Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
joo mullekki passaa tuo helmikuu paremmin ku tammikuun oon vielä koulussa suorittamassa loppukokeita ... jospa ois sit vähän parempi rahatilannekki ni vois kasvattaa tuota tupperivarastoa :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun muistaakseni niissä on muutama runko mitä eri vaihtoehtoja voi tehdä ja niistä voi sit valita ... tosin se juttuhan on voinu muuttua nyt sillä aikaa kun en oo ollu touhuissa mukana ja silloin se vasta oli ihan uus juttu.

Kivempihän se olis jos siinä on jotain tekemistä :DD Mutta siis täytyy myöntää että en oikeasti ole yhtään mikään tupperi ihminen :) Mutta ei sen väliä, olis kiva osallistua silti =)

Ollut vähän hiljainen keskustelu täällä :) no ehkä se piristynee kun mennään lähemmäs helmikuuta. Onko treen tytöillä muuten jotain suuria haaveita kesäkunnosta?

Kieltämättä, vähän hiljaista on ollut...:D

Miltä teistä tuo 11. helmikuuta näyttää, sopisko se? Olis kyllä oikein mukavaa, jos kaikki halukkaat pääsisi tuolloin tulemaan!:)

Soitan tällä viikolla Tupperiedustajalle ja kyselen lisää tuosta Taste of Tupperware-jutusta. Kerron sitten teillekin, mitä kuulin.

Ja Dharmi, tää tyttö ainakin haaveilee jo kesästä ja kesäkunnosta!:thumbs: No joo, mietiskellyt oon, että kaloreita voisi alkaa pikkuhiljaa pudottelemaan. Vähän jänskättää, kuinka käy, kun tähän asti kuitenkin kalorit ollu vain ja ainoastaan nousussa... Treeniohjelmaa ajattelin vaihtaa kolmijakoisesta kaksijakoiseen ja katsella, miten se vaikuttaa kehittymiseen ja palautumiseen. Hirmunen tsemppi on päällä koko ajan ja jouluna oli jo ikävä salille!;)
Tsemppiä myös kaikille muillekin!:rock:

Joo täälläki mietitään kesäkuntoa.. tosin täällä mietitään, että jos niitä kaloreita yhä edelleen nostais vaan rohkeasti! Treenaaminen on ollut aika kevyttä viime aikoina, mutta selkä alkaa jo onneksi antaa parantumisen merkkejä! :) Pystyy jo kumartumaan ihan normaalisti eikä mitään särkyä ole enää tuntunu.. mutta silti ollaan yhä varovaisia!
Pitää alkaa sitten myöhemmin miettimään, että jatkanko kokeilee 4-jakoista vai miten. Mutta sen tiedän, että heti kun pystyy taas treenaa täysiä niin jalat alkaa saamaan kunnon rääkkiä!

Niin ja tuo 11. helmikuuta sopii edelleen hyvin. Toivottavasti pääsis tapaa taas muita mimmejä :)

Onkos teillä muuten jotain messenger osotteita tms? Pystyis vaihtamaan ajatuksia muutenkin kuin tätä kautta :) Eiköhän tuo helmikuun päivä saada onnistumaan.

Itse treenaillut nyt puolisen toista kuukautta (vasta!). Ensimmäistä kertaa treenaan tosissani salilla ja tuloksiakin on tullut ihan jonkunverran, en tosin ole ottanut aloituskuvia. Tulokset nyt on lähinnä sitä että itsestä tuntuu että näyttää ryhdikkäämmältä ja vatsasta fläsää lähtenyt vähän. Treenipainoja olen saanut nostettua ihan kivasti tähän mennessä jo :) Kiva kun olen itse ihan innoissani että olen kerrankin löytänyt kivan ja motivoivan harrastuksen joka ennenkaikkea tuo tuloksia! Muut ihmiset ei sitten olekaan olleet niin innoissaan :O)

Itsellä on tavoite saada itseni ns. kesäkuntoon kesäksi. Kummallista kyllä oma kauneusihanne ei riitä siihen että haluaisin välttämättä mitään leveempää selkää tms :) haluaisin lähinnä olla timmimpi, mutta onneksi niitä lihaksia ei tosiaan synny vahingossa eli treenailen niin kovilla painoilla kun vaan jaksaa ja pystyy ja saa toistoja kuitenkin aikaan :) Itsellä on ollut semmonen 3 vuoden projekti että olen päässyt nykyiseen kuntooni edes ja olen ihan tyytyväinen sinällään, kun ei tuolla kaupungilla tarvitse alasti kävellä :D

Nyt tiedätte mustakin edes jotain :) En tiedä miten te muut olette aiemmin ehtineet keskenänne tutustua mutta toivottavasti pääsen helposti mukaan juttuun :)

Onkos teillä muuten jotain messenger osotteita tms? Pystyis vaihtamaan ajatuksia muutenkin kuin tätä kautta :)

En tiedä miten te muut olette aiemmin ehtineet keskenänne tutustua mutta toivottavasti pääsen helposti mukaan juttuun :)

Höh, yritin just tehdä messengerosoitetta, mutta en saanut laitettua siihen mitään muuta kun hotmail.com-loppuisen osoitteen. Eikös siihen ainakin ennen oo saanut laitettua minkä tahansa sähköpostiosoitteen?! :david: ...

