Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Klo 17 kuulostas ihan buenolle.Iteki kun pääsee dunista vasta su aamulla joskus kasin aikaan niin kerkeis pari tuntia nukkua..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Onpas kiva huomata, että meitä on tulossa ihan mukava määrä sunnuntaina!:) Tuo klockan viisi on hyvä aika. Tuolla edellä mietittiin sitä New Yorkia. Onko kaikille ok? Tietääkö kukaan, saako sinne tehtyä pöytävarauksia?

Onpas kiva huomata, että meitä on tulossa ihan mukava määrä sunnuntaina!:) Tuo klockan viisi on hyvä aika. Tuolla edellä mietittiin sitä New Yorkia. Onko kaikille ok? Tietääkö kukaan, saako sinne tehtyä pöytävarauksia?

Just äsken puhuin kaverini kans ja hän sanoi, ettei New York ota viikonloppuisin alle kymmenen hengen varauksia. Eli montakohan meitä on nyt tulossa? Jos saisi suunnilleen edes tietoon ketkä on varmasti tulossa niin helpottais tota varausta.:)

Mulle on sinänsä ihan sama.

Mä ainaki tulen ihan varmasti, mut voi laskea mukaan.
Yritin laskea äsken montako tuolla aikasemmin ois jo ilmoittautunut, mutta menin sekasin. :) Ja kun kaikki ei kait ole ihan varmoja tulostaan. Jos tosiaan nyt laskettais niistä ketkä varmana tulee..?

Mie tulen varmasti. Milloin tahansa minne tahansa...:D Kiva nähdä taas tuttuja pitkästä aikaa!

Vaikka en nyt ihan manselainen ookkaan (mutta tarpeeksi läheltä) niin haluaisin kovasti tulla faidran järjästämään videomiitinkiin! Sieltä sais varmaankin loistavia vinkkejä kisoja ajatellen...Joten voisin ainakin näin alustavasti lupautua osallistumaan siihen. Toivotaan että päivämäärä sopii mullekin sitten kun se on päätetty. Siistiä:D

Tulen varmasti. Olihan se nyt sunnuntai=?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Lelluttimen voi ainaski laskea mukaan ihan varmasti. Just tarkastin että homma käy..Ja kyllähän se käy..New Y kuulostaa ihan hyvälle paikalle.En ole koskaan siellä käynytkään..

videomiitti?

Faidra sanoi:
Videomiittiin vois tilata Amy Petersin Eat Sleep Breathe Figure -dvd:n tai Mindi O'Brienin fitness-dvd:n. Sen lisäksi mulla on jo kotona ennestään Tanji Johnsonin dvd poseeraamisesta, se on aivan loistava...

En osaa vielä sanoa sitä päivämäärää, kun pitää katsoa miten me saadaan uusi koti nyt kuntoon. ....

Mä ilmottaudun jo etukäteen seuraavaan videomiitinkiin by Faidra. Sitten kunnon ilmoo vaan kun aikataulu selviää että osaan järjestää ni että oon kans paikalla. Edellisen kerran kun olin ni oli mukavaa :).

voi munki tekis mieli tulla sunnuntaina, mutta mä en oo ikinä nähny ketään tampereen punttimimmiä :D mullon vähän ulkopuolinen olo... ja ujostuttaa :lol2:

Edelleen, kaikki me ollaan joskus toisemme ensimmäistä kertaa nähty. Eikä se niin kamalaa ollut, päinvastoin!:haart:

hmmm :) no voishan sitä tulla. ei täältä ole ku parikymment kilometriä tampereelle matkaa ^^

Tulet katos mukaan vaan!!!Pitäskö sitä sopia et nähään jossain siinä viideltä vai onko joku kysellyt noista pöytävarauksista enemmän?

Moi!
Taisi olla niin et alle 10 hengelle ei saa tehtyä pöytävarausta (luki aiemmassa postauksessa) Mut mun mielestä olisi kiva jos näkisimme vaikka siinä raflan edessä 17.00, kun en tosiaan tiedä kenenkään numeroa ja välttämättä ulkonäöltäkään en tunnista mimmejä=)
Niin ja Ipana tuu rohkeesti mukaan, minäkin menossa ekaa kertaa...

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
voi munki tekis mieli tulla sunnuntaina, mutta mä en oo ikinä nähny ketään tampereen punttimimmiä :D mullon vähän ulkopuolinen olo... ja ujostuttaa :lol2:

Mulla on täällä ihan samat fiilikset... Keräilen nyt vielä täällä rohkeutta ja lajittelen tekosyitäni.

Älkää turhaan ujostelko, mahdollisimman nopeasti vaan ilmoitusta (ja mieluusti tietysti sitovaa sellaista) oletteko tulossa vai ette, niin saadaan tehtyä toi pöytävaraus jos se kymmenen raja menee rikki.:) Tietysti nähdään jossain ennen, ettei tarvi arvailla istuuko oikeaan pöytäseurueeseen.

Väsäsin listan jotka nyt on ilmottaneet, että sunnuntai käy klo 17.00

Hermione
Nuppu
Dharmi
Noora
Eweliina
Lellutin
Ardilla
Mayd

Onkos Gillyanne miettinyt tuletko paikalle? Ja kun ipana ja miuku nyt vaan tulee rohkeasti paikalle niin tässähän on jo 10 kasassa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom