Täydellinen peppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja user...
  • Aloitettu Aloitettu
Jandoja ja jalkojen nostoja varpaisiin tangossa roikkuen. Lisäpainoja ei tartte välttämättä. Sitä en ymmärrä mistä sinäkin diettaisit ja miten voisit edes nykyistä vähempää syödä, mutta omapahan on asiasi tietty.

Ryhdin takia on tärkeää treenata monipuolisesti koko vartaloa. Ei paljon auta jos perseen muokkaa eristävillä liikkeillä pyöreäksi jos muuten on ku pystyyn nostettu kastemato.

Jandoja olen tehnytkin ilman palloa...mutta tänään otin pallonkin käyttöön :) . ajattelin hankkia voimapyörän kun kaikki kehuu että on kuule tehokas :D, mutta onko alottelialle liian vaativaa/raskasta?
dietillä lähinnä meinaan rasvaprosentin pienennystä...se on kyllä vähän ehkä ongelma, kun mun tosiaan pitäisi syödä enemmän eikä päinvastoin :(
kuvassa ehkä vähän sellainen vatsa olemukseltaan mitä haen(en oikein löytänyt hyvää kuvaa tähän):
http://www.fitness.com/articles/uploaded/1172112166_fotolia_1598328.jpg
mutta pointti on se, että kohtuu rasvaton ja ei kuitenkaan ihan luuranko, vaan vähän lihastakin...tosin tuossa lihasta voisi vähän olla enemmänkin.

En tiedä tavotteleeko täällä monikaan kapeampia reisiä, kun en oikein löytänyt aiheesta mitään...
pistän tänkin nyt tänne, kun en viitsi aloittaa uutta topiccia aiheesta ja kyllähän noin niinkun periaatteessa reidet liittyy (ihan kirjaimellisestikin) peppuun:D

mutta siis...mun ruumiinrakenne on semmonen, että mulla on aika paksut reidet (tällä hetkellä 52cm), tuntuu että kaikki rasva kertyy reisiin ja alakroppaan ja vaikka olisin miten laiha tahansa niin eipä ainakaan reidet turhaan kapene prkl :evil:
Millaisilla ihan perus jutuilla saisi kavennettua sitä reittä?...tai siis sitä löysää pois?

mutta siis...mun ruumiinrakenne on semmonen, että mulla on aika paksut reidet (tällä hetkellä 52cm), tuntuu että kaikki rasva kertyy reisiin ja alakroppaan ja vaikka olisin miten laiha tahansa niin eipä ainakaan reidet turhaan kapene prkl :evil:
Millaisilla ihan perus jutuilla saisi kavennettua sitä reittä?...tai siis sitä löysää pois?

Reidet koostuvat pääasiassa luista, lihaksista ja rasvasta. Voit siis a)laihduttaa b)yrittää pienentää lihaksia tekemällä pitkää sarjaa pienillä painoilla (maratonareilla on varmaan sun mielestä sopivat jalat?).

Koska ilmoitat painoksesi 49-50kg, en suosittele laihduttamista. Huomauttaisin myös, etteivät 52-senttiset koivet todellakaan ole paksut. Mutta ehkä se pitkänmatkanlenkkeily olisi sopiva lajivalinta? :rolleyes:

Vakavasti puhuen: olet lyhyehkö, joten sinuna repisin siitä kaiken ilon irti ja treenaisin ilolla itselleni lihaksikkaan kropan. Sinulle kun se on periaatteessa helpompaa kuin 175-senttisille naisille. Ne löysät lähtee aikanaan, kun treenaat kovaa ja syöt kunnolla - ja vaikkei lähtiskään, sinusta tulee tyytyväisempi itseesi ja sisäistät, että naisessa saa vähän rasvaa ollakin.

Edit: kyllä ne jalat tikkuuntuu, kun laihdut tarpeeksi. Järkevää se ei ole eikä useimpien mielestä edes hyvännäköistä.

Reidet koostuvat pääasiassa luista, lihaksista ja rasvasta. Voit siis a)laihduttaa b)yrittää pienentää lihaksia tekemällä pitkää sarjaa pienillä painoilla (maratonareilla on varmaan sun mielestä sopivat jalat?).

Koska ilmoitat painoksesi 49-50kg, en suosittele laihduttamista. Huomauttaisin myös, etteivät 52-senttiset koivet todellakaan ole paksut. Mutta ehkä se pitkänmatkanlenkkeily olisi sopiva lajivalinta? :rolleyes:

Vakavasti puhuen: olet lyhyehkö, joten sinuna repisin siitä kaiken ilon irti ja treenaisin ilolla itselleni lihaksikkaan kropan. Sinulle kun se on periaatteessa helpompaa kuin 175-senttisille naisille. Ne löysät lähtee aikanaan, kun treenaat kovaa ja syöt kunnolla - ja vaikkei lähtiskään, sinusta tulee tyytyväisempi itseesi ja sisäistät, että naisessa saa vähän rasvaa ollakin.

Edit: kyllä ne jalat tikkuuntuu, kun laihdut tarpeeksi. Järkevää se ei ole eikä useimpien mielestä edes hyvännäköistä.

En mä sellasia ihan tikku jalkoja toivokkaan!...eikä mulle sellaset edes sopis. enemmänikin sitä löysyyttä haluisin vaihtaa kireyteen :D...muuten ihan hyvät koivet, mutta (reiden sisäpuolella) on sitä lässsskii :rolleyes:
Tanssijoilla ja taitoluistelijoilla on musta upeet reidet ja esim. Arianny Celestellä ->
http://i8.photobucket.com/albums/a35/deucebigalowmalegigolo/AriannyCeleste2.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2196/2120067001_e3f299e1a4.jpg

Vaihe 1) Hanki lihaksia
Vaihe 2) Laihduta ylimääräiset pois.

Jos kerran olet alta 50 kiloinen ja sulla on 52 senttiset reidet, ne ovat hyvin suurella todennäköisellä suurimmaksi osaksi fläsää. Laihdutus tuottaa paremman tuloksen jos siellä alla on jotain mitä tuoda esille. Se ei kovin nättii oo, jos vaan laihduttaa ja sitten lopputulos on ku luurangolla.

Jep. Samaa mieltä oon, ku assis.

Itselläni ainakin reidet on ollut aina se kohta joka kerää ensimmäiseksi rasvaa. Ennenkin vaikka yläkroppa oli hoikka, reidet oli melko paksut.

Eli voi olla, että siinä vaiheessa kun siun reidet ohenee...ei muualla oo jäljellä mitään. Eli oot tissitön luuranko. Onko se sitten sen arvosta?

Itselläni ainakin reidet on ollut aina se kohta joka kerää ensimmäiseksi rasvaa. Ennenkin vaikka yläkroppa oli hoikka, reidet oli melko paksut.

Voi NAISET. Perus(suomalaisen)naisen rakenne on juuri tuo: pieni, jopa hento ylävartalo, ja loput massasta lantiossa ja jaloissa. Se nyt vaan menee niin. Sen sijaan, että alkaisi kuihduttamaan koipiaan, tasapainoa kannattaisi hakea lisäämällä ylävartalon massaa.

Jos ne jalat oikeasti on paksut, niissä on todennäköisesti myös kiva määrä lihasta alla. Se, onko rasvan kuoriminen järkevää riippuu paljolti siitä, onko yläkropastakin varaa menettää rasvaa. Mä oon muutaman kerran pudottanut 2-3 kiloa painoa ja lopputuloksen perusteella voisin sanoa, että siinä vaiheessa ku jalat ois oikein timmit ja kivat, keskivartalosta ja käsistä ei olisi enää yhtään mitään jäljellä. Tykätkää itsestänne, NAISET! (Toinen tosiasia on, ettei mun kroppani suostu pysymään tuossa alemmassa painossa pitämättä, joten joku toinen pitäköön tikkujalat, mulla ei semmosia oo ollut eikä tule enkä enää edes halua. Olen onnellinen geeneistäni, siitä että mulla on luonnostaan reisilihakset ja pakarat. :rock:)

Kyllähän tosta ihan ekastakin kuvasta huomaa, että reisissä ois vähän kiristelyn varaa, mutta laitan vielä tollasen kuvan, jos selkeyttäis yhtään...typerän näköistä, kun jalat on ylhäältä paksut ja sääret/pohkeet näyttää olevan eriparia reisien kanssa. siks jalat näyttää entistä lyhemmiltä, kun oon muutenkin lyhyt :( http://www.pixbox.fi/pic_show_id23216273.html

Hei, nyt lopetat oikeesti noiden kuvien vahtaamisen netistä ja omiesi mollaamisen! Ihan normaalit jalat sieltä taas avautui. Vähennät sitä peiliin tuijottamista ja lisäät kyykkäilyä salilla. Vaikka se paino nousee, niin lupaan että saat paremmat reidet ja kiinteemmän pepun. No, annan sulle luvan peilailla niinä hyvinä päivinä, kun mieli ja itsetunto on korkeella;)

Mitäpä Malena sanot, jos mä pidin omia reisiäni valtaisina läskikasoina?
Sisäpuolella oli löysää ja reidenympärys peräti 49cm!
No löysää löytyy edelleen, mutta selkeästi kyllä lihasta tullut sinne hitosti, ympärys kasvanut kuitenkin vain sentillä.

Mä yhdyn muihin, eli sitä lihaa vaan hankkimaan! =)

Edittiä sen verran että mä oon vasta oppinut tykkäämään epätäydellisistä jaloistani lihaksien tulon myötä.

Kyllähän tosta ihan ekastakin kuvasta huomaa, että reisissä ois vähän kiristelyn varaa, mutta laitan vielä tollasen kuvan, jos selkeyttäis yhtään...typerän näköistä, kun jalat on ylhäältä paksut ja sääret/pohkeet näyttää olevan eriparia reisien kanssa.

Tää saa olla mun viimeinen postaukseni tästä aiheesta: kuvassa näkyvät jalat ovat IHAN TAVALLISET. Paksut ne eivät todellakaan ole. Painupas nyt treenaamaan, koneella istuessa ne jalat vasta löystyykin... :whip:

Ja on oikeesti aivan fakta, että jos saa yläkroppaan hieman lisää leveyttä, näyttää koko kroppa tasapainoisemmalta. Mun mielestä on paljon siistimpää kattoo, et taas on jalkoihin tullut edes vähän lisää lihasta, kun mittailla, et joskos niistä sais kaks senttiä pois. + viitaten malenaan, et olisin kuule äärimmäisen mielelläni sun kokoinen... t. ryhävalas

Mitäpä Malena sanot, jos mä pidin omia reisiäni valtaisina läskikasoina?
Sisäpuolella oli löysää ja reidenympärys peräti 49cm!
No löysää löytyy edelleen, mutta selkeästi kyllä lihasta tullut sinne hitosti, ympärys kasvanut kuitenkin vain sentillä.

Mä yhdyn muihin, eli sitä lihaa vaan hankkimaan! =)

Edittiä sen verran että mä oon vasta oppinut tykkäämään epätäydellisistä jaloistani lihaksien tulon myötä.

Mä sanon että sun reidet ei varmastikkaan oo/olleet paksut :evil: :D

kai se sitten on uskottava, että pitää syödä ja treenata hyvin ja tarpeeksi...mutta on se vaan kumman vaikeeta :rolleyes:

Mä sanon että sun reidet ei varmastikkaan oo/olleet paksut :evil: :D

kai se sitten on uskottava, että pitää syödä ja treenata hyvin ja tarpeeksi...mutta on se vaan kumman vaikeeta :rolleyes:

Ei niin, ne oli laihaläskitikut, mitkä vaikutti omaan silmään läskeiltä juurikin sen takia, että lihaksia ei ollut :D

Joo, kuvassa oli ihan tavalliset koivet, joihin kuka tahansa urheilua harrastamaton tavis olisi oikein tyytyväinen.

Mun silmään nuo jalat eivät kaipaa kaventumista, vaan lihaksia ja muotoa.

Hei mimmit, minulla taas on sellainen ongelma, että pitäisi saada lisää massaa jalkoihin(lihasta siis!) Olisiko suositella jotain hyvää treeniä, niin että kintut vähän "paksunisivat" ja levenisivät, sekä tietysti peppu ;)?

Ai niin ja minulla ei ole sitten varaa vähentää olematonta rasvakerrostani yhtään pätkänvertaa, että millaiset liikkeet tehoaisivat reisiin ja pakaroihin+pohkeisiin parhaiten? Vähän toistoja ja suuret painot? Mistäpä sitten tietää ovatko painot siltikään riittävän suuret:jahas:

Stressaa

Ai niin ja minulla ei ole sitten varaa vähentää olematonta rasvakerrostani yhtään pätkänvertaa, että millaiset liikkeet tehoaisivat reisiin ja pakaroihin+pohkeisiin parhaiten? Vähän toistoja ja suuret painot? Mistäpä sitten tietää ovatko painot siltikään riittävän suuret:jahas:

Stressaa

Käyhän katsomassa Assiksen ja mun laatima opetusvideo, joka löytyy mun sigusta. ;) Siinä on vallan mainioita peppuliikkeitä(lisääkin niitä toki olisi, ehkä kakkosvideo vielä ilmestyy). Treeni-intensiteetti on yksi mahdollisuus vaikuttaa asiaan. Jos mahdollista, niin treenaa alakroppaa kaksi kertaa viikossa. Ja jos rasvaa ei liiemmin ole, niin syömistäkään ei tarvi pelätä.:D Itse suosin kaikkia isoja perusliikkeitä, kuten kyykkyä, maastavetoa jne. Massanlisäämiseen pidetään varmaan toistoaluetta 6-9 sopivana mutta tuskinpa se niin tarkkaa on.

On vaikea sinänsä tietää milloin painot olisivat sopivat sulle, kun en ole näkemässä paikan päällä. Eikä aina ole tehokkainta treenata lihaksia loppuun asti. :) Millainen treeniohjelma sulla muuten on?

Kyykky 3x8-10
SJMV 3x10
Pohkeet 3x10-15

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla 3x10
Leuanveto 3xaina sen minkä jaksaa :D

Penkki 3x10
Viparit sivuille / Pystysoutu 3x8-10

Ranskalainen punnerrus / Jokin muu ojentaja liike 1 x sen mitä jaksaa / 3x10-15
Hauis 1 x sen mitä jaksaa / 3x10-15

Vatsat riippuen mitä huvittaa :D

Aika lailla näillä eväillä mennään..

Latest posts