Nuo joulukuiset pikkujoulut oli ensimmäinen miitti, johon osallistuin ja ei ollut yhtään mitään vaikeuksia päästä juttuun mukaan! Miksipä siis sullakaan - mukaan vaan!:)

Elikäs, tuollaisilla Taste Of Tupperware-kutsuilla olisi tarkoitus tehdä 2-3 erilaista ruokaa; alkupala, pääruoka ja jälkkäri. Kuitenkin pitäis olla jotain nopeeta ja helppotekoista, ettei siihen ruuanlaittamiseen menis paljon aikaa. Mulle tuli heti mieleen ne pikkuleivät, joista oli pikkujouluissa puhetta...:D Onko teillä tiedossa jotain hyviä ohjeita? Joku piirakka esim.? Salaattikin ois nopee.

Tuo ajankohta ennen ystävänpäivää onkin muuten ihan hyvä, koska silloin ois kuulemma jotain ystävänpäivätarjouksiakin.:)

Kiva ollut lueskella tätä keskustelua, on pitänyt monta kertaa kommentoidakin, mutta ennen tätä en ole (muka) ehtinyt :D . Tuo 11. päivä sopii mulle ainakin näillä näkymin. Kiva taas nähdä samanhenkisiä ihmisiä, pikkujouluissa oli ainakin hauskaa!

Resepteistä sen verran, että vaikka olenkin maailman huonoin kokki, niin kanasalaattia osaan ainakin tehdä. Olen myös yrittänyt kehittää sitä pikkuleipäreseptiä, josta miitissä puhuttiin :) . Myös nupun mainitsemia rahkalettuja kokeilin ja suosittelen kaikille! Sellaisen myös keksin, että kun niistä letuista tekee pienempiä, niin ne saa helpommin ehjänä pannulta irti. Myös Faidran blogissa taannoin mainittua mansikkasorbettia kannattaa ehdottomasti kaikkien kokeilla, oon ite syönyt sitä päivittäin pari viikkoa, nytkin on yksi satsi pakastimessa jäätymässä :D (minäkö, ahmatti...)

Kesäkunnosta... toivottavasti ollaan kesällä paremmassa kunnossa :) Tarkoitus olisi ottaa aerobinen takaisin kehiin, jos vaikka pari kiloa tippuisi ja bikinit näyttäisi paremmilta ;) Muuten kyllä keskitytään lihasmassan hankkimiseen, varsinkin yläkroppaan.

Villi idea: miten olis mimmimiitti Pyynikin uimarannalla joskus kesällä? Eväitä, kevyttä urheilua tai vaan auringonottoa? Viime kesänä vietin siellä pari päivää yksin, ja mietin että olis ollut kiva jos olisi ollut seuraa kun kaikilla kaveriporukoilla näytti olevan niin hauskaa... mutta kesään on vielä aikaa, ehtii miettiä myöhemminkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oioi, Nooran Pyynikki-idea kuulostaa loistavalta!:)
Mulle pitäis kans tällä tietoa sopia toi 11.2. Ja ehdottomasti jotain kokkailuja kehiin, vaikkei munkaan taidoissa kehumista ole. Saattaa ehkä ollakin ihan hyvä juttu vähän opetella lisää;).

Kesäkunto taitaa jäädä vain haveeksi, koska en millään malttaisi dieetata, kun kuitenkin tarkoitus olisi saada lihasta. Siinä sitten taas kehitys hidastuisi, jota en kuitenkaan halua tähän väliin. Tosin nää kasvaneet jenkkikset ja leventynyt perä on alkanut tässä lähiaikoina silloin tällöin ottaan päähän, että mieli kyllä tekisi vähän kiristellä kesää kohti. Tuskin sitä kuitenkaan tuun vielä tekeen.

Siis mitä rahkalettuja? :) njaminjami!!

Ei tuo pyynikki juttu kuullosta ollenkaan huonolta, kunhan vaan on semmosessa kunnossa että kehtaa tulla ;)

Itse oon miettinyt tätä kesä juttua että kokeilisiko tosiaan nostaa painoa, kun nyt olen lähinnä yrittänyt sitä ehkä vähän tiputtaakin että saa rasvoja puis.. Toisaalta olen ollut ihan tyytyväinen näin mutta kaipauksessa olisi toisaalta saada sitä lihastakin ;) Mutta kesään taas ei ole mikään järkyttävän pitkä aika, että koittaiskohan lisätä sitä painoa vasta ens syksynä enemmänkin. hmmph.. :/

Zone-sarja -42%
Nuppu anto mulle rahkalettujen reseptin, kokeiltu on, aivan ihania, ihan kuin oikeita lettuja!

Resepti:
4 munaa (itse laitoin kaikista vain valkuaiset)
250 g maitorahkaa
makeutusainetta maun mukaan
4 rkl ruisjauhoja (muutkin jauhot käy...)
1 tl vaniliinisokeria tai -esanssia (itse aina unohdan)

Ainekset sekaisin ja annetaan turvota 1/2 h. Paistetaan miedolla lämmöllä (vähän rasvaa voi laittaa) ja irrotetaan varovasti. Itse olen tehnyt sellaisella pannulla, millä tulee 6 pientä lettua kerralla, siitä pannusta irtoaa ainakin tosi hyvin letut ehjänä (isoje lettuja on kuulemma vaikeampi saada pysymään ehjänä).

Suosittelen kokeilemaan!

Villi idea: miten olis mimmimiitti Pyynikin uimarannalla joskus kesällä? Eväitä, kevyttä urheilua tai vaan auringonottoa? Viime kesänä vietin siellä pari päivää yksin, ja mietin että olis ollut kiva jos olisi ollut seuraa kun kaikilla kaveriporukoilla näytti olevan niin hauskaa... mutta kesään on vielä aikaa, ehtii miettiä myöhemminkin.

Huippuidea!:) Tuo me toteutetaan!

Ruokaideoitakin jo tullut vaikka kuinka monta - hieno juttu! Rahkaletut on ihania, mutta niitten tekemisessä menee jonkun verran aikaa, joten en tiiä, kelpuuttaako konsulentti niitä. Mun puolestani kyllä sopii!:kuola: :) Tuo mansikkasorbettikin on varmasti tosi hyvää! Tietysti vois tehdä niinkin, että tekis jonkun tuhdimman pääruuan (jotain pastaa tai wokkia esim) ja sitten jälkkäriks jotain? Tässä kesäkunnosta haaveillessa kukaan ei kai niin kauheesti halua peruspullaa ja kakkuja syödä?! Vai?:rolleyes:

Onkos muuten tulijoita tuonne Fastin seminaariin Tampereelle helmikuussa?:)

Treeni-intoa uudelle vuodelle 2007!:thumbs:

Täältä tullaan ainakin tonne seminaariin, sattuu oleen just sillon mulla muuuten synttärit:D Kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta, ei voi jättää menemättä.

Mä kans ehdottomasti tulossa seminaariin! Tosi mukava, että tuollaisia järjestetään. Tässähän alkaa olla mukavasti ohjelmaa helmikuulle kun on tuo seminaari, tupperi kutsut ja treenileiri :)

Kivaa, että löytyy tulijoita tuonne seminaariin - pian nähdään!:)

Oottehan pitänyt mielessänne muovikipposet ja kupposet?!:lol2: Sain tänään nimittäin postia Tupperware-konsulentilta. Tarvitsee tulijoiden nimet ja osoitteet että voipi lähettää kaikille etukäteen esitteitä ja kuvastoja. Niitä voi laittaa mulle joko privaviestinä tai sitten mailata tuohon alla näkyvään osoitteeseen, kiitos ja tervetuloa!!!:)
Ja jos ideoita tulee niitten ruokien suhteen, niin se ilahduttaisi kovinkin paljon!

Ooh, tupperware-kutsut, voisko olla enemmän naisten hömppää (mahtavaa!) :lol2: Hitsinvitsi ku mäkin haluaisin mukaan, mutta ollaan vielä 11.2. vetämässä sitä FTA-kiertuetta. Liikenisköhän semmoista esitettä siitä huolimatta mullekin niin voisin pistää tilauksen sisään jos muutkin tilailee jotain? Tarvetta uusille ruokapurnukoille olis...

Btw, kannattaa ostaa Tupperwaren kuorimaveitsi. Ei oo sen voittanutta... nimim. "puoli kiloa porkkanoita päivässä on vähän".

Ooh, tupperware-kutsut, voisko olla enemmän naisten hömppää (mahtavaa!) :lol2: Hitsinvitsi ku mäkin haluaisin mukaan, mutta ollaan vielä 11.2. vetämässä sitä FTA-kiertuetta. Liikenisköhän semmoista esitettä siitä huolimatta mullekin niin voisin pistää tilauksen sisään jos muutkin tilailee jotain? Tarvetta uusille ruokapurnukoille olis...

Btw, kannattaa ostaa Tupperwaren kuorimaveitsi. Ei oo sen voittanutta... nimim. "puoli kiloa porkkanoita päivässä on vähän".

Jeps, kutsujen järjestäminen on aina mukavaa!:)
Höh, tosi harmi, kun et pääse tulemaan. Mutta sulla on hyvä syy miks et voi tulla!:rock: :)

Toki saat kuvaston sinäkin, työllistetään postin väkeä oikein kunnolla!

Kiitti vinkistä, mä olen tähän asti käyttänytkin kuorimaveitsenä juustohöylää... Mä haaveilen tuosta Pikakokista, joka hienontaa vihannekset, vatkaa kastikkeet jne...:lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom