Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pikakokki:rock:

Kiitti Ärrä, nyt mä varmaan ainakin sorrun sen ostamaan...:lol2:

Heih, eli kutsujen ajankohta olisi siis sunnuntai 11.2.2007 klo 15.00, paikkana mun koti, osoitteen saa joko siitä postitse tulevasta esitteestä tai jos aiemmin haluaa, niin privana voin postitella.

Kutsuilla tapahtuvaa kokkailua mietin ja tällaista ideoin:
-kananmuna-cocotteja; tehdään sellaisiin muffinsivuokiin, jokaiseen tulee pekonia, kananmunaa, tomaattia ja basilikaa. Mietin, että tuon pekonin vois varmaan korvata myös vaikka kalkkunan leikkeleillä niin halutessaan?!
-salaattia; lajilla ei väliä, tonnikalaa, kanaa, mitä tahansa!:)
-jälkkäriksi mansikkasorbettia; mansikoita, mansikanmakuista heraa, banaania ja vettä/maitoa (kiitti Faidralle blogista:thumbs: )

Miltä kuulostaa?:)
Onko kenelläkään muuten mitään allergioita, joita pitäis ottaa huomioon?
Pihi emäntä myös kyselee, voitaisko jakaa ruokahankintoja, jos jokainen tois mukanaan vähäsen jotain? Jos nimittäin joku muukin syö yhtä paljon kun mä, niin joudun muuten ehkä ostamaan kaupan tyhjäksi!:lol2:

Kiitos vielä kaikille viesteistä, on meitä jo ainakin viisi!:thumbs:

Menu kuulostaa hyvältä! Tottakai osallistutaan muutkin kustannuksiin (tai siis ainakin omasta puolestani näin), kerro vaan mitä voin tuoda! Villi idea: kutsujen jälkeen (jos vielä ehtii) salille yhdessä?

Joo tottakai voidaan porukalla maksaa ruoat. Kuulostaa kyllä tosi hyvältä. Mä en ehkä oikein tykkää tuosta pekonista, että sen vois tosiaan korvata vaikka kalkkunalla jos se vaan sopii :)

Toivottavasti tuo menu sopii muillekin?!:)
Jos jakaisi noita tuomisia vaikka tähän malliin(tyyliin:valitse seuraavista yksi):
- mansikanmakuista heraa n. 5-6dl
- 14 kananmunaa
- 3-4pss pakastemansikoita
- salaatin "lihaisa osio", eli onko se sitten kanaa??
Ja minä sitten hoitelen loput.
Eli tähän mennessä on neljä ilmoittanut tulevansa, sen mukaan noita jaottelin. Toki vieläkin ilmoittautumisia vastaanotetaan!:)

Noora, kimppatreenit ois kiva käydä heittämässä!:rock: Tuo mun lähisalini on sunnuntaisin vaan kuuten auki, joten saattais tulla turhan kiire siellä. Mutta eikös esimerkiksi GoGolle pääse kerran ilmaiseksi tutustumaan, jos sinne sitten porukalla suunnattaisiin?! Park näyttäisi ainakin olevan yhdeksään auki. En sitten tosiaan yhtään tiedä, millainen sali siellä on...? Ja onhan niitä muitakin saleja täällä suuren suuressa mansessa...:)

Ehdottomasti kustannukset vaan jaettaviks! Jos mä vaikka toisin noita kananmunia, niitä tulee muutenkin rahdattua aina kaupasta vähän reilumpia määriä.:D

Kimppatreeni kuulostaa hyvältä, mutta mielelläni en maksa GoGon järkyttävän hintaista kertamaksua. Jos sen sais sillä tutustumiskertana niin kelpaa.:) Parkin sali ainakin on ihan jees, Citystä en tiedä.

Minäki oisin ottanu nuo munat, mutta nuppu ehti ensin :)
Jos mä tuon sit nuo mansikat.
Oishan se mukava treenailla yhdessä mut mielellään tosiaan sellaseen sit mihin ei tarvi maksaa mitään älytöntä kertamaksua.

mä en kyllä uskalla vielä luvata tulevani kun en edes tiedä missä oon töissä tammikuun jälkeen ja minkälaiset työajat tulee olemaa ... mut ilmottelen sit lähempänä pääsenkö tulemaan ja voin vaikka sit rahallisesti osallistua noitten kustannusten jakamisee

Mä harkitsen vielä. Kun jänskättää niin että en tiedä viitsiikö tulla :) Jos te oottekin kaikki isoja ja pahoja sekä lihaksikkaita körmyjä :D

Zone-sarja -42%
Tule nyt vaan mukaan. Mä ainaki olen tämmönen ruipelo, että ei oo mitään syytä huoleen! Ja voin luvata muidenki puolesta, että kaikki on kyl tosi mukavia mimmejä, että mukaan sieltä vaan!!! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toivottavasti tuo menu sopii muillekin?!:)
Jos jakaisi noita tuomisia vaikka tähän malliin(tyyliin:valitse seuraavista yksi):
- mansikanmakuista heraa n. 5-6dl
- 14 kananmunaa
- 3-4pss pakastemansikoita
- salaatin "lihaisa osio", eli onko se sitten kanaa??
Ja minä sitten hoitelen loput.
Eli tähän mennessä on neljä ilmoittanut tulevansa, sen mukaan noita jaottelin. Toki vieläkin ilmoittautumisia vastaanotetaan!:)

Moi! mää voin tuoda tota salaattii varten sitä kanaa, osiko joku filepaketti josta palastelee joko ennen tai jälkeen kypsennyksen vai muita ideoita?

Toi hera ei käy mulle laktoosin takia, mutta pärjään ilman sorbettiakin :)

No jos kerran on muitakin ruipeloita niin kyllä mä tulen :D

Voin tuoda tuon heran sitten. :) eihän se mennyt jo? Missäs päin hermione asustelee?

Hei, hienoa jos saadaan lisää tulijoita mukaan! Siispä katriina2, Dharmi ja Ashta, tervetuloa!:)

Ardilla, tuo kanafileepaketti on oikein passeli siihen salaattiin, sopii hyvin! Käykö sulle mikään hera? Saapihan sitä myös vähälaktoosisenakin ellei jopa ihan laktoosittomanakin. Musta vaan tuntuu niin kurjalta, jos jäät kokonaan ilman. Haluatko tilalle jotain muuta?:)

Dharmi, laitatko vaikkapa meiliä mulle, niin saisin sitten sun osoitteen myös? Ja kiva, jos tuot tuon heran, ei sitä vielä kukaan ehtinyt valita!:)

Ja voihan tuohon meidän menuun lisätä vielä jonkun ruokalajin, jos todellakin niin hyvin käy, että osallistujamäärä kasvaa, niin pääsee jokainen kokkailun makuun!:rock:

Hei, hienoa jos saadaan lisää tulijoita mukaan! Siispä katriina2, Dharmi ja Ashta, tervetuloa!:)

Ardilla, tuo kanafileepaketti on oikein passeli siihen salaattiin, sopii hyvin! Käykö sulle mikään hera? Saapihan sitä myös vähälaktoosisenakin ellei jopa ihan laktoosittomanakin. Musta vaan tuntuu niin kurjalta, jos jäät kokonaan ilman. Haluatko tilalle jotain muuta?:)

Ok hyvä juttu. Ja mää voin ihan hyvin ottaa entsyymitabletin :D joka pilkkoo laktoosia, joten kaikki käy!

Hmm ... moneltas ne kutsut olikaan? En jaksa ruveta selaamaan ja ettimään ... kun mulla loppuu työt neljältä että jos ne on sen jälkee ni oon messissä

Kutsut alkaa kolmelta.
Voi hitsi, miks työt aina häiritsee muuta elämää?:confused: :lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom