Talousmaailman tyhmien kysymysten ketju

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei siinä mitään lappuja tarvitse edes esitellä. Suoraan kaivavat tiedot kelalta. Eli täydellinen joka pankin nostokierros vaatisi varmaan myös täydellisen ajoituksen.

No niin olisi pitänyt arvata että tietysti nykyaika on ehtinyt sinnekin. Oma opintolainan nosto valtiontakauksella on 90-luvun puolivälistä ja silloin tuli vielä käytyä paperin kanssa tiskillä. :)

Kilpailevaa yritystä koskevien virheellisten tietojen käyttäminen omassa myyntiretoriikassaan, onko kriminalisoitu ja minkä lain alla liikutaan?

Ei jaksa kaivaa tarkemmin, mutta tuossa jotain asiaan liittyvää.
http://www.oikeus.fi/markkinaoikeus/44456.htm

No oli sitten tylsää

Laki «sopimattomasta» «menettelystä» elinkeinotoiminnassa 22.12.1978/1061

Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:
1 §

Elinkeinotoiminnassa ei saa käyttää hyvän liiketavan vastaista tai muutoin toisen elinkeinonharjoittajan kannalta sopimatonta menettelyä.

Markkinoinnista on käytävä selkeästi ilmi sen kaupallinen tarkoitus sekä se, kenen lukuun markkinointi toteutetaan. (5.6.2002/461)
2 §

Elinkeinotoiminnassa ei saa käyttää totuudenvastaista tai harhaanjohtavaa ilmaisua, joka koskee omaa tai toisen elinkeinotoimintaa ja on omiaan vaikuttamaan hyödykkeen kysyntään tai tarjontaan taikka vahingoittamaan toisen elinkeinotoimintaa.

Elinkeinotoiminnassa ei saa käyttää asiaan kuulumattomia seikkoja sisältävää eikä esitystavaltaan tai muodoltaan sopimatonta ilmaisua, joka on omiaan vahingoittamaan toisen elinkeinotoimintaa

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajanta...pika&search[pika]=sopimattomasta menettelystä

Kiitoksia vasaralle.

Tilanne ei tosiaan ollut edes mielipide asia, että niillä on huonot tuotteet/palvelu tms, mun puolesta saa haukkua vapaasti mun firman palveluita jos löytää perusteltua syytä sille, mutta että tällainen suora syytös laiminlyönnistä jota ei olla ikinä tehty. Asiakkaan kautta kantautui korviin. Nyt kun keksisi miten näyttää toteen, että siellä käytetään tällaista argumentaatiota omien kalliimpien palveluiden perustelussa. Tiedän, että kyse ei ollut yksittäistapauksesta, vaikka se nyt tällä kertaa yksittäistapauksena asiakkaan kautta tietooni kantautui. Pitäs saada jotenkin dokumentoitua noi paskanjauhamiset, et sais ruutikuivaa näyttöä.

Saan reilun vuoden kuluttua käyttööni tilin, jossa on rahaa useita tuhansia euroja. Mitä minun kannattaisi tehdä näiden rahojen kanssa? Kannattaisiko osa sijoittaa?

Saan reilun vuoden kuluttua käyttööni tilin, jossa on rahaa useita tuhansia euroja. Mitä minun kannattaisi tehdä näiden rahojen kanssa? Kannattaisiko osa sijoittaa?

Tuo päätös sinun täytyy aivan itse tehdä. Riippuu varsin paljon omasta elämäntilanteestasi mitä kannattaa tehdä. Eli onko rahalle käyttöä nyt vai vuoden päästä. Kun tiedät koska tuota rahaa tarvitset kannattaa kysellä neuvoja MITEN sijoittaa rahat.

Kiitoksia vasaralle.

Tilanne ei tosiaan ollut edes mielipide asia, että niillä on huonot tuotteet/palvelu tms, mun puolesta saa haukkua vapaasti mun firman palveluita jos löytää perusteltua syytä sille, mutta että tällainen suora syytös laiminlyönnistä jota ei olla ikinä tehty. Asiakkaan kautta kantautui korviin. Nyt kun keksisi miten näyttää toteen, että siellä käytetään tällaista argumentaatiota omien kalliimpien palveluiden perustelussa. Tiedän, että kyse ei ollut yksittäistapauksesta, vaikka se nyt tällä kertaa yksittäistapauksena asiakkaan kautta tietooni kantautui. Pitäs saada jotenkin dokumentoitua noi paskanjauhamiset, et sais ruutikuivaa näyttöä.
Vie eteenpäin jos saat jotain paperille. Voinet saada korvauksiakin taloudellisesta vahingosta ja kiellon jatkaa ko. toimintaa.

Kiinnostaisi nähdä helsingin pörssin indeksi koko sen olemassaolon ajalta, sekä moving average -työkalu tähän. Onko tätä mahdollisuutta tarjolla ilmaiseksi jossain?

Korvaako minkää pankin lainantakaisinmaksuturvat lomautuksen aikaista työttömyyttä? Vai tarviiko olla kokonaan irtisanottu että niistä maksuturvista saa rahaa?

Korvaako minkää pankin lainantakaisinmaksuturvat lomautuksen aikaista työttömyyttä? Vai tarviiko olla kokonaan irtisanottu että niistä maksuturvista saa rahaa?
Lomautettuna olet btw lomautettu tai pakkolomalla, et työtön. Eli vähän niinku kesälomalla mutta ilman palkkaa.

Veikkaisin että ei korvaa.

Kuinka lähellä Virossa on devalvaatio? Jossakin lehdessä sellaisesta mahdollisuudesta jo puhuttiin, mutta onko se kuinka todennäköistä ja milloin tämä tulisi tapahtumaan jos tapahtuu? Villejä veikkauksia viisailta ja asiaa seuraavilta..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvätuloiset työt alkaa taas kesäksi ja tarkoitus olisi avata toinen tili, jonne vois siirtää rahaa syrjään joitakin kymppejä/satasia kuukaudessa. Mikä pankki ja minkälainen tili olisi järkevin? Mielellään semmoinen tili josta saisi vapaasti siirellä varoja jos joku isompi ostos sattuupi kohalle tjsp. Pankkini on nyt Sampo Pankki, liekkö sillä vaikutusta jos avaan toiseen pankkiin toisen tilin?

Lisäys äskeiseen, kannattaako edes avata toiseen pankkiin toista tiliä? :D
Säästäminen on siis sitä varten jos iskee taas työttömyys talveksi ni sieltä vois nostella tarpeen mukaan.

Tunge johonkin rahastoon nyt jos on noin pienet summat kyseessä. Oman pankin joku pörssi-indeksirahasto ehkä? Tai miten olisi pari sataa kuussa suoraan osakkeisiin? Saisit samalla vähän jännitystä kun seurailet ja valitset omaa "hevostasi".

Säästötili!=määräaikaistalletus
Paitsi ettei ole. Käyttöehdot eroaa, talletusajat eroaa, korot eroaa... Mutta voithan niistä puhua samalla nimellä, ei se multa ole pois.

Tuossahan on ilmeisesti yritetty sanoa juurikin, että ei ole.

!= eli =/= eli "ei yhtä suuri kuin".

Jotkut käyttää, omasta mielestä huono merkintä.

Just, ajattelin että zarkus on kirjoittanut viestiä kännykällä ja tullut typo. :D

Eli jos mun viesti oli epäselvä:
1. Säästötilit on perseestä
2. Määräaikaistalletukset ovat vähän parempi vaihtoehto kuin säästötilit, mutta eivät yhtä hyvä kuin tuo Seligson AAA

Eli jos mun viesti oli epäselvä:
1. Säästötilit on perseestä
2. Määräaikaistalletukset ovat vähän parempi vaihtoehto kuin säästötilit, mutta eivät yhtä hyvä kuin tuo Seligson AAA

Ei ne säästötilit aina niin huonoja ole. Esim. 20k€ S-pankkiin, niin korko on tällä hetkellä 2%. Ja rahat saa koska vaan pois, toisin kuin määräaikaiselta, mistä ei saa edes tuota 2% korkoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom