Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Voi ei, mulla on taas kriisi päivä. Aina välillä tulee näitä epäuskon päiviä kun tuntuu ettei tästä mun kropasta tule yhtään mitään. Vaikka pitäis ajatella että pikkuhiljaa jne.. Oon niin kateellinen niille kellä on oikeasti hyvä pohja lähteä liikkeelle..

Ei oo enää pitkä aika tuohon sunnuntaihin muuten :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no voihan prkl ... nyt mä suutun ... voiskos mullekki sitä kuvastoa kuitenki vipata ... tahtoo lisätä tupperivarastoa ;)

Voi ei, mulla on taas kriisi päivä. Aina välillä tulee näitä epäuskon päiviä kun tuntuu ettei tästä mun kropasta tule yhtään mitään. Vaikka pitäis ajatella että pikkuhiljaa jne.. Oon niin kateellinen niille kellä on oikeasti hyvä pohja lähteä liikkeelle..

Ei oo enää pitkä aika tuohon sunnuntaihin muuten :)

Näitä epätoivon fiiliksiä tulee varmasti jokaisen kohdalle joskus. Tärkeää kuitenkin se, että tietää itse tekevänsä kovasti töitä tavoitteiden eteen ja kyllä mä ainakin siihen uskon, että sinnikkyys palkitaan!:thumbs: Voimia!:haart:

Tuo sunnuntai on ihan kohta jo, jihuu!:)

Niinhän sen pitäis olla, sitkeällä yrittämisellä. Onhan tässä nyt muutosta tapahtunut, mutta kun ne lihakset puuttuu :D Ja kun tuo kesä alkaa olla lähellä niin ei kamalasti viittis painoa kerätä että ehitisi pudottamaan. Tuntuu tosin ettei ehdi päivässä syömäänkään niin että saisi sitä..

Positiivista on se että jotain on kuitenkin tapahtunut. Vaikkei ole paino pudonnut niin jenkkakahvat on pienentyneet 2 senttiä :D (mitenköhän mahollista :P)

Ootteko te kaikki nyt siis menossa tuonne fastin seminaariin la? Katselin ettei ole pahan hintainen, oon vaan itse töissäkin sillon.. damn.

Dodi, nyt on viikko sitten enää :) on niin hiljasta täällä, että laitetaan nyt välillä jotain niin näyttää edes että olis keskustelua :)

Ei ole vielä esitettä näkynyt muuten :&

Alkuviikolla ilmoitin osallistujat Tupperi-edustajalle, joten uskaltaisin luvata, että nyt alkavan viikon alussa edustaja lähettää tulijoille esitettä sun muuta. Ainakin kovasti toivon niin!:) Pian nähdään!

Zone-sarja -42%
Olipas hauska nähdä tuttuja seminaarissa (nuppu, Hermione, Senttu ja Faidra)! Ja mahtava päivä muutenkin, lisää tsemppiä ja vinkkejä tuli roppakaupalla :D ! Sinne kutsuille lupailin sen kanan tuoda... missäs muodossa kyseinen elintarvike tulikaan olla? Siis leikkeleitä vaiko paistisuikaleita vai jotain muuta? Ja paljonko tarvitaan?

Ja Dharmi, kyllä sitä muutosta alkaa sieltä näkymään :thumbs: ! Kaikki on joskus lähteneet nollasta liikkeelle, itse olen aloittanut jokaisen liikkeen pari vuotta sitten niillä Hulkin mainostamilla vaaleanpunaisilla käsipainoilla ;) . Kroppa muuttuu hitaasti mutta varmasti jos jaksat vain treenata ja syödä oikein! Itse olen kerännyt painoa lisää pari kiloa syksystä, tuona aikana selänympärys kasvanut, lantio kaventunut. Eikä se muutos omaan silmään erotu, ei sitten millään!

Olipas hauska nähdä tuttuja seminaarissa (nuppu, Hermione, Senttu ja Faidra)! Ja mahtava päivä muutenkin, lisää tsemppiä ja vinkkejä tuli roppakaupalla :D ! Sinne kutsuille lupailin sen kanan tuoda... missäs muodossa kyseinen elintarvike tulikaan olla? Siis leikkeleitä vaiko paistisuikaleita vai jotain muuta? Ja paljonko tarvitaan?

Itse olen kerännyt painoa lisää pari kiloa syksystä, tuona aikana selänympärys kasvanut, lantio kaventunut. Eikä se muutos omaan silmään erotu, ei sitten millään!

Samoin, mukava törmäillä tuttuihin! Ja sunnuntaina päästäänkin sitten paremmin ajan kanssa vaihtamaan kuulumisia!:)
Jos korvataan niitten kananmuna-cocottejen valmistuksessa pekoniviipaleet kalkkunaleikkeleillä, niin toisitkos niitä leikkeleitä sitten?:) Kaksi pakettia vois olla aika hyvä määrä.

Hienoja saavutuksia sulla, jatka samaan malliin!:thumbs:

Kiitti Ärrä, nyt mä varmaan ainakin sorrun sen ostamaan...:lol2:

Mun on pakko hehkuttaa:D

Tänä aamuna otin pakkasesta mansikoita, annoin niille puoli minsaa mikroo ja sit pikakokilla "säleiks". Aivan loistavaa!!! Ei liian vetistä rahkaan ja Niin Helppoa:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ketäs nyt siis on tulossa?

Varmasti lukee jossakin täällä mutta käyttekö missä salilla? :)

Tilasin tossa VIPitkin :) niin juu olisin voinut varmaan sanoa, käyn itse Hatanpään K10llä :)

Mie olen tulossa. Treenipaikkana toimii Tampereen teknillisen yliopiston molemmat salit.

Miksihän monet miettii niin paljon, että uskaltaako tulla miitteihin mukaan? Itsekkin kyllä sitä joskus pohdin, että kehtaakohan sitä minnekkään mennä kun on tämmönen jne.. Mut mun mielestä kannattaa pitää mieli avoimena ja muistaa kuinka antoisaa on tutustua samanhenkisiin ihmisiin! Itse ainaki oon onnellinen, että olen tapaamisissa ollut nyt mukana ja on saanu tutustuu niin ihaniin ihmisiin.:haart:
Eli rohkeasti vaan kaikki mukaan! Ois niin mukava tavata lisää uusia kasvoja!

Kyllä olisin paljosta jäänyt paitsi, ellen ois tonne pikkujouluihin eksynyt:). Rohkeasti mukaan vaan, ihan tavallisia tallaajia me kaikki ollaan!

Niin ja tänään muuten tuli viimein Tupperi-postia!:)

Juu no itse oon onneksi aika sosiaalinen niin eipä oikeastaan edes nyt jännitä. Oon vähän semmonen että jännitän enemmän päätöstä tulenko vai en ja kun se on tehty niin mitä sitä turhaan ;)

Kävin kans joskus fressillä (lähinnä jumpissa) mut sitten meni hermot siihen väentungokseen jne :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom