GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Täydellinen peppu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja user...
  • Aloitettu Aloitettu
Selvä se :D tehkää te niin....mä teen näin ;)
(vaikka tekis 3- tai 4-jakoisella ei se tarkota että pitäis tehdä jotain "peukalonkoukistajaliikkeitä"... eiköhän niillä perusliikkeillä jo saa ihan kivasti täytettyä treeniin.)
Topikin aloittaja löytää varmasti itselleen parhaiten sopivan treenin kokeilemalla, ja etsimällä tietoa.

Oli pakko tähän huudella. Yhdyn Jemelyniin tässä. Itsellä on ollut 2- 3 ja 4 jakoinen ohjelma ja kaksi viimeistä ollut ehdottomasti parhaimmat vaihtoehdot. Jokaiselle päivällä tulee silloin yksi massaliike. Jaloille kyykky, selälle mave, rinta ojentajat penkki ja olkapää-hauis päivä on se kevyin päivä. Raskaat liikkeet vie itseltä niin paljon puhtia että ne muutama apuliike siihen tekee hyvää palauttavaa eikä kyseessä ole kuitenkaan "peukalonkoukistajaliikkeitä". On itselle ainakin mahdotonta puristaa mavessa ensin kaikki irti ja sen jälkeen kyykkäämään - fiasko itselle.

Peppuun sen verran, että itsellä on ihan perus kyykky toiminut parhaiten. Oma peppu on kyllä valmiiksi ulkoneva (kiitos äiti geeneistä) mutta vaatii pirusti töitä että pysyy ilman kireitä farkkuja asennossa, ja välillä ei riitä edes työ :D Rullaluistelu on kesäaikaa hyvää pepulle ja uinti polttaa reisistä rasvaa.

Kiitti mimmit hyvistä vinkeistä :) jos näitä ohjeita noudattamalla ei peppu parane niin tuskinpa sitten millään...venyttely oli hyvä huomio, sitä en oikein itse ole tullut ajatelleeksi, kun kohtuu notkea olen luonnostaan niin tuppaa helposti unohtua nuo venyttelyt.

Noi ruokailu asiat mua vielä mietityttää...kun nyt kumminkin pitäisi saada vähän tietyistä kohdista läskiä pois, niin toimiiko se nyt siten että mä korvaan herkut ruoalla (enkä toisin päin niinkun on ollut välil tapana) vai pitääkö mun muutenkin pudottaa painoa/ tarkkailla syömisiä?
siis lähteekö läskit pois vain laihtumalla vai voiko kurvit mennä kohdalleen liikunnan ja terveellisen ruokavalio avulla?

ja anteeksi jos alkaa tuntua että mulle nää jutut pitää vääntää rautalangasta...vaikka just niinhän se onkin :D

Btw. kiinostas tietää miten nopeesti jotain tulosta pitäs alkaa näkyyn?

Noi ruokailu asiat mua vielä mietityttää...kun nyt kumminkin pitäisi saada vähän tietyistä kohdista läskiä pois, niin toimiiko se nyt siten että mä korvaan herkut ruoalla (enkä toisin päin niinkun on ollut välil tapana) vai pitääkö mun muutenkin pudottaa painoa/ tarkkailla syömisiä?
siis lähteekö läskit pois vain laihtumalla vai voiko kurvit mennä kohdalleen liikunnan ja terveellisen ruokavalio avulla?

Jos haluat peppuun pyöreyttä, se tarkoittaa sitä, että tarviit sinne lihasta, jota saat treenillä ja ravinnolla ;) Eli jos lasket kalorit miinukselle ja treenaat + teet aerobista (ts. dieettaat), sulta lähtee kyllä rasvaa, mutta peppu ei välttämättä pyöristy ollenkaan (lihaskasvu). Sinuna en lähtisi tässä vaiheessa pudottamaan painoa/laihduttamaan. Keskity ennemmin ihan vaan terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan ja tee niitä pakaraharjoituksia pari kertaa viikossa (ei enempää=palautuminen). Sulla voi käydä jopa niin, että peppuun tulee pyöreyttä (=lihaa) samalla kun se myös kiinteytyy, koska treeni+aerobinen+oikeanlainen ja riittävä ravinto tuppaavat kiihdyttämään aineenvaihduntaa ja näin sulattamaan myös rasvaa ;)

Uskon, että näillä huomaat tuloksia mahdollisesti jo kuukauden kuluttua. Pienessä ajassa muutokset on pieniä, mutta kun maltat puurtaa niin saat sen mitä haluat :)

Voi kiitti, hyvästä vastauksesta angelo :hyper: ..ei enää muuta kysyttävää -> painun treenaamaan :D

Aloittelija kyselis täällä, että miten pakaroiden yläosaan saisi enempi lihaa? Onko se sit tätä suorinjaloin mavea, hyvää huomenta vai mitä tässä olis tarpeen ottaa treeniin mukaan?

Malena: Huh, mä olen aivan ihmeissäni siitä, että joku ei pidä tuommosta konttia jo varsin hyvänä! Tommosen kun tällänen leveälanteinen ja vankkareisinen hyppyripepun omistaja saisi, niin olisi ikionnellinen. :worship: Mutta sitäpä ei tapahdu ilman ihmettä.

Prässi on perseen kannalta huono vaihtoehto. Tee ennemmin kyykkyä ja/tai askelkyykkyä.

...kyllä se perseeseen ottaa,kun kunnolla tekee... Tee ennemmin näitä kaikkia, niin tulee timmit koko kintuista...

