Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtiövastikkeiden vähentäminen vuokratulosta tyhjilt kuukausilta. Periaatteessa kai voi vähentää ne kuukaudet jolloin kämppää on aktiivisesti yritetty vuokrata, mutta millähän tuonkin todistaa jos ei käytä mitään palveluita asian hyväksi.
Miten aktiivista vuokralaisen etsiminen voi olla, jos ei käytä mitään palveluja asian hyväksi? Aktiivista odottelua puhelimen ääressä, jos joku vaikka sattuisi kysymään?
Nyt auttakaa tietämätöntä. Sain ystävältäni Stockalta kirjeen, että muutama huntti puuttuisi siitä summasta joka oikeuttaa näihin kanta-asiakasoptioihin.
http://http://www.stockmann.fi/portal/fi/kanta-asiakkuus/kanta-asiakasedut/optiot/ehdot_2009/
Mitä noista hyötyy? Hyötyykö mitään, koskaan, ikinä? Ihan voi vääntää rautalangastakin mulle.
Pakkis tietää aina parhaiten, joten varmistetaan vastaus yhteen kysymykseen.
Pitkän päivän ja parin oluen jälkeen olen ehkä liian väsynyt ymmärtämään seuraavaa.
"Asumismenojen jakaminen useamman asukkaan asunnossa
Jos asut yhdessä puolisosi kanssa, koko asunnon asumismenoista sinun osuudeksesi katsotaan aina puolet."
Case: Olen muuttamassa tyttöystäväni kanssa yhteiseen asuntoon ja molemmat aloitamme opiskelut ensi syksynä.
Oletetut asumiskulut on 750 €/ kk. Puolet tästä on 375€, mikä oikeuttaa täyteen 201,60 euron asumislisään. Kysymys kuuluukin, että saammeko me molemmat tuon 201,60 suuruisen asumislisän omien osuuksiemme mukaisesti vai meneekö tuo vielä puoliksi?
Itse käsitän, kelan aina niin ymmärrettävien ohjeiden perusteella, että molemmat saisimme tuon täyden määrän asumislisää?
hoitovastike 133,40e
rahoitusvastike 69,02e
yhtiövastike 153,70e
miten voi mennä noin? kun en tajua :arvi:
niin mäkin näkisin. ois hemmetin hyvä jos hoitovastike=yhtivastike ois ton 133.40e kun meinaisin maksaa lainaosuuden pois. tai kun en tiedä kumpi on järkevämpää, maksaa 69e/kk pois vai kerralla?