Takareisille kyytiä

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Viisi vinkkiä takareisitreeneihin. Artikkelista löytyy myös esimerkkiohjelmia.

THE H.U.G.E.™ SYSTEM: CURED HAMS

Written by: Greg Merritt

http://www.flexonline.com/train/83

Todella mielenkiintoinen artikkeli. Pitää ottaa oppia, meinaan noi takareidet eivät kehity samalla tavalla kuin nuo etureiskat.

edit:

"Although most bodybuilders rarely do fewer than eight reps for hamstrings, Tom Prince frequently did sets of five to seven reps for hams, and his legs were bent by two of the best hamstrings in history."

Hmm tuossahan jotain asiaa. Nykyajan jampat tekee pitempää, mutta kumminkin jampa jolla oli ollut parhaimmat takareidet teki 5-7 toistoa per sarja. Natu meininkii. :D

"If you dramatically slow down an exercise, it can become a completely new way to stress muscles."

Itse olen huomannut, että kun teen koukistuksia niin ns. super hidas negatiivinen vaihe koukistuksessa antaa paremman tuntuman ja se tappaa sitä takareittä. En tiiä onko se kehittynyt sen enempää, mutta saa nähdä.

"Hamstring Smith squats"

Minkälainen liike tuo on, kuulemma ottaa yhtä hyvin takareisiin kuin SJMV, jos tuosta saisi videoklipin, niin tämä paskatakareisi kiittää.

Empä tiedä, en edes osaa katsoa, minkä kokoiset takareidet minulla on :D
Mutta tosiaan, SJMV on paras liike, ja käsipaino jalkojen väliin myös. Peruskyykky kohtuu syvältä on parhaimpia koko jalkojen treenaamista. Itsellä aina koko alaosa kipeenä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom