nojoo laske ipana mukaan! ^^ kyl mä nyt sen verran rohkee oon :D oon mä kai joskus jotain pelottavampaakin kokeillu (kuten vaikka epilaattoria...:lol2: ) tuun sitten palloileen new yorkin eteen jo puoli viis etten vaa myöhästy :thumbs:
en oo varma olinko vahvistanut mutta tulossa ollaan siis. Ja kaikki ujot vaan mukaan kans, tähän porukkaan on todella helppo tulla. Nähään sunnuntaina!
Noniin eiköhän meitä ole sit ainaki se 10.. Voisko Nuppu vaikka tehdä sen varauksen, kun eilen siitä jo puhuttiinkin..? Mä en taida keretä.
Kaikki nyt vaan pian ilmottaa tähän, että tuleeko paikalle niin voipi sit tehdä sen varauksen sen mukaan.
Mä voisin tulla kanssa, jos ipanakin kerran uskaltaa. Tosin ensin pitää käydä kummipojan synttäreillä, niin että pieni riski on myöhästyä, mutta yritän ehtiä ajoissa.
Hups, meinasi kokonaan unohtua tämä... Voisin tullakin mukaan, kun tuolla jo vihjailin, enkä ole New Yorkissa koskaan aikaisemmin syönytkään. Klo 17 siinä raflan edessä siis?
Pitihän se arvata että aina kun jotain kerrankin on suunnitellut tekevänsä niin plörinäksi menee... Kuumeessa himassa makailen. Harmittaa etten pääse, kun tätä odotin kovasti. Pitäkää oikein mukavaa. Ehkä ensi kerralla miekin pääsen. Nyyh...
:haart: kaikille miitissä olleille mimmeille! Oli taas niiiiiiiin mukavaa ja aika meni liian nopeesti, juttua ois riittäny vielä vaikka mistä. Oli huippukiva tavata uusia ja jo tuttuja mimmejä. Eikun uutta miittiä taas pian kehiin, eikös vaan?
Sähän olit Ardilla nopea!
Kiitokset minunkin puolesta kaikille, kivaa oli ja juttua riitti. Pian uutta miittiä, meillähän on jo monta paikkaakin tiedossa.:D
Oli kyllä mukavaa. Oli aivan ihana nähdä muita mimmejä! Juttua ois tosiaan riittänyt vaikka kuinka.
Harmi kun ei kaikkien kans päässyt juttelee, sovitaanko että seuraavalla kerralla on mentävä sellasen viereen istumaan kenen kans ei ole aikasemmi jutellut
Kiitos kaikille ihanille mimmeille mahtavasta illasta!:haart: Oli kyllä taas kerran aivan huippua ja aika hurahti hetkessä. Ootte te vaan niin parhaita!
Täällä odotellaan ainakin jo seuraavaa tapaamista innolla.