Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onhan niillä kieltämättä melko suolaset hinnat mut on ne kyllä laadukkaitaki ... ja muistakaa että tuotteilla on elinikänen takuu ;) eli jos tuote hajoaa ilman että te itse sen rikotte ni saatte uuden samanlaisen tai vastaavan tuotteen tilalle.

Miksihän monet miettii niin paljon, että uskaltaako tulla miitteihin mukaan? ... Itse ainaki oon onnellinen, että olen tapaamisissa ollut nyt mukana ja on saanu tutustuu niin ihaniin ihmisiin.:haart:

Ehdottomasti samaa mieltä! Ensimmäiseen miittiin minut "raahattiin" mukaan viime kesänä ja oli aivan mahtava tavata ensimmäistä kertaa samanhenkisiä naisia (siihen asti kun kaikki treenikaverit oli miespuoleisia)! Miitti venyi puolille öin, kun jäätiin 4 henkilön voimin puimaan vielä kisa- ja treeniasioita... :D Pancho-miitti ja pikkujoulut myöskin tosi hauskoja ja uusia tuttavuuksia kertyi. Ihana törmätä pikkujouluporukalla tuolla FAST-seminaarissakin, huomata miten alkaa pikku hiljaa tuntea niitä saman lajin parissa pyöriviä ihmisiä! Ja mikä olisikaan parempaa kun herätä aamulla tekstiviestin ääneen kun ensimmäinen oma esikuva pyytää kahville :D (kiitos Faidra kaikesta :haart: ) Ihan tavallisia ja tosi mukavia ihmisiä ne (me) kaikki on!

Minäkin täällä hehkuttelen, että kyllä vaan kannattaa miitteihin osallistua. Virkistää ja ilahduttaa aina, kun saa jutustella asioista ja jakaa kokemuksia!:)

Sitten tuosta tulevasta suununtaista:
Sorbettia tehdään tuolla Pikakokilla (josta minä niin haaveilen...:D ), mutta määrää piti vähän pienentää, joten Dharmi, 3-4 dl heraa riittää. Senttu, sopiiko, että pidetään mansikkamäärä kuitenkin samana?:) En tosin koskaan oo itse tuota sorbettia aiemmin tehnyt, joten en tiedä, kuinka tarkkaa mittasuhteiden kanssa on. Katsotaan, miltä näyttää ja laitetaan mansikoita sitten sen mukaan...?!

Mitäs ajatuksia tuosta kimppatreenistä tällä hetkellä? Olisko ideaa, jos sille järjestettäisiinkin ihan oma päivänsä?:) Toki siihen vois jotain muutakin ohjelmaa sitten keksiä.

Juu mä tuon sen sovitun määrän mansikoita. Toivottavasti mä muistan ne sit ostaa kun en omista pakastinta niin en oo pystynyt etukäteen vielä niitä ostaa!

Oisko se parempi pitää ne kimppatreenit joskus toiste. Meillähän oli jo viimeks se suunnitelma, josko se vaikka toteutus tässä joskus?? Oletko muuten Noora puhunut jo Faidran kanssa asiasta?

Zone-sarja -42%
Ok, otan vähemmän heraa siis mukaan.

Mä suunnittelin että käyn ennen tuota tupperi hommaa salilla sunnuntaina, joten skipitän :) Muuten kuulostais tosi hyvältä joskus, koska mulla on varmaan aika monessa liikkeessä tekniikka vähän niin ja näin.. :/ Niin vois olla kiva kuulla joltain muultakin mielipidettä :)

Iso kiitos Hermikselle :)) oli aivan huippua! Ei voi muuta sanoa.

Piti minunki heti tulla kiittelee mukavasta illasta. Illan emäntää ja muitakin! Oli mukava nähdä teitä kaikkia. Toivottavasti nähdään pian! Kun taas tuntui, että aika loppui kesken.

Juu aika meni kyllä super nopeasti! :)

Suurkiitos emännälle minunkin puolesta! Oli tosi mukava tavata kaikki paikalla olleet, ja lisäksi teimme muuten tosi hyvää ruokaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hermis kiittää myös omalta osaltaan-kiva kun tulitte! Oli aivan mahtavan kiva päivä!:) Kokkailut oli oikein onnistuneita ja seura oli mitä parhainta! Jutella olis voinut taas vaikka kuinka pitkään. Otetaan pian uusiksi!? Se kimppatreeni olis huippujuttu! (Saatiinpas muuten meidän Tupperware-edustajakin innostettua pelkästään meidän juttujen perusteella salille ja aikoi myös proteiinisorbettia tehdä kotona!;) )

Ohessa pari kuvaa päivän tuotoksista...:)

Liitteet

• Tupperiherkkuja.webp
    Tupperiherkkuja.webp
    156,6 KB · Katsottu: 206
  • Proteiinisorbetti.webp
    Proteiinisorbetti.webp
    70,4 KB · Katsottu: 165
Kiitos emännälle ja kanssasisarille myös minunkin puolesta! Kiva nähdä vanhoja tuttuja ja tutustua uusiin! Ruuat tosiaan olivat ihania! En malta odottaa, että saan käsiini tuon muffinssivuoan, mulla on jo sata käyttötarkoitusta mietittynä sille :D ! Otetaan tosiaan pian uusiksi, sitten kun tavarat tulee, niin olis kiva nähdä taas jossain merkeissä... treeni, ruokailu, hengailu... kaikki käy!

Moi Tampereen mimmit!
Olen tässä jonkin aikaa lueskellut pakkotoistoa ja ajatus on ollut tulla mukaan mimmi miittiin, mutta harmiksi työkiireiden takia en ole päässyt. Nytpä siis toivoisin saavani mimmejä taas kasaan ja yhteis happeninkiä aikaiseksi, olisi niin mahottoman kiva tutustua paremmin treenaaviin mimmeihin :rock:
Mitä mieltä olisitte risteilyn (esim turku-tukholma 12h )järkkäämisestä esim jollekin viikonlopulle? siellä olisi aikaa höpistä ja vaihtaa ajatuksia ja pääsisi pois arjen ympyröistä. Ta sitten ihan illan viettoa kisavideoiden( kellä niitä sattuisi olemaan vaan) ja kevyen naposteltavan parissa...
Eli innostuneita? niin alettais pohtia ajankohtaa. maaliskuun puoliväli?

Onpa kiva kun taas uusi mimmi ilmoittautuu.
Mä en oikein innostu tuosta risteilystä, mutta illanvietto vois olla taas tosi mukava! Jos tosiaan vaan jollai niitä videoita olisi, mutta tuskin sekään on välttämätön, uskon kyllä juttua riittävän muutenkin!

Ehkä mäkin oon tylsä, mut toi risteily ei oikein innosta. Sen sijaan illan istuminen muuten olis huippua jälleen kerran:).

Mie myös kannattaisin ennemminkin illanistujaisia kuin risteilyä, tällä hetkellä risteilyyn kun ei vaan ole aikaa eikä oikein energiaakaan. Kiva saada uutta verta mukaan touhuun! Ja kiitos muuten kaikille eilen leirillä olleille! Nuppu, Ardilla ja Senttu, voitteko laittaa mulle privalla teidän sähköpostiosoitteet, kuvia olisi tulossa! Hermionen spostiosoite mulla jo onkin...

Illanistujaiset kuulostaa mukavalta!:) Ei risteilykään hullumpi idea ole, mutta on tosiaan sitten niin aikaavievä juttu matkusteluineen kaikkineen, että nyt ei rahkeet riitä. Kesällä sitten Viikinsaareen vaikka?:)

:offtopic: Nooralle kiitos kuvista! Siellähän näkyi ihan valtavan upeita mimmejä!:D

Vähän sama juttu täälläkin, ei yksinkertaisesti ole aikaa risteilylle :/ Tuossa on yks viikonloppureissu jo tulossakin. Mutta illanistujaiset kuulostaa tosi kivalta idealta! :)

Teillä ollut ilmeisesti ihan huippua tuolla leirillä :) Senttu tuossa laittoikin mulle viestiä ja vähän kertoili. Mitenkäs muuten niiden tupperi kamojen kanssa, pitäiskö sillon kun niitä hakee niin olla just jotain miittinkiä vai mitenkä on suunniteltu? :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom