Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mielelläni sen hoidin :)
Jos nyt jo sovitaan, että jos joku ei pääse ilmoittaa siitä silloin tiistaina 5.päivä illalla, niin voin soittaa ja sanoa tarkan määrän monta meitä on. Tai päin vastoin, tietenki sillon voi vielä ilmoittaa tulevansa mukaan! Niin saadaan sit oikean kokoinen pöytä.
Varaus on tehtynä nyt näiden henkilöiden mukaan:

nuppu
harmione
tellu
ashta
amelie
Mayd
lellutin
noora

ja minä itse tietenkin :)
toivottavasti ketään ei jääny pois listastani.
Nyt vaan odottelee pikkujouluja ja miettimään lahjaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun tarvii tosiaan miettiä ihan noita työvuorojen kauttakin :) alotin just uudessa paikassa ja aika kiirusta pitelee että voipi olla että tuo on niitä harvoja ja ainoita vapaa päiviä :) Mutta jepujepu

Pistetäänpäs kalenteriin nyt ylös..Enpäs ole ko. paikassa ennen käynytkään..innolla odotan..=)

Zone-sarja -42%
Voi voi uskaltaisikohan sitä liittyä teidän seuraan syömäileen .. Aloittelija oon kanssa, tai ehkä palauttelija, reenit jääny taka-alalle opiskelun ja töiden takia.. Ehkä porukasta löytyis treeniseuraakin kun yksin on jotenkin aina niiiin vaikea lähteä!

Itsepäisyyspäivä sopisi kyllä eri hyvin, 5.pv on firman pikkujoulut niin krapularuoka on aina terää :rock: Mä oon aina vaan niin arka lähtemään vieraiden ihmisten seuraan vaikka oonkin tosi (ehkä liiankin) sosiaalinen, sitten kun alkukankeus on ohitse :david:

Rohkeasti vaan mukaan!
Voin kyllä sanoa myös, että saatan olla joskus vähän arka, mutta kunhan tosiaan alkukankeudesta on päässy niin juttua tulee! Mutta on kuitenki niin mukava tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin kun on yhteinen harrastus. Varsinkin kun mulla on vähänlaisesti edes tuttuja jotka ois paljoa kiinnostunut salilla käymisestä.

Niinpä, mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät!:thumbs:

Odotan jo niin niin kovasti meidän pikkujouluja. Mukava tutustua samanhenkisiin ihmisiin!:) Mulla myös sama juttu, ettei lähipiirissä juurikaan punttailusta kiinnostuneita ole.

Nähdäänkö muuten siellä Coyotessa vai kerätäänkö jengi kasaan jo jossain muualla?

Mulle kyllä käy ihan miten vaan. Voishan vaikka nähdä siinä jossain nurkilla ja mennä sitten yhdessä yhtäaikaa sisälle. Ei ainakaan tarvis sitten kellään yksikseen etsiskellä, että missä muut on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meikäin on taas maisemissa... Nähdäänkö vaikka siinä edessä viittä vaille? Vois olla helpompi mennä sitten kerralla sisään.

Ja yllättävää, Lellu joutu töihin..:itku: Eli joudun jättämään tämän homman väliin..Ihan sanonko mistä..:wall:

Ja yllättävää, Ashtakin joutu töihin..:itku: Eli joudun jättämään tämän homman väliin..Ihan sanonko mistä..:wall:

Toivottavasti kaikki muut sit pääsee kuitenkin tulemaan, ettei ihan yksin tarvi mennä syömään.
Elikkäs tällä hetkellä meitä pitäs tulla sinne 7 mimmiä. Mahdutaan varmaan ainaki samaan pöytään.

Jep, mie ainakin olen tulossa! Ja kaikki jotka ovat empineet tai nyt vasta tähän törmäävät niin mukaan vaan! Varmasti mahdut matkaan ja olet tervetullut!

Latest posts

Back
Ylös Bottom