Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totaalisen off-topic/irrelevant mutta onko toi laatta PPA Zeus Grafite? Näyttää kuvissa aivan samalta kuin meillä (koko alakerta tuota laattaa 10x10 tai 30x60). Siis tääKäväisin ruokatunnilla tuossa laattatoimittajan myymälässä ja siellä sattui olemaan lattia laatoitettu 1/4 limityksellä tolleen kun se meille on nyt tehty 1/3. Myyjä vielä sanoi että tuota tapaa käytetään ihan kohtuu yleisesti ja ei toi tyyli loppupelissä näytä pahalta kun sitä katseli valmiina pintana. Eihän se edelleenkään ole sitä mitä oli tilattu, mutta ehkä ton kanssa pystyy jatkamaan elämää...
Ihan veikeän näköinenhän se on tuokin. Helpommalla ja halvemmalla toki pääsee jos tyytyy tuohon eikä pistä uusiksi.
Itse asiassa paremman näköinen kuin tuo hupen esimerkki. IMO.
Totaalisen off-topic/irrelevant mutta onko toi laatta PPA Zeus Grafite? Näyttää kuvissa aivan samalta kuin meillä (koko alakerta tuota laattaa 10x10 tai 30x60). Siis tää
http://www.laattapiste.fi/tuote?tuotenumero=15527181&kuvaus=ppa-zeus-grafite-c36111-30x60
Meillä on tuota 30 x 60 kokoa yhdellä seinällä täysin ilman limityksiä ja lattiassa 1/2 limityksellä. Laatan väriin saumattuna ei kyllä tule uhrattua ajatustakaan siihen miten noi limitykset on. Piti ihan kuvista katsoa miten noi meillä menee...
Joo, kyllä mäkin 30x60 laatan pistäisin jollain muulla kuin 1:3. Todennäköisesti 1:2, eli puoliks limittäin perinteiseen tiilityyliin. Tossa mun tiiliseinässä toi 1:3 MUN mielestä toimii.
Mitäs olette mieltä?
Ihan veikeän näköinenhän se on tuokin. Helpommalla ja halvemmalla toki pääsee jos tyytyy tuohon eikä pistä uusiksi.
Voin uskoa vitutuksen! Jos siellä on pystysuunnassa yhtään tilaa, niin rautakaupasta saa kuvun ja putken väliin teräksistä haitariputkea tuohon tarkoitukseen.
Cryscythelle: jos kuvun suojaputki antaa mahdollisuuden niin teetä pieni epäkesko putkifirman peltisepällä tuohon? Seuraavaks sitten huomaat että Savon kupuun ei käy Suomen nykystandardin mukainen ivputki eikä muhvi vaan joudut teettämään itse muhvista supistimen kupuun peltisepällä senkin.
Tässä kiroilua:
http://landetalo.blogspot.fi/2011/04/panelointia-ja-liesituuletin.html
Minkä huippuimurin pistät tuohon Savoon? Älä kuuntele LVI suunnittelijaa, meille tarjosi peruvaihtoehtoa, vilpe 80. Itse selvitin tuota Savon asentajan kanssa ja päädyin vilpe monta kertaa tehokkaampaan 220 xl malliin. Xl siksi kun lman xl merkkiä tuota ei voi eristää katolle saakka. Eikä ole liian tehokas tuokaan. Välissä muuten äänenvaimenninkin.
Eikai tuota haitaputkea saa enää nykyään käyttää? Itse just pohdiskelen vähän saman ongelman kanssa; mihin kohti tuoda liesikuvun poisto että se sattuisi sit oikeaan kohtaan.
Mites se tyyppihyväksytty rosterihaitari 0,5 vahvuisena saako sitä laittaa tuollaisten pienten heittojen osalta keittiön puolelle?
Ai semmoistakin on? Tuossahan olisi hyvä ratkaisu.