Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan viimeaikaisista raksajampoista teettänyt ilmastoinnin nuohousta ennen lopputarkastusta?
Luin jostain, että lopputarkastuksessa pitäisi olla ilmastoinnin nuohouksesta nykyään todistus. Onko näin?
Jos talossa on asuttu 2-vuotta, mutta ei tehty lopputarkastusta (ainoastaan käyttöönottotarkastus), niin voiko tässä tapauksessa saada kotitalousvähennystä?
Ajattelin siis ensi vuoden kesänä tehdä lopputarkastuksen, joten voinko teettää heti alkuvuodesta nuohouksen, koska menee samalle vuodelle tarkastuksen kanssa? Vai voinko jo nyt, vai vastaa tyyliin kahden vuoden päästä? Nuohousfirma väitti, että nyt jo saa vähennykset, mutta vähän kilkattaa päässä, että pitäisi tarkistaa tämä asia.
550€ / 190m2 asuinneliölle.
Onko kukaan viimeaikaisista raksajampoista teettänyt ilmastoinnin nuohousta ennen lopputarkastusta?
Luin jostain, että lopputarkastuksessa pitäisi olla ilmastoinnin nuohouksesta nykyään todistus. Onko näin?
Jos talossa on asuttu 2-vuotta, mutta ei tehty lopputarkastusta (ainoastaan käyttöönottotarkastus), niin voiko tässä tapauksessa saada kotitalousvähennystä?
Ajattelin siis ensi vuoden kesänä tehdä lopputarkastuksen, joten voinko teettää heti alkuvuodesta nuohouksen, koska menee samalle vuodelle tarkastuksen kanssa? Vai voinko jo nyt, vai vastaa tyyliin kahden vuoden päästä? Nuohousfirma väitti, että nyt jo saa vähennykset, mutta vähän kilkattaa päässä, että pitäisi tarkistaa tämä asia.
550€ / 190m2 asuinneliölle.
Vähän ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi ne iv-kanavat pitäis heti nuohota? Onko ne rakentamisen jäljiltä jo niin täynnä skeidaa, vaikka niitä ei ole "käytetty" rakentamisen aika ja putken päät on ollu tukittuna jne...?
Tuosta iv kanavien rassaamisesta...
Veli teki tuota hommaa hetken heti intistä päästyään ja totesi sen olevan melkosta sumuttamista..
Kävin hetki sitten Puuilo nimisessa kaupassa ja sieltä tarvittavat rassit noiden kanavien itse hoonaamiseen saa alle 100e. En todellakaan ole maksamassa tuosta 500e kenellekkään vielä kun kuuli että iv-venttiilien säädöt ovat todennäköisesti tuo porukan jäljiltä päin v...a. Ajattelin ostaa nuo vehkeet joko itse tai kaverin kanssa puoliksi ja rassata nuo röörit itse...ja voi niitä tarinoita mitä kömmähdyksiä noilla puhdistusreissulla oli noilla käynyt ja kuinka kaikki jätettiin asiakkaille kertomatta...
Ja sitten toisenlaista rassaamista... meille on tulossa nuohooja viikonpäästä. Tarviiko sillon olla itse paikalla?
Meillä takassa on poltettu yhteensä vaajaa pesällinen puuta että sai makkara valkeet. Mahtaa siinä olla nuohoojalla rassaamista... :face:
Juu kuulin että puhdistaessaa olivat kuulemma ottaneet venttilit irti ja pyöritelleet säätöjä kun olivat pesseet venttiileitä....