Siis hää, mitäs vikaa tos pepus on? Kyl mulle kelpais tollanen :wtf:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jjuu, oon nyt treenaillut 2xvk kolmea askelkyykkymuunnosta 2sarjaa ja tehnyt toistoja 15-20 tai enemmän jos oon jaksanu. hah, lämmittelynä 100-200askelta stepperillä ja vastuksena olen käyttänyt 7,5kg painoa.
mielenkiintoset treenit mulla :D

...tosin ekana viikkona palautuminen kesti koko viikon, joten jätin suosiolla yhdet treenit välistä :D .
olen käyttänyt 15kg painoja...myöhemmin ois tarkotus nostaa 20kg:hen.
aerobiset on jääny vähän vähemmälle, kun olen ollut 2 viikkoa flunssainen, eli aika satunnaisesti on tullut vedettyä lenkkiä.

en nyt usko että tosi hyvin ois mennyt

pokaystävä oli sitä mieltä että peppu on jo jonkin verran kiinteytynyt :thumbs: tosin itse en huomaa eroa :(
syömisten kanssa mulla on ollut ongelmia...niistä oonkin kirjotellut tonne ongelmasyöjien puolelle.
painoa en halua enää alkaa tarkkailemaan, luotan peilin ja mittanauhan kertovan paremmin.

bw. oisko kellään tietoa tän tapaisen rasvaprosenttimittarin luotettavuudesta?: http://www.mshop.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1427
eikai tuollaiseen voi luottaa :eek: ? itse sain tollasella 21-19%...ja mikä ois sellainen kohtuu hyvä = alhainen rasvaprosentti naiselle?

...kyllä se perseeseen ottaa,kun kunnolla tekee... Tee ennemmin näitä kaikkia, niin tulee timmit koko kintuista...

Joo, olen samaa mieltä. (Siitäkin, ettei kannata reenaa pelkkää pyllyä :D)

Siis prässissäkin voi hakea eri asentoja (jalkojen asento muuttuu kokonaan, kun niitä nostaa ylemmäs tai vastaavasti laskee pohjalevyllä/kelkalla). Uskoisin, että mitä ylempänä jalat, (mitä enemmän jäljittelee takakyykkyä) sitä enemmän pylly ja takareidet tekevät työtä ja mitä taaempana/alempana, sitä enemmän etureidet. Sitä asentoa voi ja saa hakea ja luulen, että se on melko yksilöllistä, mikä tuntuu hyvältä ja juuri missä. :) Lisäksi tietysti pylly ja takareidet tarvitsevat ainakin mulla runsaasti enemmän rautaa kuin etureidet ja siksi on hyvä olla tietoinen, missä jalkojaan pitää ja kuinka lähtee liikkeeseen (ja tietenkin myös, kuinka sen toteuttaa - hallitusti alusta loppuun! ;)), vaikkei se olekaan vapailla painoilla tehtävä liike. Muuten voi olla, ettei kelkka liikahdakaan, vaikka viimeksi just olis... :itku: Nih.

Joo, olen samaa mieltä. (Siitäkin, ettei kannata reenaa pelkkää pyllyä :D)

Siis prässissäkin voi hakea eri asentoja

Toisaalta pakaraa on lähes mahdoton treenata monipuolisesti rasittamatta muita jalkalihaksia. Kuka tunnustaa omistavansa kunnolliset pakarat ja olemattomat reisilihakset? :thumbs:

Yhden jalan prässi on tosi hyvä, voi kokeilla pitää jalkaa sivulla tai ihan keskellä. Ja vähän varpaat ulospäin.

Niin joo se haku :D ...sori:(
noista ekan linkin takaa http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=69579 ihmetyttää toi rasvamassa...en tajua miten se voi olla toisella korkeampi ja toisella taas matalampi vaikka rasvaprosentti olisikin sama :eek: ?...tai siis mitä se tarkoittaa?

paino 100kg, rasva% 15 = 15 kg rasvamassaa
paino 50 kg rasva% 15 = 7,5 kg rasvamassaa

Pepun muodosta sen verran, että mikä saa aikaan sen pepun alaosan eriävyyden reidestä?
öö...siis tuleeko se esiin vasta rasvaprosentin ollessa tarpeeksi alhainen, vaikuttaako siihen geenit ja pepun muoto? vai korostuuko se pepun ollessa tarpeeksi ulkoneva?
(toivottavasti joku tajusi mun epäselvän kysymyksen)

Pepun muodosta sen verran, että mikä saa aikaan sen pepun alaosan eriävyyden reidestä?
öö...siis tuleeko se esiin vasta rasvaprosentin ollessa tarpeeksi alhainen, vaikuttaako siihen geenit ja pepun muoto? vai korostuuko se pepun ollessa tarpeeksi ulkoneva?
(toivottavasti joku tajusi mun epäselvän kysymyksen)

Tarkoitatko sitä että lattapepusta tulee "oikea" pyöreä kumpu sivusta katsottuna? Kyllä se erottuu kohtuullisen helposti, kun pakaralihas kasvaa. Tietysti jos on luonnostaan tosi lattapeppu ja vielä rasvaakin on reisissä jonkun verran, pakara erottuu huonommin (tai hitaammin - kyllä se töitä tekemällä erottuu vähitellen kaikilla).

Toisaalta ei se pelkästään rasvaprosentista voi johtua, koska isoilla mustilla naisilla on varsin isot ja erottuvat takamukset... Enkä yhtään usko heidän treenaavan pakaroitaan salilla. :rolleyes: Että mustia on siunattu hyvillä geeneillä tämän asian suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom