimeen hälytys että muistan soittaa...

Jos Pancho Villan varaus ei onnistu, niin miten olis joku muu paikka, esim. New York tai Coyote?

Itse ainakin tykkään Coyotesta, siellä ollaan syöty pöytävarauksella isommallakin porukalla. Ei tosin tainnut olla viikonloppuna, eli en tiedä vknloppuvarauksista. Mutta kaikki käy, eikös tässä kuitenkin tärkeintä ole seura?!

Voi dääääm!! Tulisin mielellään ja Pancho Villa on mun ehdoton suokkari!!! Valitettavasti en nyt viitti lähteä kun saan just tuollon sunnuntaina syyslomavieraita... Mutta Tampereen mimmimiitit kiinnostaa aina kyllä. :haart:

ps. Tää kans reenailee Atleticolla :).

Pancho Villa ei ota ollenkaan varauksia, kuten Emmah tuolla kirjoittelikin. Käydään kuitenkin kurkkaamassa mikä tilanne siellä on tuolloin sunnuntaina - jos ei mahduta sisään, niin onhan siinä lähistöllä esim. Bugsy ja American Diner Siperian liikekeskuksessa, tai vaikka Plevna. Epävirallinen minimiitti muutenkin, ei kai kaiken tarvii olla niin pilkulleen etukäteen järjestettyä. :)

Nähdään siis viideltä sunnuntaina keskustan Pancho Villassa niiden kanssa jotka pääsee paikan päälle. Ei tarvitse ilmoitella enää jos ei pääse, ilmestytte vaan paikalle (tai jätätte ilmestymättä :D) niin se riittää.

See ya!

Zone-sarja -42%
Vautsi vau, meitähän oli tosiaan syömässä lähemmäs 15! Olipa kiva nähdä uusiakin tyttöjä. Toivottavasti saitte miitistä irti muutakin kuin täyden massun. :D

Kun siitä uudesta miitistä ei tullut puhuttua, niin pitänee sopia täällä jossain välissä lisää. Jos joku haluaa miitin organisoida niin sen saa tehdä ihan vapaasti.

Back
Ylös Bottom