Tietenkin palvelussa on myös ongelmia, tiedän vain että se toimii silti paremmin kuin tämä vanha järjestelmä. Ja mitä sitten vaikka ei toimisikaan? Kunhan vaan käyttää vanhaa sitten. Mun mielestä on vaan outoa etsimällä etsiä ongelmia asiassa, joka oikeasti enemmän korjaa vanhoja ongelmia, kuin tuo uusia. Pahinta on se että näitä keksittyjä ongelmia käytetään perusteena tulijan toiminnan kieltämiselle, tai sen vaikeuttamiselle, ilman että viitsitään edes katsoa miten homma oikeasti toimii. Tällä tavalla torpataan ideoita, jotka voisi olla meidän kaikkien kannalta lopulta hyödyllisiä. Lisäksi, monilla asenne tuntuu olevan seuraavanlainen "En käytä, en tarvitse ja tuo on huonompi kuin vanha. Ei Suomeen!". Tässä on ripaus jopa Päivi Räsäsmäistä ajattelua, vaikka nämä samat ihmiset usein valittavat liiasta holhouksesta esim. alkoholin kohdalla. Loogisempaa olisi toivottaa yrittäjä tervetulleeksi tuomaan Suomeen töitä ja verotuloja, vaikka ei itse kokisikaan palvelua hyödylliseksi. Tämä ensin mainittu asennoituminen ärsyttää mua, koska nämä ihmiset haluavat kieltää asioita, esimerkiksi minulta, ihan vain sen perusteella että eivät itse asiaa käytä tai tarvitse. Tai sitten he kokevat jotain mystistä pelkoa kaikkea uutta kohtaan, joka on myös aika taantumuksellinen piirre ihmisessä. Tämä asenne on myös kansantalouden kannalta erittäin vahingollista, ainakin kun virkamiehet sen omaksuvat.