En nyt tiedä miten suhtautua, kun tuo antaa normaaleiksi paineksi 2,2 eteen ja 2,0 taakse ja kuorman kanssa 2,4 eteen sekä taakse. Jos tuollaiset paineet laittaa, niin johan näyttää renkaat melkein puolityhjiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki jos sitä jäätikköä jostain löytyy mihin tuota nastamäärää pääsee hyödyntään;)tänään haettiin exän autoon uudet piikkifillarit, vanhoista oli lähes kaikki nastat helvetin tuutissa ja ajo oli jäisellä asfaltilla enemmän kuin jännää/vaarallista, oli kumielolla asiallinen myyjä joka ei yrittänyt myydä yhtään mitään vaan kertoi eri renkaista enemmän kuin asiantuntevasti ja antoi asiakkaan ihan itse tehdä ratkaisunsa, no exä kävi pohdintaa nordman 4, jotkut uuden contit(hassu kuviointi) ja hakka 8, sovittiin että jos valitsee hakka 8 niin minä maksan ilomielin 100€ koska autolla kuljetetaan minun lapsiani, eli alle meni nuo hakka 8:it, olihan ne hintavat mutta nyt on nastoja vaikka naapurille lahjoittaa ja ei tarvitse arpoa että onko jäällä pitoa