Kyllähän tämä alkaa muistuttamaan kunnon farssia tää touhu. Jouluna huomasin tämän ongelman ja heti ensimmäisenä arkipäivänä ilmoiti talotoimittajalle. Tuntui, että koko firma meni sekasin ja asia otettiin vakavasti ja viesti oli ettei todellakaan ole normaalia ja pläplääplää. Jotain mielestäni kertoo asiasta se, että tekninen johtaja ajelee uudenvuoden aattona 150km suuntaansa tsekkaa asiaa. Silloin vielä kyseessä oli hänenkin mielestä ongelma. No pääsivät leikkimään sillä tietokoneella, niin asiasta tulikin yllättäen normaali. Olen sanonutkin heille, että minulla on aika vaikea hyväksyä tätä asiaa nyt, koska teidän suhtautuminen alussa oli niin dramaattista. Kunnon amatöörejä, jos tuommosta nurkkaratkasua ei ole muka ennen tutkittu, niin tarkasti, että tiedettäisiin miten se käyttäytyy. No olin jo yhteen insinööritoimistoon yhteydessä ja tilaan omilla rahoilla sieltä mallennuksen ja lausunnon ja niitten perusteella sitten päätän, mihin suuntaan lähden asian kanssa. Firma haluaisi mielihyvin tuoda höyrynsulun nurkissa villojen päälle. Jos nurkkaratkasu on ok, eikä mitään ole pielessä, miksi rupeaisivat ylimäärästä työtä tekee?