- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
Renkaissa on yleensä kahden vuoden takuu. Kannattaa ottaa kuitti mukaan ja kokeilla onneaan! Mitä merkkiä muuten ovat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Renkaissa on yleensä kahden vuoden takuu. Kannattaa ottaa kuitti mukaan ja kokeilla onneaan! Mitä merkkiä muuten ovat?
Ei tullu kauppoja :D Renkaasta vyö poikki, mutta kun oli myös reikä läpi asti niin rengasliikkeen myyjä sanoi, että ei kannata mihinkään lähettää maahantuoja sanoisi, että "ulkoinen isku, ei korvata.." Antoivat tilalle "lähes" talvirenkaan näköisen käytetyn Goodyearin, eikä tarvinu töistä maksaa mitään. Renkaan merkki on Master. Totesin kauppiaalle etten ainakaan tälläsia seuraavaks osta, kun esim Ässän pinnoitetut on aiemmin kestäny ihan hyvin, myyjä totesi vastaan etten tälläsiä sulle enää myykään, ovat lopettamassa kyseisen merkin myynnin..
Ahaa, ne olivat siis masteria ja pintamallina arvatenkin nordic 1 (WANHAA tuotantoa).
Nykyisin masterit on taas sitten ihan eri tasoa, nokian nordman + ja HKPL 4 pinnoilla.
Vitosenkin pintaa on. Nykyisin master ei paljoa ässälle laadussa häviä ja ässä on kuitenkin pinnoittajista paras.
Noissa pintana oli se vanha hakkapeliitta kuvio mitä sai varmaan Nokian renkailta joskus 90-luvun alussa:D Oliskohan se sitten Hakkapeliitta 1 vai onko se sitten justiinsa toi nordic 1..
Juurikin näin:D
Joo, tuota minä arvelinkin. Masterin nykyistä tuotantoa uskaltaa kyllä suositella mutta sen vanhan kanssa vähän niin ja näin....
Vaikkapa sillä tavalla, että kun painelet sitä kaasua niin auton nopeus ei muutu mihinkään. Vertaa esim. asfaltti vs. jää. Asfaltilla kun painelet kaasua huomaat auton kiihtyvän, kun taas jäällä kun painelet kaasua niin auto ei kiihdy läheskään samalla tavalla. Eihän tuota kirjaimellisesti itse kaasupolkimesta tunne mutta ei kai sitä tarvitse lukea kuin piru raamattua.Aloituspostauksessa lukee: Jos kuitenkin päätetään uusia vain kaksi rengasta on paremmat asennettava aina taka-akselille. Tämä siksi, että pystyttäisiin välttämään yllättäviä pidon menetyksiä. Kuljettaja tuntee vallitsevan kitkatason vaihtelut ohjauspyörän välityksellä etupyöristä, etuvetoisessa autossa myös kaasupolkimelta.
Miten se pidon menetys kaasupolkimessa tuntuu?
Ei mitenkään, sanon minä.
Miten se pidon menetys kaasupolkimessa tuntuu?
Ei mitenkään, sanon minä.
No ei kyllä ole ollut yhdessäkään autossa mitä olen ajanut kaasupolkimessa ole mitään "palautetta", oli pitoa tai ei. Yhtä tiukka, oli renkaita/pitoa/sähköä tai ei.Siinähän se just nimenomaan tuntuu.
Taisi olla misukka ja Hakka 7 samoissa pisteissä testeissä. Ihmettelen tuota misukan pärjäämistä?
Stainles: nokian hakka7 on paras valinta.
Miten nastat säilyvät esimerkiksi hakka 5:sessa ja 7:ssa?
.
No 7 tämän syksyn malli että eipä juurikaan kokemuksia nastojen lähdöstä. Mutta mielestäni kaikissa merkkirenkaissa voi aina miettiä sitä ajotyyliään jos nastoja lähtee ihan todella huomattavasti irti.
Mitä kitkoja Prayer suosittelisit koossa 225/40/18? Pitäisi löytää mahdollisimman hyvä setti mahdollisimman halvalla (yllätys) Nokian kitkoilla oon kolme talvea ajanut, pirun hyvät mutta myös pirun kalliit. Tekeekö Hankookin Icebeareilla mitään? Nelivetoauto on alla.
Aivan, unohtu :DLaitahan se kokokin...