Tampereen mimmit, huhuu! (miittien suunnittelua!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tintsu
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Voi rähmä. Epähuomiossa sovin toisen jutun päällekkäin miitin kanssa (jonka ehdin jossain välissä jo unohtaa) enkä pääsekään tulemaan. Näin käy kun on liian paljon ajatuksia ja liian pieni pää. :wall: Ensi kerralla sitten... Hauskat miitit kuitenkin teille, jotka sinne olette menossa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Harmi kun ette päässy mukaan. Oli nimittäin tosi mukava istuskella ja jutella samanhenkisten mimmien kanssa! Toivottavasti nähdään pian uudestaan :)

Oli kyllä mukavaa!:) Toivon kans, että pian nähdään uudestaan!

Pikkujoulupaketti oli ihana protskuylläri!:haart: Nyt vaan kanapastaa kokkailemaan!;)

Kiitos vielä kaikille mimmeille, oli hauska ilta ja aika meni kyllä uskomattoman nopeasti:haart:. Toivottavasti sais järkättyä jotain pian uusiks, ei malttais oottaa siihen leiriin asti:).

Niin ja Noora, jos voisit lähettää vaikka privana sen keksireseptin, koitin sitä äsken muistella (olin jo alkamassa tekeen saman tien kun tänne oli ilmestynyt banaanejakin), mutta ainakin protskujauhon määrä oli vähän hakusessa.

Zone-sarja -42%
Toivottavasti teillä oli hauska syömisreissu :)

Itse en sitten päässyt tulemaan kun oli sovittu syöminen toisessa paikassa poikaystävän vanhempien kanssa. Mutta ens kerralla kun menette voisin liittyä seuraan :)

Osasyynä siihen miksei vielä viitsi tulla on se, että olen niin noviisi tosiaan vielä näissä jutuissa, vaikka ruokavalion puolesta olen aiemminkin ollut tarkka. (painonpudotuksesta se lähti) Mitäköhän tässäkin nyt on järkeä täällä selittää :D No tulipahan sanottua :nolo:

Mutta tosiaan ens kerralla, jos päivä vaan on sopiva niin tulen teitäkin tapaamaan. Minkäslaisella ikähaarukalla eilen kokoonnuitte? Ihan näin btw..

Kannattaa muistaa, että jokainen meistä on joskus aloittelija, eipä itsellänikään ole kovin pitkä treenitausta takana. Koko ajan oppii kuitenkin uutta ja eteenpäin pääsee kun vaan on rohkea ja lähtee mukaan esim. näihin miitteihin. Aina kun voi oppia jotain uutta jne.. :)

Eikös me oltu iältämme siinä 21-23v väliltä kaikki.

joo no täytynee käydä vilkuilemassa täältä välillä :) Juu eikun itse olen 20 niin ajattelin että miten mahtaa ajatusmaailmat muuten mennä yksiin :)

No kyllä meillä ainakin eilen mielestäni meni loistavasti yksiin:). Eikä siinä niinkään iällä väliä kun on muuta yhteistä. Rohkeasti mukaan vaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
*muistelee vieläkin mukavia pikkujouluja...* :)

Tuli luvattua eräillä Tupperware-kutsuilla ollessani, että ensi vuoden puolella emännöin sitten minäkin yhdet Tupperit... Löytyykö mimmeiltä kiinnostusta näitä maanmainioita muoviastioita kohtaan?:D

Olis kivaa taas päästä vaihtamaan kuulumisia treeneistä ja muista jutuista, ja tässähän voitais yhdistää se meidän nyyttäri-ideakin!?

Samoin, jos päivä vain käy... noita muovikipposia kun tuntuu katoavan milloin minnekin :) Sen siitä saa, kun ottaa omat eväät kavereiden luokse mukaan... niitä mun purkkeja ja purnukoita on varmasti ympäri tuttavapiiriä!

Itse tuppereita myynenä voisin kyllä liittyä mukaan ... ois mukava nähä mitä kaikkee uutta ihanaa tässä on ehtiny tulee sillä aikaa ku en oo ollu mukana puuhissa :) Voisit muuten kysellä semmosia TasteOfTupperware (tai jotain sinne päin) kutsuja, semmosissa valmistetaan porukalla herkkuja tupperikalustolla eli pääsee ihan käytännössä kokeilemaa niitä tuotteita ... vois olla ihan hauskaa :hyper:

Tupperit itsessään on kivoja, tosin kalliita. Kutsuilla yleensä saa aina koittaa takoa järkeä itselleen ettei vaan ostaisi :DD

Jeps, kyllä tää nyt ne kutsut järjestää ja tuo Ashtan vinkkihän oli ihan loistava!:)

Onko teillä toiveita, minkä tyyppistä ruokaa sitten laiteltaisiin?

Päivä on ihan sovittavissa oleva juttu. Lauantai tai sunnuntai vois olla päivänä paras ja olisko se sitten tammikuussa tai helmikuun alussa? Miltäs muilla aikataulut näyttää? Myyjän kanssa alustavasti vähän puhuttiin, että päivä olis ollut tuo 11.2. mutta varmasti vaihtaminen vielä onnistuu.:thumbs:

Tupperit itsessään on kivoja, tosin kalliita. Kutsuilla yleensä saa aina koittaa takoa järkeä itselleen ettei vaan ostaisi :DD

Totta!:)

Mutta jotenkin sitä vaan sitten hullaantuu ja yrittää uskotella itselleen, että kyllä mä ihan oikeasti tarvitsen tuollaista ja tuollaista... Nimimerkillä uuden muovisen juustokuvun omistaja :D

Mulle ainakin tuo helmikuun alku sopii hyvin. Tammikuu menee työharjoittelussa että sillon ehkä mulla on vähemmän aikaa ja voimia.
Ja jotai hyvää ruokaa tietenkin :) voisko sitä sit kokkailla ihan mitä vaan ?

Latest posts

Back
Ylös Bottom