Taistelulaji laihdutuksen ja punttitreenien lomassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hazz
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
Olen tässä mietiskellyt jo vähän ensi kevään tulevaa laihdutusta ja ajatellut että löisi kaksi kärpästä yhdellä kertaa ja aerobisena liikuntamuotona alottaisi jonkin taistelulajin (todennäkösesti Brasilian jiu-jitsu, koska noin 100metrin päässä kotoa olisi sali missä sitä vois harrastaa.). Eli aerobisen sivussa oppisi myös tappelemaan. :rolleyes:

Mutta mahtaakohan vetää liian rankaksi jos kuitenki samaan aikaan treenaa punttia samalla volyymilla kuin ennekin, sekä laihduttaa?
Missään nimessä en rupea punttitreeneistä kuitenkaan tinkimään.

Omasta mielestä pari kertaa viikossa tehtynä tuollainen paini-tyyppinen treeni voisi jopa edistää palautumista.
Ottaen huomioon että jos pyrkisi vielä venyttelemään painitreenien jälkeen.

Kertokaas mielipiteitä ja kokemuksia...

En tiedä sun puntin volyymistä mutta iso osa kamppailulajien harrastajista treenaa punttia samalla, myös niinä aikoina kun laihduttaa.

Painitreeni voi siinä mielessä parantaa palautumista, että niinsanotusti kunto kohenee jolloin palautuminenkin on luonnollisesti nopeampaa. Kroppa tottuu tuohon ajan mittaan, kun kuitenkin se bjjkin on melkosta rankkaa puuhaa, mutta niin mukavaa ja paljon miellyttävämpää aerobista se on kuin cross-trainerin hinkkaaminen.

Eipä se turhan rankkaa oo ainaka ite kestin helposti thainyrkkeily reenit ja puntin
oli 2 kertaa viikossa treenit ja 3 kertaa salireenit

oon ite tässä yrittäny kerätä vähän läskiä luitten ympärille ja tarkoitus ois kans tos tammikuussa alkaa käymään bjj:ssä et sais vähän poltettua rasvaa kesään mennessä.
oon aijemmin harrastanu bjj:tä ja nyt oon joka viikko melkein käyny kerran vääntämässä ja pitää sanoo et kyl vetää aina ihan piippuun ku 1.5h käy vääntämässä. voi sanoo et kyl lähtee läski liikkeelle!!
vatsalihakset on aina niin saatanan hellänä ku lähtee treeneistä.

TOIMII!!

Suositut

Back
Ylös Bottom