Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Mitenkäs muuten niiden tupperi kamojen kanssa, pitäiskö sillon kun niitä hakee niin olla just jotain miittinkiä vai mitenkä on suunniteltu? :)

Kivaa olis tavata porukalla sitten kun Tupperware-kamat tulee maaliskuun alkupuolella. Kutsuillahan me jo vähän suunniteltiin jotain yhteisiä syöminkejä tai kahvittelua. Miltäs kuulostaisi päivänä tuo sunnuntai 11.3.? Ja tämähän koskee kaikkia, ei pelkästään Tupperi-kamojen ostajia!:)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Kunhan me ollaan muutettu uuteen asuntoon (vielä isompaan ku entinen) niin järkätään taas meillä videomiitti! :) Vois olla joskus maalis-huhtikuun vaihteessa.

Valkokankaalta leffaa, hyviä syömisiä jne... mitäs tilattais tällä kertaa? Ehdotuksia otetaan vastaan!

Mulle pitäisi kans sopia toi 11.3. Jotenkin tuli sellanen olo, että silloin olis ollut jotain, mutta eipä kai sitten... Ehkä se oli vaan toi miitti kun siitä sillon puhuttiin;).
Oliskos joku ruokailu hyvä? Mulle ainakin maistuis tälläkin kertaa.

Faidran videomiitti kuulostaa kans ihan loistavalta, täältä ollaan ainakin tulossa!:)

Mullekkin sopii 11.3.

Ja tuo videomiitti kuulostaa loistavalta! Ehdottomasti olen mukana. :)
Mitä videoita ja mistä niitä on mahdollisuus tilata? Vaikea sanoa mitään ehdotusta kun ei tiedä millasta valikoimaa on..

Tervehdys Tampereen mimmit! Ajattelin myöskin ilmoittautua uutena, innokkaana saliharrastajana joukkoonne. Olen treenannut melko aktiivisesti viime lokakuusta asti, ja löytänyt aivan mielettömästi hyviä vinkkejä ja neuvoja treeneihin täältä teiltä. Olen Helmi -Maaliskuun vaihteessa vaihtamassa salia Wolffiin, toivottavasti siellä otetaan uudet tulokkaat hyvillä mielin vastaan. Loistavaa talven jatkoa kaikille!

Oliskos joku ruokailu hyvä? Mulle ainakin maistuis tälläkin kertaa.

Faidran videomiitti kuulostaa kans ihan loistavalta, täältä ollaan ainakin tulossa!:)

Syöminen kuulostaa hyvältä!:D Miten olis New York tällä kertaa?

Faidran ehdotus yhteisestä videoillasta on vallan mainio - tulossa olen minäkin!:)

Illan vietto käy hienosti ja ajan kohta 11.3 käy mulle ainakin. Eli oliko ideana, syömään?? NewYork ravintolassa en ole vielä käynyt, joten käy mainiosti. Olisi varmasti hyvä varata pöydät jos tonne päädytään illastamaan...
Ja muuten olen 6vkoa Wolfilla työharjoittelussa niin tulkaa nykäsemään mua hihasta, jotka wolfilla punttimimmeistä treenailee. Taisin tossa viime lauantaina nähdäkin tuohon leirille osallistuneita naisia joista Faidra puhui.
Sitä lihasten määrää:worship:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
11.3. käy. Syöminen käy. Kaikki käy :D Moneltako sovitaan? Ja mennäänkö (=mennäänhän) taas tälläkin kertaa jonnekkin kahvittelemaan tms. ruuan päälle?! :kippis1:

Faidran ehdottama miitti käy myös! Ihanaa, odotan innolla! Videomarkkinoita en ole niin paljon seuraillut, että osaisin sanoa nimiä, mutta jos multa kysytään, niin olen aina halunnut nähdä jonkun maailmanluokan figurekisan tai naisten kehonrakennusta!

Hih, nyt hymyilyttää, tuli taas tänään tehtyä salilla uusia ennätyksiä! :rock:

11.3 kuulostaa hyvälle, ainakaan vielä ei ole ilmennyt työvuoroja tuolle päivälle.myös Faidran ehdotus kuulostaa erittäin buenolle..

Hmm ... näyttääpi taas siltä että tuo 11.3 jää multa taas väliin. Pitäsköhän mun vähän rajottaa tätä mun työntekoa ku ei mulla muuta elämää oo. Jos vaikka jättäis yhen työn pois ni sit ei ois enää ku 2 työpaikka :D

Ou-nou, meikä ei pääse 11.3. mukaan. (Pitää mennä juhlistamaan äipän viiskymppisiä.. :) ) Mutta johonkin miittiin olis kiva taas tulla. Oli kiva saada leirillä uusia tuttuja ja mielellään näkis uudestaankin. :)

Moneltako sovitaan? Ja mennäänkö (=mennäänhän) taas tälläkin kertaa jonnekkin kahvittelemaan tms. ruuan päälle?! :kippis1:

Faidran ehdottama miitti käy myös! Ihanaa, odotan innolla! Videomarkkinoita en ole niin paljon seuraillut, että osaisin sanoa nimiä, mutta jos multa kysytään, niin olen aina halunnut nähdä jonkun maailmanluokan figurekisan tai naisten kehonrakennusta!

Hih, nyt hymyilyttää, tuli taas tänään tehtyä salilla uusia ennätyksiä! :rock:

Olisko joskus iltapäivällä hyvä aika? Kolmen-neljän aikaan? Ja kahvit ruuan päälle kuuluu asiaan!:)

Mäkään en videovalikoimasta täysin perillä ole, joten hyväksyn melkein minkä tahansa. Onko Faidralla ehdotuksia/vaihtoehtoja?:)

Ennätykset salilla on aina niitä huippuhetkiä!:rock: Sellaisia toivon paljon meille kaikille!;)

Jees, videomiittiä kehiin vaan :) Vajaa vuosi sitten oli ainakin huippuhauskaa (ja TIIVIS tunnelma :D)!

Voisin myös harkita 11.3. syömään lähtemistä. :)

Videomiittiin vois tilata Amy Petersin Eat Sleep Breathe Figure -dvd:n tai Mindi O'Brienin fitness-dvd:n. Sen lisäksi mulla on jo kotona ennestään Tanji Johnsonin dvd poseeraamisesta, se on aivan loistava... mutta antaa ehkä enemmän tytöille jotka on menossa kisoihin piakkoin. Seikkaperäistä ohjeistusta tunnin ajan pelkästä kisalavalla olemisesta, kävelystä yms. :)

En osaa vielä sanoa sitä päivämäärää, kun pitää katsoa miten me saadaan uusi koti nyt kuntoon. Menee varmaan tuonne huhtikuulle ennenkuin sinne voi ottaa iiiison porukan vastaan. :)

Mäkin saatan tulla sunnuntaina syömään, jos ehdin (vieraita tulossa viikonloppuna enkä tiedä monelta lähtevät). Todennäköisesti vaan ilmestyn paikalle (ja toivon parasta että tilaa löytyy :D) jos tuun.

Mietin ihan samaan.. ei ole taidettu päättää viel. Vois alkaa sopimaan. Mä olen reissussa viikonloppuna mut tulen kyllä sieltä sunnuntaina, joten ainaki mun mielestä olis tosiaan hyvä sit joskus iltapäivästä vasta. Vaikkapa viiden aikaan. Mitäs muut sannoo? :)

Jos miitti on iltapäivän puolella, niin minäkin saattaisin ehtiä mukaan. Tuo Sentun ehdottama kello viis kuulostaa ihan hyvälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom